Mitsu fh 25/35 elektriske tilkoblinger

Anssi79

medlem
Morjes! Vet du om disse mytene og deres utendørsanlegg kan kobles til strømmen gjennom innedelen ved å koble til?

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsmedlem
På hvilken måte bryter det med elsikkerhetsforskrifter? Utedelen i seg selv har imidlertid ingen overbelastning eller kortslutningsbeskyttelse. Inngangsterminalene er direkte i en av disse S1- og S2-terminalene. En lisensiert elektriker kan ifølge disse bildene koble innedelenheten ganske bra. Legg eventuelt til kontakter hvis du ikke passer inn i eksisterende. Matekabelen skal også ha en gjennomføring og belastning. Te av en profesjonell. Nå kan jeg plutselig ikke si om garantien kan nektes hvis den gjøres i strid med installasjonsinstruksjonene, men ellers godt og i samsvar med forskriftene. Normalt er det en sikkerhetsbryter eller på annen måte å koble fra enheten pålitelig under vedlikehold, hvis forsyningen kommer inn vil den pluggen fungere som en frakobling.

Tverrsnittet av mellomkabelen må være stort nok (2,5 mm2) til å føre gjennom utedelen

Du kan ta en egen innmating fra den gjennomføringen hvis du får plass.

Summar, bedre ta det ut rett, men kan også gjøre innesesongen
Sist endret:

Anssi79

medlem
Jepp, jeg mener, jeg har ikke tenkt å bryte noen regler for elsikkerhet der. Hovedsakelig fordi tirduselen, da den 6 år gamle Hitachi ras 25 ble korket og koblet til innendørsenheten, ville dra nytte av den gamle installasjonen i den forbindelse. Hva med rørledningen? Vil du lage nye og ikke gå for de gamle så langt de til og med kan brukes?

lomme

Aktivt medlem
Jeg hadde en lignende sak, den gamle ilp-en ble koblet til innendørsenheten, min egen sikring for det. Trekk den fra innsiden av mitsu-utedelen med rørene, ingen feilstrøm / effektbryter kom ut. Rørene er også nye, garantien kan godt være en kamp om det var gamle rør.

slpoy

standard Naama
På hvilken måte bryter det med elsikkerhetsforskrifter? Utedelen i seg selv har imidlertid ingen overbelastning eller kortslutningsbeskyttelse. Inngangsterminalene er direkte i en av disse S1- og S2-terminalene. En lisensiert elektriker kan ifølge disse bildene koble innedelenheten ganske bra. Legg eventuelt til kontakter hvis du ikke passer inn i eksisterende. Matekabelen skal også ha en gjennomføring og belastning. Te av en profesjonell. Nå kan jeg plutselig ikke si om garantien kan nektes hvis den gjøres i strid med installasjonsinstruksjonene, men ellers godt og i samsvar med forskriftene. Normalt er det en sikkerhetsbryter eller på annen måte å koble fra enheten pålitelig under vedlikehold, hvis forsyningen kommer inn vil den pluggen fungere som en frakobling.

Tverrsnittet av mellomkabelen må være stort nok (2,5 mm2) til å føre gjennom utedelen

Du kan ta en egen innmating fra den gjennomføringen hvis du får plass.

Summar, bedre ta det ut rett, men kan også gjøre innesesongen
I hvert fall ikke i henhold til installasjonsinstruksjonene
opp Bunn