Pumpen blåser bare varm

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0
Hva om jeg kom til pumpen da jeg våknet igår kveld, var innetemperaturen +27 grader, selv om fangsten var AUTOM +22? Og det kom mer og mer varme inn. Kondensatoren viste + 41 grader. Og ikke hjelp, uansett hvordan du legger forespørselen ned og det er nå en nedkjøling. Litt av alt jeg har prøvd å rydde, men ikke kult området for å komme til hytta.

Hva mer tror du?

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
239
Vs: Pumpen blåser bare varm

maskin kraftløs 10 min. en tid og et nytt eksperiment hvis du ikke hjelper det med en tjenestefeil.

My.Ai.Hu

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

se at ankelen min ikke er i vanningsmodus
hvis på den tiden er det fortsatt hastigheten til fansen min nølte så det kan skje
at det blåser varmt inn og ikke gjør vannet varmt nok.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

My.Ai.Hu sa:
se at ankelen min ikke er i vanningsmodus
hvis på den tiden er det fortsatt hastigheten til fansen min nølte så det kan skje
at det blåser varmt inn og ikke gjør vannet varmt nok.
Mites, jeg vil sørge for det? Minst vann har ikke blitt brukt i mange timer.

Nå har det i det minste vært kult for en stund da jeg holdt maskinen av. La oss se hva som kommer.

My.Ai.Hu

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Jari77 sa:
Mites, jeg vil sørge for det? Minst vann har ikke blitt brukt i mange timer.
Bra så hvis det virker igjen.

Det er veien for å sikre situasjonen ... i det minste i den eldre modellen fikk kaken en titt
Pumpens nåværende status. Problemet og problemet er at tilførselsluftspolen og den varme gasspolen serien. Hvis innløpsviften stopper på denne tiden av året, vil det ta varmen som er beregnet for eksport til vann.
Sluttresultatet er at pumpen vil løpe lenger ordentlig uten varmt vann. På den annen side oppvarmer huset seg.

Kort sagt, tilførselsluftsventilatoren skal gå ut når vann blir laget.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

Igjen, symptomene returnerte. Så den nåværende tilstanden ser ut som varmt vann og kondensator på + 46 grader, og den varme puster innvendig, selv om det er kjøling på.

Da har det vært lenge siden at tilførselsluften og postluften ikke engang kommer fra vedlikeholdsmenyen til strømmen 3 og 4, men bare 0, 1 eller 2.

Du må skru av pumpen for natten og begynner tilsynelatende å lete etter en serviceman.

november

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jari77 sa:
Igjen, symptomene returnerte. Så den nåværende tilstanden ser ut som varmt vann og kondensator på + 46 grader, og den varme puster innvendig, selv om det er kjøling på.

Da har det vært lenge siden at tilførselsluften og postluften ikke engang kommer fra vedlikeholdsmenyen til strømmen 3 og 4, men bare 0, 1 eller 2.

Du må skru av pumpen for natten og begynner tilsynelatende å lete etter en serviceman.
Uten tvil høres det ganske spesielt ut. Vil du fortsatt sette de dine innstillinger i sikte. Fortrinnsvis alle innstillinger og verdier

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6

Jari77 sa:
Det kan ikke være mulig å endre verdier fra 2 til høyere i tjenestemenyen, i det minste ikke her, alternativene du nevnte er 0.1.2.

My.Ai.Hu sa:
Det er ikke nødvendig å gå ut, men for å forlenge vannvarmetiden. Jeg har tvunget inngangen 1 ug av katkujen på grunn av skorsteinen og vannet varmes opp, men ikke Torppa ;D pest problemet ble redusert og vannet var nok, elektrisk motstand ble aldri brukt.

