Elektrisitet Spesialpris NÅ!

Stefa

Aktivt medlem
Jeg har fulgt disse selv en stund selv om min egen suppe fremdeles er et år unna. Nå har jeg 3,87 c / kWh og 1,95 e / måned fra Loiste. For øyeblikket for eksempel at Loiste tilbyr 3 e / måned og 5,5 c / kWh.

Å reflektere over disse ville resultere i en årlig økning på godt over € 170. Selv om det på den annen side ikke er når det er omtrent 15 e / måned, men likevel. Forhåpentligvis om et års tid vil prisene være tilbake rundt 4c.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Gjennom konkurrenten tror jeg at jeg vil være den billigste 12 måneder 6,15 cnt / kWh + 0 € / måned
I en ubestemt periode vil du få 5,84 cent / kWh + 0 € / måned eller 5,19 cent / kWh + 3,5 € / måned
=> Kan vurdere strøm på aksjemarkedet en stund ... :kul:

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Jeg måtte kjøpe kraft fra aksjemarkedet når ingen annen rasjonell var tilgjengelig. Fra NGE fikk jeg disse vilkårene:
Opprinnelse: vannkraft
Elektrisitetskontrakt: Bytt strøm
Varighet: Ingen tidsbegrensning
Provisjonsavgift: 0,16 cnt / kWh
Månedlig betaling 3,80 € MVA (Prisene inkluderer 24% moms)

Noni

Aktivt medlem
Jeg tok Helen 12 måneder 5,05 sent / kWh og 0 € / måned, tilbød først dyrere, men det var det jeg fikk på telefonen.
Så souperen var tom og tilbød først noe helt opprørende, noe jeg umiddelbart avviste.
Hvert år ville mer atomkraft komme ... eller i det minste ville det påvirke prisene ...

lurer

Aktivt medlem
Jeg tok energien på 39,90e i måneden og 10.000 kWh / 12 måneder. Jeg går omtrent 9700-10800 i året. Sa at liten overskridelse ikke ville skade. Jeg synes det er ok pris når jeg kjenner forbruket mitt nok. Det er ingen straff for å overskride, og det er angivelig deres ansvar å gripe inn hvis de går for langt:)
Sist endret:

Så mye

Aktivt medlem
Ville Helen også fått strøm til et privat hjem i Satakunta-området? Hvilke priser kunne du "prute" fra nå av? Strømkontrakten avsluttes om våren for en billig Fortum-kontrakt og bør signere en ny kontrakt hvis du får en. på billig.

Cuiman

nykommer
Fortum tilbød meg muligheten til å forlenge den gamle kontrakten til "nye tilbud" -priser sent i fjor.
Den gamle suppen var 4,02 € / måned + 5,46 sent / kWh vinterark og 4,13 sent / kWh annen gang.
Det nye som ble tilbudt var 4,02 € / måned + 7,30 sent / kWh vinterark og 5,97 sent / kWh annen gang.
Jeg fikk ikke fornyet kontrakten til nye "prute" -priser.

Nå kom Lumme-energiprisen på 1 € / måned + 5,39 sent / kWh i april.

Forbruket vårt økte strømregningen med 110 € / år
Fortums nye suppebutikk ville ha samlet inn rundt € 320 / år

Forbruket i 2018 er omtrent 17200 kWh
Vs: Elektrisitet Spesialpris NÅ!

Dette er den reelle ordrebekreftelsen som gjør det til en lovlig kontrakt. Den første var bare en automatisk sendt "takk for bestillingen" -meldingen fra nettstedet, noe som til og med kan være litt av et ekte juridisk tilsagn i søket, hovedsakelig fordi vi har skrevet forespørselen din om en avtale som denne. Du har selvfølgelig nå 14pv til å kansellere bestillingen din hvis du ønsker Smiley211007
De av dere som tok Helens 5000kWh-tilbud "bare" til Helsingfors, har du fortsatt fått regningene til en billig pris? Hva med de 5000 kWh overskuddene som fortsatt jobber?

