Elektrisitet Spesialpris NÅ!

Sammeli77

Aktivt medlem
Lock by Loiste 5,09 cnt / kWh + 2,97 € / måned. 24 måneders tidsbegrenset kontrakt. Kutter 30% økning, men jeg fikk heller ikke bedre tilbud.

Sammeli77

Aktivt medlem
Det kom inn en e-post da den gamle kontrakten var i ferd med å utløpe. Gammel kunde. Jeg vet ikke om plassering eller forbruk betyr noe.

perti16

medlem
Rakentaja.fi gjennom siden
foss
Offentlig strøm, grunnlading 1,00 €/kk + 5,5 snt/kWh (produkt krever e-faktura eller e-faktura)
Prisene inkluderer 24% moms. Tilbudet gjelder til 27. mai 2017 til 24.00.
24 måneder kontraktsperioden.

Ikke det billigste, men det beste for øynene dine. Et annet alternativ sahkovertailu.fi via nettstedet Lumos ubestemte kontrakt 4,9 sent / kWh + 0e / måned.

Noen som er mer kunnskapsrike, kunne liste kvalitetsjournalister og noen få mistenkelige selskaper.
Sist endret:

Wespa

Aktivt medlem
Hva den slags ubestemte strømentreprenør mener fra kraftselskapets synspunkt kan, hvis de ønsker det, være på varsel for måned. i uttaksperioden for å heve prisen oppover?

perti16

medlem
Jeg tror de fleste går etter den 15. dagen for å kunngjøre prisen for den neste måneden. Sannsynligvis en måneds oppsigelsestid for mange.

tj86430

Aktivt medlem
Hva den slags ubestemte strømentreprenør mener fra kraftselskapets synspunkt kan, hvis de ønsker det, være på varsel for måned. i uttaksperioden for å heve prisen oppover?
Vanligvis noe som dette:

Prisene er gyldige inntil videre. Melding om prisendring vil bli sendt til kjøperen på faktureringsadressen en (1) måned før ikrafttredelsen av prisendringen. Kjøperen anses for å ha akseptert endringen med mindre kontrakten blir sagt opp minst to (2) uker før endringen trer i kraft.
Vilkårene for kontrakten finner du på nettsidene til elselskapene. Dette ovenfor er kopiert fra Loiste-sidene, men du kan besøke nettstedet til ethvert elselskap, noe av samme type er alltid der.

Alfonzo

medlem
Jeg kunne ikke finne det igjen med et raskt søk ... Hvor mye kan jeg konkurrere om strøm før kontrakten går ut? Kontrakten min er i ferd med å utløpe i slutten av juli.

Jeg husket at jeg var 3 måneder gammel, men nå kunne jeg ikke nevne noen omtale ...

haaveri

medlem
Jeg kunne ikke finne det igjen med et raskt søk ... Hvor mye kan jeg konkurrere om strøm før kontrakten går ut? Kontrakten min er i ferd med å utløpe i slutten av juli.

Jeg husket at jeg var 3 måneder gammel, men nå kunne jeg ikke nevne noen omtale ...
Det er knapt noen grense for det. Jeg inngikk en ny kontrakt med en annen leverandør ~ 3 måneder før den gamle gikk ut.

kom til Ham

Aktivt medlem

Jeg laget en ny suppe til Helen en gang for et år siden. Gjeldende tidsperiode utløper i oktober i år. På den tiden leser Helenes betingelser at hvis en eksisterende tidsbegrenset kontrakt forhindrer at en ny kontrakt starter, vil starten automatisk gå mot slutten av den nåværende tidsbegrensede kontrakten. Til dags dato har det ikke vært noe å si om det, så sannsynligvis er det ok.
Det er riktig, vanligvis billigere finnes andre steder.
For meg selv har de beste prisene alltid vært der. Går nå til Lumme energy 3,98c / 0,00 € månedlig såpe, som ble funnet der i fjor til den gamle prisen og måtte selge den selv om prisen allerede hadde steget.

ferdighet

nykommer
Jeg var på bunnen av de 12 månedene som startet i august 2018 klokken 3.99 Helen's Finnish Electricity da jeg tok den samme avtalen i november, og jeg valgte den å starte nå i august 2019. For å være sikker, vil minst ett år lykkes med å planlegge Helens kontrakter.

Sannsynligvis vil den første bekreftelsen innen slutten av måneden være de siste 12 månedene, i det minste håper jeg det!

etc.

Aktivt medlem
Ellers tilbød LahtiEnergia en kontraktforlengelse på 6,30 sent / kWh :( mens den tidligere prisen var 3,81

fraatti

standard Naama
Oiko gi et tips?
Mange ganger er de beste tilbudene tilgjengelige på rivaluttaja.fi. Nå har prisene imidlertid vært klart høyere enn før.

Nå ser det ut til at gjengangere er 5,74 eller 5,79 + 0ek

Den builder.fi-prisen ser ut til å gå litt avhengig av månedsavgift og årlig forbruk.

etc.