CELL

medlem
Tilbakemelding Score
0

Kontroller noen få ting, fansen roterer i det hele tatt, om filtene er tilstoppede, og deretter åpner du det på bunnen av liten hette (ta med syv skruer, og prøv å få kompassen til å vibrere, det gjør det.)
Blåsene trenger ikke å gå ut i vannoppvarming, hastigheten kan variere avhengig av behovet.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

November sa:
Uten tvil høres det ganske spesielt ut. Vil du fortsatt sette de dine innstillinger i sikte. Fortrinnsvis alle innstillinger og verdier
Det tok litt tid å svare, men her er de ..
y
Sentralvarme:
Handling LPY
Mindre MIN35'C MAX 43'C
Kurve 1
Overgang 2'C
Overgang T15 0'C
Forsinkelse 0 min
Pumpen er kontinuerlig

LÄMVESI:
Elektrisk T11 30'C
Kompres T12 50'C
Komp.max 65'C
Prioritt Vann

kjøling
Lämpötil.aset. 2
Blåser stor 2

ventilasjon
Jeg skifter kontinuerlig 2
Kom.min OFF 'C
Vintermelk OFF

Og data-menyen viser

Nåværende status VARM Vann
Paneeli T15 25'C
Utendørs T1 9'C
Vesiylä T11 53'C
Vann T12 45'C
Minus T14 31'C
Lauhd. T5 36'C
Tittel 2
Fjerning 2

Panelet er valgt for kjøling og temperaturkutt 20'c

november

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jari77 sa:
Det tok litt tid å svare, men her er de ..
y
Sentralvarme:
Handling LPY
Mindre MIN35'C MAX 43'C
Kurve 1
Overgang 2'C
Overgang T15 0'C
Forsinkelse 0 min
Pumpen er kontinuerlig

LÄMVESI:
Elektrisk T11 30'C
Kompres T12 50'C
Komp.max 65'C
Prioritt Vann

kjøling
Lämpötil.aset. 2
Blåser stor 2

ventilasjon
Jeg skifter kontinuerlig 2
Kom.min OFF 'C
Vintermelk OFF

Og data-menyen viser

Nåværende status VARM Vann
Paneeli T15 25'C
Utendørs T1 9'C
Vesiylä T11 53'C
Vann T12 45'C
Minus T14 31'C
Lauhd. T5 36'C
Tittel 2
Fjerning 2

Panelet er valgt for kjøling og temperaturkutt 20'c
I det minste ser den sentrale oppvarmingsmenyen ganske spesiell ut. Har du gulvvarme? Hvis ja, endre utgangen til MIN 22 og MAX 35. Kurven 1 eller 2 om vinteren passer best til hvilken som skal brukes og overganger i henhold til dine preferanser. Jeg vet egentlig ikke hvorfor du har den L. i den sentralvarme. I det minste står det oppvarming

Fra varmtvannmenyen prøvde jeg å beregne den T12 verdien til 45-48 grader, og Komp Max skulle heves til 75 grader.

Vil du likevel stille minst ventilasjonsinnstillingene i sikte fra servicemenyen

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg er ikke hjemme, men med 2 utganger tror jeg prosentandelen av ventilasjonen er 44 og fjerningen er 49%.

Jeg leser også oppvarming på sentralvarmeanlegget, men for noen dager siden endret jeg det til LPY hvis det hadde innflytelse, men det påvirket ikke noe.

Ja, det er gulvvarme. Mites når jeg ikke har termostat i vaskerom og badstue, men det er alltid varmt vann som sirkulerer der, og så vil gulvet ikke bli kaldt hvis jeg slipper vannet min 22 og maks 35. Eller har jeg forstått saken riktig?

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6

Du har sannsynligvis plastrør på gulvet, når du prøver å kjøre 43 grader vann, vil rørene ikke vare lenge. Jeg tror maks 36 grader vann, det vil si erstatte en god mann under min og max verdier av sentralvarme. Jeg selv i vinter har en maksimal verdi på 32, og beina mine frøs ikke og frost var noen ganger der, og nå er det fortsatt positive chips. Er du sikker på at manifolden ikke har en separat justering for gulvvarmen i vaskerommet ??

Jari77 sa:
Ja, det er gulvvarme. Mites når jeg ikke har termostat i vaskerom og badstue, men det er alltid varmt vann som sirkulerer der, og så vil gulvet ikke bli kaldt hvis jeg slipper vannet min 22 og maks 35. Eller har jeg forstått saken riktig?
Basert på dataene dine, går gulvet til 31 grader vann, er gulvet i vaskerommet kaldt? Her er en verdi på 25, så elmåleren må overvinne: '(

Jari77 sa:
Jeg leser også oppvarming på sentralvarmeanlegget, men for noen dager siden endret jeg det til LPY hvis det hadde innflytelse, men det påvirket ikke noe.
Og når du spole instruksjonsblokken, anbefales ikke "Lp-forespørsel" fordi sensoren (T15) som er plassert i styreenheten, brukes som sentralvarme kontrollsensor, men endrer operasjonen tilbake til "oppvarming" slik at varmen styres av utetemperaturføleren (T1).