Min egen sommelier vil ikke starte før neste sommer, så jeg er spent på å vente på at den skal fungere og få strøm i et år til en billig pris.

HiTec

Ingen grunn til å rynke på :)
De av dere som tok Helens 5000kWh-tilbud "bare" til Helsingfors, har du fortsatt fått regningene til en billig pris? Hva med de 5000 kWh overskuddene som fortsatt jobber?
Det var 1,9. da jeg fikk den souperen til å tre i kraft og når det årlige forbruket er i størrelsesorden 18.000 kWh, så har ikke den 5.000 kWh "grensen" allerede blitt overskredet, men den har ikke hatt noen effekt :kul:

fraatti

standard Naama
Vel nå ville det vært fint! :D
Naturligvis er alternativene neppe bedre enn de dårlige ... Selvfølgelig gjør de det bedre ...

Jaska80

medlem
Ja, den gamle 2-årige faste Jyväskylä-energien 3,93c / kWh såpeskrin er tom.

Ny kontrakt Seinäjoki energi 5,1c / kWh og 2 måneders betaling.
Selvfølgelig bare tilgjengelig i Sør-Østerbotten.

arimika

medlem
den gamle souperen endte opp med å bli så fyrt opp så langt

5,53 c / kWh
dag (7-22)
4,67 c / kWh
natt (22-7)
€ 3,50 / kk

Gyldighet: på ubestemt tid
Produsert av Vaasa Electricity

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Fra den svenske lenken ...

"Den billigste strømmen kommer for tiden fra kontrakter som for øyeblikket er i kraft, med problemet at prisen kan endre seg raskt.
Hvis det ikke er tilfelle, med de 5000 kilowattimene, vil Energy 247 og Imatra Region Electricity tilby en kontrakt for 4,78 cent per time, og Kuoreveden Electric og KSS Energia til en pris av 4,80 cent per time. "

Det rare med dette, tror jeg, er at spotpriser ser ut til å sjelden gå, selv om natten i disse målingene.

Bati

Aktivt medlem
den gamle souperen endte opp med å bli så fyrt opp så langt

5,53 c / kWh
dag (7-22)
4,67 c / kWh
natt (22-7)
€ 3,50 / kk

Gyldighet: på ubestemt tid
Produsert av Vaasa Electricity
Jeg byttet med det stedet.
Da jeg begynte å se nærmere på prisen på strøm under gjeldende kontrakt med Fortum, var prisen på strøm 8,4 c / kw og den månedlige avgiften er 4e. :D

Jada, strømforbruket er så lavt at det ikke sparer enorme summer, men det er fremdeles et sinnssykt ran

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Jeg fikk et oppfølgingstilbud fra Helen for juni. Hvorfor tilbød de ikke det ??

De prøver å holde fyret i øynene til sin gamle kunde. Dette ble levert av:

“VELGT PRODUKT 24 timers fri karbondioksid
PRIS $ 3,00 / måned, 5,69 c / kWh "

Laveste tilbud via Competitive.com

"Elektrisitet Helen
Elektrisk produkt CO2 gratis universalpris med fast pris
Kontraktens varighet: Fast løpetid: 31.12.2020
Grunnavgift 0,00 € / måned
Forbruksgebyr, offentlig strøm 5,32 cnt / kWh "
Sist endret:

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Fra NGE-siden:
"Hvem passer Exchange Electricity med? Etter vår mening for alle. Exchange-elektrisitet er historisk sett den billigste strømkontrakten."

Saas å se. Jeg tenkte å prøve dette når jeg ikke kunne finne en bedre. NGEs marginer er i det minste rimelige og forståelige. Regningene kommer først senere. Jeg kan ikke skifte forbruk noe sted, så annet enn frost kommer prisspydene i min egen ankel.

