Strøm Tilbudspris NÅ!

rot

medlem
Ingen venter : Grandpa2:, Vaasa elektrisitet hevet prisen på en ubestemt kontrakt, så jeg grep også "super fordel" :)

Sammeli77

Aktivt medlem
Lotteriet tilbyr i dag 2V fast sikt 5,16 s / kWh + 2,96 € / måned. Slutten av juni (3,90 € / måned) utløper i slutten av juni. Vil du fortsatt spille?

lappano

medlem
Det gamle begrepet utløp i går, så jeg så nye kontrakter og endte opp her:

Full kontraktsperiode24 kk
Full avgift€ 3,98 / kk
dag5,29 snt / kWh
4,19 snt / kWh

Product Loiste Pure, nattkraft, 2 år og gjennomsnittlig pris for energi 4,74 cent / kWh.

Den dag Prisen er bare billigere enn jeg fant med 1-timers måling på pris sammenligning sider. Selvfølgelig er Euro-paret mer sannsynlig å betale månedlig avgift enn andre ellers dyrere alternativer.

lappano

medlem
Hva er gjennomsnittsprisen når månedlig avgift tas i betraktning?
Hvis nå hjernen jobber dårlig etter en sovende natt, så:

Avhenger av energiforbruket, for eksempel hvis det tar en måned 700 kWh og forbruk er 1/1 dag / natt, så gjennomsnittsprisen er (700 kWh/kk * 0,0474 e/kWh + 3,98 e/kk) / 700 kWh/kk = 5,31 snt / kWh.

Hvis igjen 1500 kWh forbruk, gjennomsnittlig pris = 5,01 cent / kWh.

Jo, det kan du også telle med et årlig estimat på 15.000 kWh med samme forhold-> 5,06 cent / kWh.

Så mye avhenger av forholdet mellom hvordan man får mer strøm over natten. For øyeblikket, med 1/1 når byggfasen går.

Muhv

medlem
Likevel er prisen på elektrisitet kommet ned. Nå var aksjemarkedet strøm, om et par dager var det 1-2 timer med perioder 1-2 prosent / kwh .. gjennomsnittlig pris 4,5 prosent / kwh

tj86430

Aktivt medlem
Sikkert vil det komme ned i det lange løp. I mars ville børsens strøm være blitt mer enn 90, - dyrere enn den nåværende, så det er fortsatt rom for toll.

I_IN

medlem
Jeg gjorde bare 2v sopparin Loistee med parametere 3,98 / 5,29 / 4,19 samt Mr Lappanen høyere. Jeg spurte den nåværende leverandøren for et bedre tilbud enn deres 20% dyrere listepris, men det var ingen kamp. Høsten og neste års futures har reversert frem til april, og selv om kontrakten min stopper bare etter 6 uker, var jeg ute etter å låse prisen nå.

Hempuli

medlem
På forrige dag ringte Mr. Fortum inn "kundetilfredshetsundersøkelsen" (varte i 6 sekunder). Siden jeg har vært i Fortum lojalitet (sommerhus i forhold til 1000 kWh / år!) Siden 1996, så etter en kundeundersøkelse som tilbys 5,99c per 2 år. Ifølge Mr. Fortum har børselyset vært på 8-9c tidlig på året, og på grunn av et godt kundeforhold vil man tilby en ny kontrakt til en veldig billig pris, da prisen på elektrisitet også stiger. Jeg ville ikke være entusiastisk når hytta har en vindbrytende avtale på prinsippet, og prisen på strømmen selv spiller ingen rolle etter Caruna sine grunnleggende gebyrer.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Lumo Energy "Påske-tilbud"

SPESIELLE TILBEHØR 5,20 SNT / KWH, GRUNNGIFT 0 € / KK.

rep

medlem
Elektrikere er begeistret av deres fravær når kontrakten går i stykker, men Annas har vært låst i 24 måneder, slik at telefonen ringer uavbrutt

poser

Hyper Active
Brannen var for tidlig til å fange Helens tilbud på 4.98c / kWh :rulle med øynene:
Forventer du at snøen skal smelte i kombinasjon med nesten varme i lang tid? Det er sikkert et sted med høyt trykk (i sørlige Finland), der det er lavt trykk (i Frankrike, Spania og Atlanteren, blant annet), og vinden flyter raskt i det rommet (gjennom Nord-Tyskland, Danmark, Sør-Sverige og Norge).

I de siste årene har smeltevann vært oppbrukt i juni. Kom for å se om været fortsetter som det er i dag lenge, om det kan være regn etc. (dvs. om juni-mønsteret gjentas svakere, sterkere, tidligere, senere, lignende eller i det hele tatt ...). Samtidig er dette tidspunktet da forbrukeren kunne få det beste resultatet av årlig sirkulasjon ved å selge solenergi (eller skal vi si at de totale tapene er de minste).

Wespa

Aktivt medlem
Jeg selv kjører fortsatt, selv om termen slutter i juni. Ja, prisen skal begynne på Nelonen som før. : Hmm:

Telehell

medlem
Selvet avsluttes Helens 3,99cnt / kwh 0e / måneds søster i september. Jeg tror de vil komme opp med noe fint om sommeren, slik at nå er det ingen tap av elektrisitetssalg til virksomheten.