Fra kjølingsmenyen ville jeg velge en litt mer effektiv ventilasjonsinnstilling enn 2, men på dette tidspunktet bør et lite rom kjøles ned, men omvendt om nødvendig ;D

Raksaaja

standard Naama
Tilbakemelding Score
2

Jari77 sa:
Mites når jeg ikke har termostat i vaskerom og badstue, men det er alltid varmt vann som sirkulerer der, og så vil gulvet ikke bli kaldt hvis jeg slipper vannet min 22 og maks 35. Eller har jeg forstått saken riktig?
Vår økonomi fløyte sier at dusjen har nok (bare og bare)) + 26c vann. Du vet, + 28c ville være hyggelig varm. I et rimelig nytt hus trenger du ikke å gå for hardt til å komme til gulvet godt over + 30c.

november

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jari77 sa:
Jeg har også våtrom og toalett. kontinuerlig rotasjon. Manuelt styrte strømmer. Jeg vet ikke om huset ditt og dine vaner, men for eksempel, i går kveld var det noen nuller - +1 grader. Hele natten er det ca + 25 grader vann som går til gulvene, og nå om morgenen synes disse gulvene å være hyggelig varmt til føttene. Jeg bruker kurve 1 offset 0 for gulvvarme kurven så langt. Det kan være at frosten må flytte noen grader eller et sekund til kurven ... tid til å vise

november

medlem
Tilbakemelding Score
0

Det var også et spørsmål til meg om gulvrotasjonen av våte rom. Hva er de litterære strømmen på veiene med andre nilanister? Jeg tror jeg hadde KHH om 1,5l / min, PH / S om 2,0l / min og WC om 1l / min. Må være i stand til å sjekke når det er mulig å vri på manifoldene

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
239

Skata sa:
Du har sannsynligvis plastrør på gulvet, når du prøver å kjøre 43 grader vann, vil rørene ikke vare lenge.
Korrigere denne ganske vanlige ideen i den grad at plastgulvvarmerørene varer for +43 vann i flere tiår.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

Servitør sa:
Vår økonomi fløyte sier at dusjen har nok (bare og bare)) + 26c vann. Du vet, + 28c ville være hyggelig varm. I et rimelig nytt hus trenger du ikke å gå for hardt til å komme til gulvet godt over + 30c.
Nå er minen endret til +31 og max + 35'c, så nå går vaskeromens gulv +31 og gulvet er kult. Vaskeromets innvendige temperatur er + 23 ° C. Noen ganger når jeg går ut, legger jeg vannet på +25, så gulvet er ganske kaldt og i dusjen + 21'C. Når du løper på gulvet + 35-36 grader vann, er gulvet behagelig varmt på foten og den interne temperaturen + 25'C

Jeg skjønner ikke at det er noen separat temperaturkontroll for vaskerommet i det manifoldet. I det minste endrer gulvvarmen alltid ved å endre verdiene til sentralvarme max og min.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

My.Ai.Hu sa:
Bra så hvis det virker igjen.

Det er veien for å sikre situasjonen ... i det minste i den eldre modellen fikk kaken en titt
Pumpens nåværende status. Problemet og problemet er at tilførselsluftspolen og den varme gasspolen serien. Hvis innløpsviften stopper på denne tiden av året, vil det ta varmen som er beregnet for eksport til vann.
Sluttresultatet er at pumpen vil løpe lenger ordentlig uten varmt vann. På den annen side oppvarmer huset seg.

Det ser nå ut til at når vannet blir brukt og plassen i panelet er varmt vann, vil varmen komme inn, selv om den avkjøler seg. Som et eksempel i går ble badstuen stoppet klokka 21.30, så klokken 3.45 var det varmt vann i staten og kondensatoren viste + 38'c og panelet så ut som intern varme + 26'C. Om morgenen, da jeg våknet etter 6,00, måtte jeg avkjøles. Så bringer arbeidsplassen nå det normalt når det for eksempel varmes det vannet i lang tid?