Problemer som forbrukerprofiler jeg har fått en flekk elektrisitet
i januar på 6,95 s / kWh
6.00 s / kWh i februar
Ikke et dobbelt resultat, men hvis solen fortsatt skinner selv i regnet.

Forbruksdistribusjon 1 - 3 2019.JPG

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
La oss se om prisene begynner å falle kraftig om våren? : Hmm:

Her er vannsituasjonen i hele Norden http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/area/rescontent.cgi
Situasjonen i Sverige har også bedret seg http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/sweden/rescontent.cgi

I februar var prisene på vekslende elektrisitet på samme nivå som i 2018. I mars har flere ganger allerede vært under 2018.
Futures avtar etter januar https://nordicgreen.fi/sahkomarkkinakatsaus-helmikuu-2019/
Sist endret:
La oss se om prisene begynner å falle kraftig om våren? : Hmm:
Her er vannsituasjonen i hele Norden http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/area/rescontent.cgi
Situasjonen i Sverige har også bedret seg http://wwwdynamic.nordpoolspot.com/marketinfo/rescontent/sweden/rescontent.cgi
Jeg har hatt en følelse i flere år at de beste tidsbegrensede tilbudene vanligvis er tilgjengelige i månedsskiftet oktober og november. Og når du ser på disse vannmagasinene, ser det ut til at tiden for gode tilbud faller sammen med en stor mengde vann. Derfor kan jeg ikke forstå hvorfor store selskaper da tilbyr opptil 2 års tidsbesparelser for billig, men jeg velger ikke; i den nåværende 2 års suppe er prisen på strøm 3,95 cent / kWh og basisavgiften er 0,80 € / måned. I øyeblikket i nye supper ville prisen være noe annet ...
Sist endret:

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Jeg har hatt en følelse i flere år at de beste tidsbegrensede tilbudene vanligvis er tilgjengelige i månedsskiftet oktober og november. Og når du ser på disse vannmagasinene, ser det ut til at tiden for gode tilbud faller sammen med en stor mengde vann.
Faktisk, mens jeg er under inntrykk av at på slutten av vårflommen i sommer ville være den beste tiden av konklusjonen i en åremålskontrakt. :)
På dette tidspunktet er bassengene normalt fulle av smeltevann og tørrheten / lite nedbør kommende sommer / høst er foreløpig ikke kjent.

Av en eller annen grunn faller Helen-tilbudet inn på det stedet https://helen.fi/kampanjat/kiinteahintainen-kesasahko/
Av en eller annen grunn har ingen slike tilbud blitt mottatt i høst, så kontrakten skulle starte i oktober-november.
Faktisk, mens jeg er under inntrykk av at på slutten av vårflommen i sommer [...]
På dette tidspunktet er bassengene normalt fulle av smeltevann og tørrheten / lite nedbør kommende sommer / høst er foreløpig ikke kjent.
På et tidspunkt ville et vannkraftselskap klage på å måtte øke prisene når det er så mye vann at det må slippe vann allerede forbi demningen. Så de siktet kjøperne for de teoretiske tapene da generatorene gikk tom for kapasitet. Jeg tror at prisen på strøm er den samme som prisen på flybilletter: du kan ikke forstå å ha lest matematikk som mindreårig på college.

Mine avtaler jeg har blitt enige om så langt på en slik måte at datoen for inngåelse av kontrakten innløsningskurs på låsen selv om leveransen vil begynne først senere. Husk at jeg, som jeg har gjort på den sopparin vanligvis i oktober eller november og leveranse av strøm i denne sopparilla ville ha startet engang i nærheten til starten av desember. Nå de siste 6 årene har prisen for midlertidige supper for meg selv alltid vært mellom 3,95 - 4,30 cent / kWh og månedlige avgifter 0-2 € / måned.
Sist endret:

pumpe helper

Aktivt medlem
Av en eller annen grunn faller Helen-tilbudet inn på det stedet https://helen.fi/kampanjat/kiinteahintainen-kesasahko/
Hva tror du vil være en verdig avtale for denne avtalen? 2 år 5,59c 0e grunnavgift. Leveringstid opp til 1,6 når denne nåværende 3.68c nettopp ville avsluttet i 31.5 ...
Eller vil du ta noen dyrere så langt og snuse i det minste over sommeren, tross alt er strømforbruket veldig lavt ..
Ingen vet om disse, men tør å slenge inn utsikt.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Mine avtaler jeg har blitt enige om så langt på en slik måte at datoen for inngåelse av kontrakten innløsningskurs på låsen selv om leveransen vil begynne først senere.
Kontrakten kan inngås 3 måneder før leveringsstart.

Jeg hadde 6 / 2016-6 / 2017 Lumo Energy 3,66 cent / kWh 0 € / måned, 6 / 2017-6 / 2018 Helen 3,81 cent / kWh 0 € / måned og 6 / 2018-6 / 2019 Helen 3 , 82 cnt / kWh 0 € / måned
Sist endret:
Jeg hadde 6 / 2016-6 / 2017 Lumo Energy 3,66 cent / kWh 0 € / måned, 6 / 2017-6 / 2018 Helen 3,81 cent / kWh 0 € / måned og 6 / 2018-6 / 2019 Helen 3 , 82 cnt / kWh 0 € / måned
Wow! Det har allerede vært gode priser. Må jeg følge med på prisene i løpet av sommerens morgen, hvis jeg skulle prøve å flytte på anbud her. Imidlertid bruker vi så mye strøm om vinteren at en billig suvenir i minst et år generelt er et mye bedre alternativ enn billig vekselstrøm.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Wow! Det har allerede vært gode priser. Må jeg følge med på prisene i løpet av sommerens morgen, hvis jeg skulle prøve å flytte på anbud her.
Nå ser det ut til at det vil komme omtrent 30% prisøkning hvis jeg får en fast periode. Et alternativ kan være åpen strøm eller lagerstrøm. Å spå at når OL3 kommer inn i nettet, ville den finske arealprisen falle til Stockholm. Dråpen vil dermed være omtrent 0,3-0,5 cnt / kWh.
Futures derimot spår Finland til å ligge på rundt 5,1 cent / kWh i 2020 og omtrent 20 cent / kWh i 2021.
Sist endret:

amatør

medlem
På et tidspunkt ville et vannkraftselskap klage på å måtte øke prisene når det er så mye vann at det må slippe vann allerede forbi demningen.
I det minste her, til tider, ble prisene hevet når forbruket var for lavt. Ellers ville de budsjetterte gevinstene blitt tapt til eieren (= by).
På en måte var årsaken til økningen ikke bypassene, men bypassene var et resultat av for lite forbruk da bassengene fylte seg til taket.
Sist endret:

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Her ser det ut til at prisene er på vei nedover https://sahkomittari.fi/vertaa-sahkosopimus/
Gjennom Competitive.com tror jeg at de billigste er 5,22 cent / kWh + 0 € / måned. Det virker som begge steder tilbyr 24 måneders kontrakter. Med en 12-måneders kontrakt hopper prisen med nesten 20%.

Wespa

Aktivt medlem
Et sinnssykt "tilbud" (3,84 € / måned, 5,79 c / kWh, 24 måneders tidsbegrenset periode) var resultatet av en langsiktig og rimelig kontrakt fra Helen til e-posten som han ønsker å bestille Helsingfors tilbudet, selv om den vestlige Uusimaa kan betraktes som Helsingfors .. : PRKL:

Wespa

Aktivt medlem
Ja, jeg prøvde det samme, men jeg sendte ikke skjemaet når det står ganske tydelig at "til Helsingfors". : Hmm:

Poko

Stafett for stafett
Som en "Helsinki-avtale" hentet jeg den fra 1.10 og utover, og lampen er på taket 250 mil fra Helsingfors.
opp Bunn