Poko

Relé epoke
Selvet avsluttes Helens 3,99cnt / kwh 0e / måneds søster i september. Jeg tror de vil komme opp med noe fint om sommeren, slik at nå er det ingen tap av elektrisitetssalg til virksomheten.
Jeg har det samme til slutten av september. Ja, det er et grunntilbud når det slutter.

My.Ai.Hu

standard Naama
Ser ut som strømbudsjettene følger det øyeblikkelige været.
Nå har prisen spratt allerede på 0,55 cent / kwh

om høsten hvis det er tørt og den varme sommeren har vært så vanskelig til priser .. og
Våt møter allerede kald sommer, så elektrisitet er billig om høsten.

siiis lotteri.

Mikkola

standard Naama
Prisene på "Nordpolen" er i stor grad avhengig av elvens vannstilling. Snøen på vinteren var lav i vann, så prisene vil holde seg høye minst til slutten.
Jeg ga opp strøm på et og et halvt år da forbruksprofilen endret seg litt, og overføringsprisene for Elena var ugunstige. Elenias overføringspriser har endret seg igjen, og det kan hende at neste kontrakt er tidsbasert. Skissering av det samlede bildet krever prediktiv ferdigheter fordi din egen forbruksprofil og priser kan endres i kontraktsperioden.
Vattenfalls salgsrepresentant krevde en titt på de tidskiftende prisene, og trodde det ville være et billigere alternativ til dagens generelle kaffebar.

My.Ai.Hu

standard Naama
Faktisk, jeg m, et par års tid vuntsannut produsere elektrisitet ... er vanskelig å sette en slik lämmmitystä varauytuvaksi.
Derfor får jeg ikke en større lader.
tid elektrisitet går ...

rep

medlem
Tiden går ut, 14 dager må være tiden for å endre kontrakten. 17. mai slutter Helens 24-måneders 3,99 24/7 pris.
Billigste som har kommet mot 4,90 er gyldig inntil videre, så sannsynligvis må flytte fordi på at Helen ikke gir noe tilbud når jeg peke dem to årene fratatt penger.

røtter

standard Naama
Tiden går ut, 14 dager må være tiden for å endre kontrakten. 17. mai slutter Helens 24-måneders 3,99 24/7 pris.
Billigste som har kommet mot 4,90 er gyldig inntil videre, så sannsynligvis må flytte fordi på at Helen ikke gir noe tilbud når jeg peke dem to årene fratatt penger.
Verdig å ha det samme som jeg tilbyr som en lignende utvidelse ...
24 måneder PRIS 3,00 € / måned, 5,59 c / kWh
... vel å begynne å se på noe annet, selv om det er tid til høsten ...

Jnti

moderator
Entreprenøren vil bli tilbudt en 18 måneders kontrakt på € 0 / month og € 5,74 / kWh

rep

medlem
Det er det som kom i dag.
I FORCE FORCE
Winter Day:
4,02
c / kWh
Annen tid:
4,02
c / kWh
Grunngebyr: 5,99 € / måned
Finergi, jeg vil nok ta det, men advarte her at regningene ikke stemte overens.

Jnti

moderator
Finergi, jeg vil nok ta det, men advarte her at regningene ikke stemte overens.
"El er fakturert hver annen måned på grunnlag av estimert forbruk. Det månedlige estimatet er 10% av det nåværende årlige forbruksestimatet. Fakturering er jevnt tilpasset det faktiske forbruket, minst fire ganger i året"

"Fakturering er også mulig månedlig etterpå, når elektrisitet belastes månedlig i henhold til forbruksdata rapportert av nettverksfirmaet. Kostnaden for etter fakturering av strøm er 6,99 cent / kWh og en grunnleggende kostnad på 6,99 € / måned."

https://fi-nergy.fi/Fi-Nergy_kotisivut_Sähkönmyyntiehdot_Huoleton.pdf

Det vil si at hvis årlig forbruksestimat er 10.000 kWh, så vil hver 2. måned det bli en nedgang på 2000 kWh om sommeren. Tilsynelatende blir deretter den neste fakturaen jevnlig justert for å matche det faktiske forbruket. Så Fi-Nergy har fått et lån fra deg i 2 måneder. Om vinteren, så omvendt. :kul:

rep

medlem
"El er fakturert hver annen måned på grunnlag av estimert forbruk. Det månedlige estimatet er 10% av det nåværende årlige forbruksestimatet. Fakturering er jevnt tilpasset det faktiske forbruket, minst fire ganger i året"

"Fakturering er også mulig månedlig etterpå, når elektrisitet belastes månedlig i henhold til forbruksdata rapportert av nettverksfirmaet. Kostnaden for etter fakturering av strøm er 6,99 cent / kWh og en grunnleggende kostnad på 6,99 € / måned."

https://fi-nergy.fi/Fi-Nergy_kotisivut_Sähkönmyyntiehdot_Huoleton.pdf

Det vil si at hvis årlig forbruksestimat er 10.000 kWh, så vil hver 2. måned det bli en nedgang på 2000 kWh om sommeren. Tilsynelatende blir deretter den neste fakturaen jevnlig justert for å matche det faktiske forbruket. Så Fi-Nergy har fått et lån fra deg i 2 måneder. Om vinteren, så omvendt. :kul:
Takk for informasjonen.
opp Bunn