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6

Jari77 sa:
Det ser nå ut til at når vannet blir brukt og plassen i panelet er varmt vann, vil varmen komme inn, selv om den avkjøler seg. Som et eksempel i går ble badstuen stoppet klokka 21.30, så klokken 3.45 var det varmt vann i staten og kondensatoren viste + 38'c og panelet så ut som intern varme + 26'C. Om morgenen, da jeg våknet etter 6,00, måtte jeg avkjøles. Så bringer arbeidsplassen nå det normalt når det for eksempel varmes det vannet i lang tid?
Lyder ikke normal, i hvert fall ikke meg selv jeg har lagt merke til. Har du endret dem fra servicemenyen for å legge inn min / maksverdier ?? Hvis du ikke stopper inngangen helt, vil vannvarmetiden forlenges, og jeg vet ikke om det vil ta mye. Selvfølgelig, jo mer varmt vann du bruker, jo mer det trenger å bli oppvarmet = jo mer varer det. Jeg har selv en min på 1 på grunn av problemet med badstuehormonet (brudd), og det har ikke vært for lenge for vann å varme.
I det andre emnet sa du at september-elektrisitetsbekreftelsen er 1177 kwh i september. Her vil ca 125 kvadratmeter forbruk være mindre enn 600 kwh i september, så ja, du vil nå et sted nå strøm vil bli brukt hvis huset er i samme størrelse, hvis større, så lurer jeg på at jeg lurer på ;) ... her i juni-august var godt under alle månedene på 500 kwh.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

Skata sa:
Lyder ikke normal, i hvert fall ikke meg selv jeg har lagt merke til. Har du endret dem fra servicemenyen for å legge inn min / maksverdier ?? Hvis du ikke stopper inngangen helt, vil vannvarmetiden forlenges, og jeg vet ikke om det vil ta mye. Selvfølgelig, jo mer varmt vann du bruker, jo mer det trenger å bli oppvarmet = jo mer varer det. Jeg har selv en min på 1 på grunn av problemet med badstuehormonet (brudd), og det har ikke vært for lenge for vann å varme.
I det andre emnet sa du at september-elektrisitetsbekreftelsen er 1177 kwh i september. Her vil ca 125 kvadratmeter forbruk være mindre enn 600 kwh i september, så ja, du vil nå et sted nå strøm vil bli brukt hvis huset er i samme størrelse, hvis større, så lurer jeg på at jeg lurer på ;) ... her i juni-august var godt under alle månedene på 500 kwh.
Også her er det 125 m2 og bare gulvvarme i vaskerommet, så åpenbart vil du bli fortært når pumpen holder huset varmt. Faktisk kan naboen få tilgang til mye mindre strøm med direkte strøm.

Jeg må noen ganger endre disse verdiene fra tjenestenmenyen. Siste gang jeg legger et slag mot den større, en gang om morgenen var det kult. Dagen ble tvunget til å holde noen vinduer åpne da innsiden var så varm - Crazy for denne sesongen. Skal det forsyne luft, så stopp helt når vannet er oppvarmet? Fra hvilket punkt er det sjekket at det fungerer?

For et par timer siden gikk jeg for en rask dusj (ca. 2 min) og viser fortsatt panelet at vannet og kondensatoren viser + 39-43'C, det vil si at varmen kommer fra innløpet.

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6

Hvis du ikke har noen luktproblemer med komfyren eller en mulig badstuehette (soten smelter inn når innløpsluften stopper), velg du inntasting min 0 fra servicemenyen, dvs. innløpsviften stopper når vannet varmes opp -> vannvarmen øker. Når Nilan varmes opp vann, kan du se denne funksjonaliteten fra datomenyen som nå skal vises av inntastings-telefonen 0, som skal være den samme som i hovedskjermbildet. Ved slutten av vannvarmen vil innløpsviften starte igjen normalt igjen.
Hvis du vil forbedre fjerningen, trenger du ikke å gjøre det fra servicemenyen, men endre verdien på hovedskjermen (f.eks.> 2 <) til en høyere verdi. Verdien av servicemenyen er det minste som inngang / utgang fungerer. Fjerner deg selv med 3 for tiden selv er om varm.
Fortsett å sørge for at (selv om dataene dine syntes å være riktige) at vannvarme-menyen har prioritet over vann og innløp, jeg forstår ikke hvorfor det blåser varmt vann når det blir oppvarmet. OG sørg for at du ikke bruker noe veldig fantasifullt ukentlig ;D (Faktisk, jeg brukte heltids ukeprogram, føler jeg det for meg selv mest funksjonelle, og endret program i henhold til behovene. I tillegg til hovedskjermen, hvis det er nødvendig, endrer han ble fjernet, og temperatur).
Strømforbruket ditt vil sikkert bli påvirket av høy gulvvarme i våtrom, men ikke mye bør påvirkes. (selvfølgelig påvirker personlige andre "måter å bruke elektrisitet" på)

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

Nå er det nå min 0. Det er i det minste ingen luktproblem med peisen.

