Strøm Tilbudspris NÅ!

rep

medlem
Tilbakemelding Score
1
Jeg hadde 12k på bunnen i august 2018. 3,99 Helen Suomomisel da jeg tok samme avtale i november, og jeg valgte det å starte nå i august 2019. Jeg skjønner at minst en års lang tidsplan for Helens kontrakter vil lykkes.

Sannsynligvis i den første måneden kommer den endelige bekreftelsen på de nye 12 månedene, i hvert fall håper jeg det!
Jeg er veldig interessert i å spørre meg selv da jeg var 24 måneder gammel i dag 3,99 og Helen ga ikke noe spesialtilbud for å fortsette som kunde, til hvilken pris fikk du forlengelsesavtalen og hvor bor du?

ferdighet

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg er veldig interessert i å spørre meg selv da jeg var 24 måneder gammel i dag 3,99 og Helen ga ikke noe spesialtilbud for å fortsette som kunde, til hvilken pris fikk du forlengelsesavtalen og hvor bor du?
I november kom det til Finland, og det var det samme for 0 € / måned i 12 måneder og 3,99c / kWh for kontrakten min i august.

Det var da det var planlagt å begynne på den tiden bare et år senere, men mange gjorde det ikke. Noen i det andre forumet tenkte til og med på den tiden at det ikke var en god ide å få en kjede da det kunne bli enda billigere.

det ville vært bra

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
10
Sannsynligvis bak lanseringen av OL3, hvis priseffekter (og kanskje til og med øyeblikket) fremdeles er noe uklare for de ulike spillerne. I regionale prisprodukter er det ikke synlig, selv om virkningen skal være tydelig. Men markedet er svært illikvide ...

etc.

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Vel, saken er ferdig.
Elektrisk kontrakt i 2 år fra Porienergia for 5,29c / kWh + 2,5eur / måned

pumpe helper

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
13
Jeg tok dette og stedet i Pirkanmaa. E-posten kom med bestillingen bekreftet med vedlagt informasjon og vilkårene i vedlegget.
Det er ingen andre begrensninger på vilkårene enn 63A hoved sikringen.
Nå spiste spostet igjen, og tilsynelatende ble en offisiell suger og ingen automat sendt.
Pris 4,98c / kWh

Espejot

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
61
Har du hatt Helen elektrisitet på bunnen, eller har du forandret det andre steder? Mun Helen suger slutter i juli ...

vwg4

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
45
Det kan være at Helen kan kjede kontrakter i opptil et år. Det som er nytt i det var grensen på 6000kwh :(

Salamander

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Hører du spørsmålet?

"Tilbudsprisen er bare gyldige adresser til hvilken kampanje brevet er sendt og objektet er mindre enn den årlige forbruk på 6000 kWh per år. Ellers er kontraktsprisen den normale prisen på finsk Elektrisitet avtalen 5,90 c / kWh."
Mail er trolig mistet min kampanje brev og Helen er kjent for å bruke setet bære godt fordi jeg har vært i 2017-2018 sine kunder. Disse prisene ble imidlertid bekreftet. Ingen offisielle papirer nevner slike forhold, bare på nettsiden.

Ble et generelt nivå å tenke at jeg lurer på hvordan gyldig slike diskriminerende vilkår og betingelser som er ikke engang en del av forbrukerne i omfanget av tilbudet. Ingen eksempler kommer umiddelbart i tankene. Vil du ha det bra hvis du kjøper mindre enn 6000 øl i året fra oss og får billigere :) Vanligvis får mange kjøpere rabatt og alle kan kjøpe mye. Kanskje av denne grunn aksepterer Helen også søknadene.

Hikikinkku

medlem
Tilbakemelding Score
2
Hva tror du prisene vil falle fra det Helen-tilbudet på høsten? Vi har en kontraktspause i begynnelsen av august. Nåværende pris 3.98c / 0kk måned.

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Lumme Energia er den nyeste kontrakten for min boligblokk. Den gamle tidsbegrensede en, for en måned siden, ubemerket og endte opp med å være så langt i kraft, men i stedet for å falle i øynene 8 cent / kWh + 4 € / måned pris.