Aktivt medlem
Jeg hentet dette, og stedet er Pirkanmaa.
"Tilbudsprisen er bare gyldig på adresser som reklamebrevet er sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh per år. Ellers er kontraktsprisen den normale prisen på Suominen-strømkontrakten på 5,95 c / kWh."
Det vil si at prisen ville være 5,95 c / kWh

pumpe helper

Aktivt medlem
"Tilbudsprisen er bare gyldig på adresser som reklamebrevet er sendt til, og den årlige bruken av varen er mindre enn 6000 kWh per år. Ellers er kontraktsprisen den normale prisen på Suominen-strømkontrakten på 5,95 c / kWh."
Det vil si at prisen ville være 5,95 c / kWh
Ja, men vanligvis i henhold til betingelsene i kontrakten går vi .. Antar jeg?
Jeg tok en bevisst "risiko" fordi den prisen på 5,95 ikke ser ut til å være dårlig for øyeblikket ..
Tidligere har Helen hatt disse Helsingfors-tilbudene, og de har blitt akseptert over hele Finland.

fraatti

standard Naama
Ja, men vanligvis i henhold til betingelsene i kontrakten går vi .. Antar jeg?
Jeg tok en bevisst "risiko" fordi den prisen på 5,95 ikke ser ut til å være dårlig for øyeblikket ..
Tidligere har Helen hatt disse Helsingfors-tilbudene, og de har blitt akseptert over hele Finland.
Forståelsen av lesing har faktisk vært ganske dårlig når disse såpene lages. Kait de har gitt sin gode godhet til samme pris. Nå er det imidlertid så tydelig skrevet at jeg lurer på om du får noe annet enn 5,95c / kWh.

røtter

standard Naama
På den annen side synes jeg at kutt også bør vises i noen av kontraktsdokumentene hvis Helen skulle belaste en annen pris ...
Kontrakten leses hvis det er uenighet.

pumpe helper

Aktivt medlem
Ja tid viser. Kontraktsinformasjonen min har en pris på 4,98c, og ingenting i avtalevilkårene vil angre dette. La oss se hvordan det går.

HiTec

Ingen grunn til å rynke på :)
E-posten kom at ordren ble bekreftet med informasjonen nedenfor og vedlagte vilkår og betingelser.
Det er tross alt sannsynligvis den generelle ordrebekreftelsen og de egentlige tilpassede papirene kommer i pdf-vedlegg senere. Hvis det på papiret står at lavere pris tross alt, så er det det : Hmm:

pumpe helper

Aktivt medlem
Det er tross alt sannsynligvis den generelle ordrebekreftelsen og de egentlige tilpassede papirene kommer i pdf-vedlegg senere. Hvis det på papiret står at lavere pris tross alt, så er det det : Hmm:
"Vi bekrefter bestillingen med informasjonen nedenfor og i samsvar med vilkårene i vedlegget"
Det står også at du fortsatt vil bli varslet når ordren har trådt i kraft. Det vil si om en måned.

poser

Hyper Active
Uansett svar skrevet av noen av maskinene, har kunden i det minste rett til å trekke seg fra kontrakten hvis de endelige vilkårene var svakere enn opprinnelig angitt. Det er tross alt et to ukers avbestillingsalternativ i onlinehandelen. Selgeren venter selvfølgelig på det tidspunktet og begynner ikke å gjøre ordninger i henhold til kontrakten før etter ettergivelsesperioden (siden ordningene vil føre til at selgeren, etter det, koster at han ikke lenger kan unngå seg selv, hva som skjedde).

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Helen sendte nettopp 3e i måneden + 5.59 sent / 24 måneder. Soppari (3e + 3,99 sent / 12 måneder) ved pause i august.

etc.

Aktivt medlem
Heh, Lahtienergia har igjen tekstet at deres unike tilbud på 6,30c / kWh / 24 måneder er i ferd med å utløpe. "Svar raskt og bekreft denne avtalen ved å svare på denne meldingen ..."
På tide å rasle opp :D

Det var jeg

Aktivt medlem
"Vi bekrefter bestillingen med informasjonen nedenfor og i samsvar med vilkårene i vedlegget"
Det står også at du fortsatt vil bli varslet når ordren har trådt i kraft. Det vil si om en måned.
Det grep jeg også. Det er ingen grense for mengden energi i kontraktspapirene, bare bringe sikringen under 63A.

rep

medlem
Jeg var på bunnen av den 12 måneder 3,99 Helen Suomomisel startet i august 2018 da jeg tok den samme avtalen i november, og jeg valgte den å starte nå i august 2019. For å være sikker, vil minst ett år lykkes med å planlegge Helens kontrakter.

Sannsynligvis vil den første bekreftelsen innen slutten av måneden være de siste 12 månedene, i det minste håper jeg det!
Jeg er virkelig nysgjerrig da jeg gikk tom for lager i dag i 24 måneder til en fast pris på 3,99 og Helen ga meg ikke noe spesielt tilbud om å fortsette som kunde, til hvilken pris fikk du kontrakten og hvor bor du?

ferdighet

nykommer
Jeg er virkelig nysgjerrig da jeg gikk tom for lager i dag i 24 måneder til en fast pris på 3,99 og Helen ga meg ikke noe spesielt tilbud om å fortsette som kunde, til hvilken pris fikk du kontrakten og hvor bor du?
I november var det over hele Finland og det var de samme 0 € / måneden i 12 måneder og 3,99c / kWh som jeg signerte i august.

På den tiden var det allerede tid for å starte det ene året, noe mange ikke var klar over. Noen på det andre forumet trodde til og med på det tidspunktet at det ikke ville lønne seg å lenke, da det senere kunne være billigere.

Det var jeg

Aktivt medlem
Bak kulissene vil oppstarten av OL3 trolig være noe usikker for de forskjellige spillerne. De regionale prisproduktene viser foreløpig ikke den effekten, selv om effekten skal være tydelig. Imidlertid er markedet veldig illikvidt ...
opp Bunn