Ukentlige programmer er satt til OFF.

I teorien har jeg nå fått kjølesystemer for å gå på toppen av at jeg satt på menyen sentralvarme Oppvarming OFF og deretter satt på kjølesystemer, som har begynt å operere. På sommeren fungerte pumpen fortsatt godt og var ikke så varmt inne. Og jeg endret ikke noen innstillinger, etc. da denne overopphetingen startet. Og det er ikke mer gulvvarme enn om sommeren.

I går var strømforbruket 39 kWh, selv om halvdelen av dagen var tom, og det var ingen badstue om kvelden, og det var varmt + 12 ° C.

Takk for disse tipsene. Se hvordan det fungerer.

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6

Her gårsdagens forbruk på 21 kwh. Mulige sammenbruddsproblemer oppstår når innløpsviften stopper når vannet oppvarmes og avtrekksluften absorberer nødvendig luft, f.eks. Fra spjeldet. Når LED-lampen lyser (forhåpentligvis ikke brenner hele tiden), så se på data-menyen for å varme vannet, og deretter fra samme meny, inngangssamtalen, som skal være 0 hvis jobben fungerer riktig.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

Skata sa:
Her gårsdagens forbruk på 21 kwh. Mulige sammenbruddsproblemer oppstår når innløpsviften stopper når vannet oppvarmes og avtrekksluften absorberer nødvendig luft, f.eks. Fra spjeldet. Når LED-lampen lyser (forhåpentligvis ikke brenner hele tiden), så se på data-menyen for å varme vannet, og deretter fra samme meny, inngangssamtalen, som skal være 0 hvis jobben fungerer riktig.
Vis nå Vannmeny og lyset er på i data-menyen, men det er fortsatt en inngangspresse 2. ??

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6

Jari77 sa:
Vis nå Vannmeny og lyset er på i data-menyen, men det er fortsatt en inngangspresse 2. ??
Det vil si at det er et problem når du ikke stopper luftinntaket selv om prioritet er vannoppvarming: - Videre er dataene mine ikke nok, nå enten for mer hjelp eller kontakt med Nilan og spør hva du skal gjøre, fordi årsaken til oppvarming av huset og lang varmetid er klart.

Jari77

medlem
Tilbakemelding Score
0

Vel, problemet ble fjernet da de grunnleggende innstillingene ble lagt tilbake på maskinen. De tør ikke forferdelig begynne å justere disse verdiene.

visning

standard Naama
Tilbakemelding Score
6

Bra du fikk ikke rett, bare i går lurte jeg på hvordan du kunne være i situasjonen. Ja, lite trenger å vite hva du skal justere :)

Magirus

medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg løser problemet fordi jeg hadde en lignende situasjon i løpet av denne uken.

Så nå har temperaturen steget ganske høyt (~ + 25 ° C), selv om noen få dager med håndflaten varmer opp, selv om kompressoren ikke roterte. På den første ganske varme natten da jeg våknet, satte jeg Openhab på kjøling av kontrollen og hytta begynte å føle seg tolerabel med en halv times forsinkelse. Så spillet var som det var, maskinen gikk inn i "Kjøling + vann", fordi samtidig var det oppvarming av vann når kjøling var ønsket. Om morgenen hadde maskinen gått ned kompasset automatisk når ønsket kjølighet ble nådd.

