Jeg lurer på hva som brøt FD35VABH, DTC 5

myo

medlem
Innendørsenheten blinket de fem syklusene, og hytta ble kald. Å gå ut av bekkene og tigge om himmelen.

Rediger: funnet /foorumi/threads/mitsu-fd35-vikakoodi.17648/ Støvler å se, omtrent 7,5 år i Norden som en stoppervintre. Hvor mye kan en ny utendørsenhet koste + arbeid? Jeg prøver å begynne å beregne lønnsomheten til investeringen til dette punktet + tenk på fremtiden når korreksjonen er mottatt. Den nye utendørsenheten er nok i verste fall nå, med mindre det hender at innedelenheten også blir byttet ut, dvs. hvis utedelen ikke kan skiftes helt ut på grunn av alder?
Sist endret:

myo

medlem
Takk, jeg lurer på mer.

Har noen av forumstatistikerne samlet store data om pumpens holdbarhet og økonomiske avkastninger på investeringen? Raskt når du beregner, kjøper du deretter 1500 € + midlertidig tjeneste ~ 100 € = 1600 €. Tjent 7,5 * 500 € (en vinter beregnings sparing, 5000 kWh, 10 c à kWh) = 3.750 dollar. Det vil få 3750 - 1600 ~ 2000 € sannsynligvis den maksimale besparelsen du har gjort. Selvfølgelig er den litt redusert av avkjøling av noen somre. Komforten med kjøling har noe ubestemt i prisen for å øke maksimale besparelser. For tidsbruken her i forumet har jeg ikke senket prisen, la oss legge til hobbyer ;) Og mer seriøst, har mye blitt lært om VVS og fysikk.

slpoy

standard Naama
Innendørsenheten blinket de fem syklusene, og hytta ble kald. Å gå ut av bekkene og tigge om himmelen.

Rediger: funnet /foorumi/threads/mitsu-fd35-vikakoodi.17648/ Støvler å se, omtrent 7,5 år i Norden som en stoppervintre. Hvor mye kan en ny utendørsenhet koste + arbeid? Jeg prøver å begynne å beregne lønnsomheten til investeringen til dette punktet + tenk på fremtiden når korreksjonen er mottatt. Den nye utendørsenheten er nok i verste fall nå, med mindre det hender at innedelenheten også blir byttet ut, dvs. hvis utedelen ikke kan skiftes helt ut på grunn av alder?
Få utekortskortet med 99% tillit. Jeg brukte bare 80 €
  • som
reaksjoner: myo

myo

medlem
Spillet blir tøffere og antall sannsynlighets tall digidien på høyre side av kommaet er økende, oikiampi jobben for deg! La oss se hvilken dom den lokale installatøren gir. Rapporten fulgte ..

myo

medlem
OP Pohjola betalte meg for et tonn boligforsikring da omtrent ni år med FD's bås begynte å lekke.
Jævlig da jeg byttet selskap for et år siden. Den gamle ville gått for VVS-tingene med omtrent 3% årlig reduksjon, men den nye ville da ha 9%. Historiens leksjon: Ny forsikring er sannsynligvis alltid dårligere på betingelser, fordi vanlige menneskelige ting naturlig tas i betraktning i risikostyring. Den gamle forsikringen viste ennå ikke varmepumpeangrepet og den resulterende overbelastningen. Dette gjelder boligforsikring. Du kan gjøre en bedre avtale på bilforsikring ved å bytte. Denne typen personlig veving her er som dette.

ricochets

Aktivt medlem
Har du allerede funnet det riktige problemet?
Eller gjetter vi fortsatt.
Den rette virksomheten stiller diagnosen og gir dommen, og forsikringsselskapet tar sin egen avgjørelse.
Jeg anbefaler ikke å ta noe vagt.
Diagnoseforsikring for selskapet fordi sanksjoner kontra fordeler er ubetydelige i disse sakene.
Noen ganger må du bare svelge skjebnen som har falt deg.
Det faktum at noen diagnoser er modifisert for noen hundre.
Det er ganske kort utseende.
Ja, disse forsikringsselskapene følger det som har skjedd i historien og trekker sitt eget
Konklusjon og da ville det være bra å ha reiret til livmor.

Jeg personlig bruker ikke forsikringstjenester særlig bra selv om jeg har vært det mange ganger
Mulighet.
Merk. Letter det å by på prisene når bakgrunnen ikke er veldig mangelfull.

myo

medlem
Har du allerede funnet det riktige problemet?
Ikke ennå, jeg vil rapportere når den ble funnet. Det er ingen forsikringsturer eller annen vaghet. Det er ingen måte den såkalte. komme sammen fordi utbetalingstabellene er enkle å lese og til og med i fullstendig ødeleggelse vil jeg sannsynligvis få ~ 150 € osv. Den eneste som kan gjøre det er forsikringsselskapet i min situasjon, utbetalingene er utført, men ingen krav vil måtte gjøres. Ting vil utvikle seg og bli mer betimelig.

myo

medlem
men din skadehistorie inkl. hjemforsikringskrav dukker opp for nytt selskap fra felles forsikringsselskapers skaderegister. Jeg er ikke opphisset, men jeg tolket det han sa, så kanskje det er et lite blikk på historien din før budet blir gitt?
Dette kan og bør absolutt gjøres. Imidlertid er det en spennende tanke at hvordan logikk fungerer i boligforsikringskrav ville være mer forståelig i en slags helseforsikring. Når det gjelder innboforsikring, selvfølgelig, "ahoo fyr eier mye ting og jeg har sett mange erstatningskrav, og det samme hvis vi er kunde"

burmanm

standard Naama
men din skadehistorie inkl. hjemforsikringskrav dukker opp for nytt selskap fra felles forsikringsselskapers skaderegister. Jeg er ikke opphisset, men jeg tolket det han sa, så kanskje det er et lite blikk på historien din før budet blir gitt?
Det er ikke lovlig, du kan bare se data fra skaderegisteret når du legger inn ny skade der. Du kan ikke se informasjon der fra tilbudstidspunktet, bare for å behandle skader.

Det vil snart være konkurransebegrensninger mot dine andre lover.

myo

medlem
@slpoy prosjektet fortsetter når du tør å være utenfor uten quiltjakke i nord. Hvordan sørger en lekmann først for at det er gasser i maskinen? Naturligvis har Mitsu utedelen to kobberrør. Åpne beskyttelseshettene fra kontaktene og bruk en sekskantnøkkel for å åpne en av forsiden (betyr det noe, nei, antar jeg?), Åpne det forsiktig -> hvis det er en surr -> det er gass -> lukk umiddelbart -> gni deretter det brukte kretskortet.
opp Bunn