Så kom rommet til dette:
År Lumme 24 måneder
5.56 snt/kWh + 0 €/kk

https://lumme-energia.fi/sahkotarjous

Relativt mye vil bli spart når du får den månedlige avgiften. Elektrisitet er fortært ca 5000 kWh per år som ville gjøre en ny kontrakt til en pris på ca 280 € / år. Hvis du vil være 4 € / måned månedsavgift, så på årsbasis ikke bør øke prisen på € 48 eller over 17% ville bli dyrere månedlig avgift.
Senest redigert:

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
Det var ikke engang en pumper. ;)
Jeg tilhørte heller ikke.
Kalt Helen, og spurte om slitasje og hjemmeadresse.
Sluttresultatet er at det ser ut til at jeg ikke får den <5c / kwh-prisen.

Gratulerer med Helen - prisvinnere! :)

Wespa

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
11
Hah, jeg ringte ikke meg, bekreftelsen hadde bare falt i går til Spy. Jeg velger ikke, at det bare er et år framover.

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
De spurte meg hvor jeg var fra lenken. Jeg fortalte deg om internett. Sannelig, Helenas aspa møter dette forumet - Terkkuja!

Jeg bestemte meg selv for å vente på sukkeren eller vilkårene for å komme og gå. Førtreneren var fin da Sporten kom - den eneste begrensningen 63A. Ballen ... de har til å handle dersom vilkårene i hovedsak forholdene endrer seg så så du skulle tro at jeg har rett til oppsigelse. Jeg har vilkårene og godtar dem.

det ville vært bra

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
10
E-post til elektrisitetsveiledere:

"
elektrisk Groke
Kontraktsperiode: 4 måneder
Elektrisitetspris: 4,19 c / kWh
Grunngebyr: 0 € / måned

Fakturering: 6 ganger i året
Betalingsperiode: 30 dager før levering av strøm

Fi-Nergy Carefree
Varighet: For tiden
Elektrisitetspris: 4,59 c / kWh
Grunngebyr: 0 € / måned

Fakturering: 6 ganger i året
Betalingsperiode: 30 dager før levering av strøm
Lag en kontrakt her!

"
Jeg kunne ikke undersøke om dette var det samme merkevarefirmaet med et nytt navn. Hvis du går ut der, les vilkårene nøye ...

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
41
Gæren kan være at linken er endret, gammel forlatt og ny veiledning erstattet ... kontinuerlig forandring.

lappano

medlem
Tilbakemelding Score
3
Lumme Energia er den nyeste kontrakten for min boligblokk. Den gamle tidsbegrensede en, for en måned siden, ubemerket og endte opp med å være så langt i kraft, men i stedet for å falle i øynene 8 cent / kWh + 4 € / måned pris.

Så kom rommet til dette:
År Lumme 24 måneder
5.56 snt/kWh + 0 €/kk

https://lumme-energia.fi/sahkotarjous

Relativt mye vil bli spart når du får den månedlige avgiften. Elektrisitet forbruker ca 5.000 kWh per år, med en ny kontraktspris på rundt 280 € / år. Hvis du hadde et månedlig gebyr på € 4 / måned, må du betale ytterligere € 48 i året, eller en god 17% vil være dyrere med en månedlig avgift.
Den nye bygningen hadde også en fast periode med overdrive og prisen hadde fladdret på 6,46 kWh + 3,99 € / måned.

Jeg tok også Lumme over når rask søk ​​var mest fordelaktig, hovedsakelig på grunn av den månedlige avgiften.

Spar 7000 kWh med årlig forbruksverdi gammel vs ny = € 500 - € 390 = € 110.

Tilsynelatende kan du være forsiktig med at når du utløper siktet ditt. For å huske, for noen år siden, hadde de fortsatt påminnelser om innlegget, at poenget blir eldre og det er et nytt tilbud her. Nå hopper prisen og selskapet håper at brukeren ikke vil merke det umiddelbart :p

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34
Jeg har nettopp fått et brev fra Loiste at begrepet utløper den 31.8. og jeg lurte veldig mye hva som rart når jeg tenker på at jeg hadde gjort mai 2018 et toårig sopparin. Det var da jeg ikke var, men et spesialtilbud som søsteren utløper om et par måneder. Jeg må se noen på ubestemt tid eller sted, prognoser lavere priser neste vår (Olkiluoto?), Så akkurat nå er jeg ikke tenkt åremåls (minst to år) til å inngå.

huugo

medlem
Tilbakemelding Score
0
Det er det som skjer på competitor.com

Ny kraftkontrakt
Elektrisitet Produkt:CO2-fri fastpris generisk elektrisitet
Kontraktsvarighet:Midlertidig til 31.12.2020
Miljø merking:-
Grunnavgift:€ 0,00 / mnd (inkl. Mva 24%)
Energipris, generell elektrisitet:5,28 snt / kWh (f.eks.% 24)
opp Bunn