På dette punktet tok jeg saken min for å fikse det kult når det ikke var gjort før. Det vil si at kjøleren aktiverer nedkjølingen til 'temperatur + 3C'. I dette tilfellet tror jeg kjølingen bør starte ved 24C når forespørselen er satt til 21C (21C + 3C = 24C). I går kveld, før jeg gikk i seng, ble jeg naturlig dusjet og maskinen startet et kompass for oppvarming av vann. Mens jeg så på fjernsyn, så jeg på dataene fra mobiltelefonen og ble overrasket da maskinen roterte med "Oppvarming + vann", da tilførselsluften var nesten 30 ° C og i hytta var allerede + 24 ° C. Jeg prøvde å tvinge maskinen til å kjøle seg ved å bytte operasjonen fra AUTO til kjøling, men maskinen roterte fortsatt med "Oppvarming + vann". Etter et øyeblikk av smerte prøvde jeg å stenge maskinen og fortsatt endre iv-innstillingen. FORTSATT 1 -> FORTSATT 2, men uten resultater. Maskinen skyver fortsatt varmt inne i den allerede varme leiligheten.

På dette punktet leser jeg litt om varmepumperforumet og skannet håndboken. Etter min mening er den finske manusen ikke så klar og klar som London-versjonen. Fra London-versjonen ganske snart innså jeg at innstillingene for "Temperaturkontroll" var feil i mitt tilfelle:
'Sommer min 15C'
'Vinter min 15C'
'Sommer> 15C'

Em. Så med innstillingene følger operasjonen åpenbart (kan korrigeres dersom standardinnstillingen min er feil): På sommeren er minimumsinnløpsluftens temperatur 15C, dvs. hvis den går ned, slår kompassen av med kjøling. Om vinteren min 15C, dvs. kompasset holdes (prøver å beholde) tilførselsluften alltid over 15 grader. Denne innstillingen vil trolig bli påvirket av andre forhold / regler, for eksempel temperaturforespørsel og romtemperatur. Og så settpunktet som forårsaket mitt problem, det vil si sommer> 15C. Når utetemperaturen er under 15C, er det ikke tillatt å kjøle med kompass selv om det blir forespurt manuelt. Når innsiden var varm (+ 24C grader) og kald utenfor (+ 13C grader), begynte vannet å få kompasset til å starte og maskinen gikk inn i 'Temperatur + vann' fordi denne innstillingen sperret muligheten for å sette 'Kjøling + vann'. Som et resultat begynte innendørs luft å varme opp enda lenger. Når innstillingen endret til 'sommer> 10C', gikk maskinen øyeblikkelig i kjøling + vann, og det virket som det skulle, det vil si at vannet var oppvarmet og samtidig ble leiligheten avkjølt.

I Väänsi Iron Wire vil det være nyttig i fremtiden for de som har det samme problemet. Riktig hvis en av mine forutsetninger er feil. Vedlagt er en skjermdump av London manuskriptet, som forklarer betydningen av regelverket for handlingen (etter min mening).

vedlegg

PJR

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
7
Den riktige retningen er oppfatningen din. Med de samme tingene ble du noen ganger slitt av deg selv.

Den sommeren er min innstilling god for å ha en fornuftig verdi at vann ikke kondenseres i kanalarbeidet, spesielt hvis det er en kanalluftkanal. +16 er en sikker lesning at det egentlig ikke kan få duggpunktet over. Sikker, vår-sommer-luften er enda tørrere, slik at +10 neppe kan gi noen store problemer. Her er innstillingen for å være +13 for øyeblikket.

Det er tilrådelig å sette den kjølingen "blåser stor" eller så videre så stort som ørene etc. gir det. I dette tilfellet vil luften endres mer -> effektivere kjøling, men kanalen blir imidlertid varmere -> mindre "kaldt avfall" gjennom isolasjonen, spesielt hvis kanalarbeidet går inn i den såkalte dampbarrieren. utenfor øverste etasje, etc. i varm modus.

jusubbi

nykommer
Tilbakemelding Score
0
I Väänsi Iron Wire vil det være nyttig i fremtiden for de som har det samme problemet. Riktig hvis en av mine forutsetninger er feil. Vedlagt er en skjermdump av London manuskriptet, som forklarer betydningen av regelverket for handlingen (etter min mening).
Awesome! Faktisk har jeg kjempet med det samme problemet, og lurte på hvorfor ikke gå til kjølesystemer, selv om det satt på menyen. Må sjekke de temperaturene.

Haukka2

medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg sa det samme i det. Jeg fjernet problemet ved å endre innstillingen AUTO> SLIDE. Lakk oppvarming. Men vi må sjekke sommerinnstillingen.
opp Bunn