Luftpatron for fjernkontroll av luftvarmepumpe.

jallu100

medlem
Tilbakemelding Score
0
Kom til fjernkontrollen til AirPatrol Mitsu FD 35 for eksperimentelle formål. Brukeropplevelsen vil være hyggelig å høre fra andre brukere. Alle roser og risut er gode!

Ilpisti

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
Vs: Luftpatron for fjernkontroll av luftvarmepumpe.

Henk Place har ingen erfaring med det, men installatøren som installerte Fujitsu og besøkte den nylig brukte Air Patrol på hytta for å kommandere og se pumpen, viste den på telefonens styringsprogram. Den sørlige mocca har en innebygd temperatursensor og kan programmere en alarm som enheten sender til telefonen dersom temperaturen faller under alarmgrensen. Ganske en fin funksjon, kan du ringe til og med en hytte skomaker og be deg om å se hva som er der inne. Teksten kan sjekke temperaturen på hytta og driften av pumpen. Jeg vet ikke om sikkerhetskopiering, hvis strømbrudd kommer, er batteriet på en eller annen måte batteribygget, og husk hva var den gjeldende fangsten før pause, vet du hvordan du skal fortelle?
Installatøren var i hvert fall fornøyd med enheten, det virker tilsynelatende bra med ham.

Teukka S.

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg kjøpte også en Panasonic NE9 pumpe til en utleie tømmerhytte og en Air Patrol venn.
Så langt er både pumpen og Air Patrol-opplevelsen ganske positiv.
Pumpen utfører bedre oppvarming enn de gamle elektriske radiatorene, og det er ikke lenger nødvendig for leietakerene å varme den forrige dagen når leietakerne kommer på harde frost. Likevel, med en måneds erfaring, ser det ut til at strømforbruket er lavere enn før, selv om peisen ikke er oppvarmet.
Når Air Patrol sender en melding dagen før leietakerne ankommer, øker vedlikeholdsvarmen til 20 grader, så pumpen tar seg av den.

Air Patrol Jeg har lagt merke til en funksjon som kan være på annen måte;
Det ser ut til at når Air Patrol er i bruk, tar det en dominerende posisjon å kontrollere pumpen, og kommandoen til Panasonics egen fjernkontroll synes ikke alltid å gå (minst for å endre temperaturen). Spesielle funksjoner som luftrensing, stille mod og så videre kan justeres, men de grunnleggende funksjonene som Air Patrol justerer er ikke. Er det lignende opplevelser eller tror jeg?

Et sted i emnet var prisen på Air Patroll (330 Eur) forferdet. Hva virker som et salt plast-plasthus i hånden, som er et lite kretskort med noen få komponenter og et grunnleggende Nokia-batteri som backup og den medfølgende strømforsyningen. Komponentene vil sikkert være tilgjengelige i Kina for mindre enn ti euro, men jeg trodde fortsatt at jeg ville kjøpe den :)
I mitt tilfelle er imidlertid det ukentlige rittet til hytta utelatt, så vel som å sitte i hytta mens peisen er oppvarming, så jeg betalte gjerne det. Jeg droppet det bare i drivstoffbesparelser når jeg ikke trenger å barbere meg for å få prisen på enheten på litt over et år. Det var der jeg fikk en flott enhet.

jallu100

medlem
Tilbakemelding Score
0

Takk Teukka S for informasjon.
Jeg stemte enheten i går og la merke til at den tok den dominerende posisjonen under kontroll. Nå som det fortsatt er disse kalde frostene, har jeg ikke våget / begynt å programmere at det ikke er noe å gjøre, og hele pumpen er ødelagt.
Her i hytta, når det er over vannet, etc. hele året, tror jeg at enheten vil betale seg tilbake for enkelhets skyld.
I den andre enden av bygningen er 12 GR-N pumpe av IVT med GSM-kontroll og det er en mye mer gammeldags kontrollblokk, eller jeg har fått mangel på instruksjoner ...... selv om det ikke er verdt det å koble AirPatroll selv om pumpen ikke kan varme når frost faller -18 eller verre.
Ellers tilordnet du eierens nummer til AP eller har du gitt eierrettigheter til alle tallene?
Hva med varmepumpe design ... alle modeller eller målrettet ..?

Teukka S.

medlem
Tilbakemelding Score
0

Igjen ble Air Patrol overrasket i helgen. En måte ser det ut til å fungere. Når jeg først Air Patrol har sendt innstillinger Panasonic og senere fastsatt sin egen kakella får jeg når du bestiller en statusmelding som svar på innstillingsdata som den siste tekstmeldingen er sendt. Tilsynelatende kommer temperaturinformasjonen fra APs egen sensor.
Jeg programmerer mitt eget nummer som eier og i tillegg ledelsesnummeret til nummeret mitt på nettbrettet mitt.
Varmepumpemodellen ble bestemt av modell.

Et par ganger skjer det slik at jeg er på hytta kjører forordnet ylläpitolämmöistä norm varmepumpe som en eller annen måte har gått på tilt og begynte å utsette den kjølige luften. Dette har blitt løst ved å slå av og starte Panasonic på nytt.

Kari

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

De fleste ILPene kommuniserer ikke på noen måte, det vil si at de bare mottar bestillinger.
Hvis du endrer innstillingene, piper bare ILP, eller noen av lysene blinker den andre
men ikke send noen informasjon ut.

Jeg er ikke kjent med Air Patrol, men widgeten kan ikke gjenkjenne single-ported single
men undersøker sin egen interne antivirus og cellulære kommandoer, og hvis han finner ut at de døde er varme
sendes på nytt: +8 vedlikeholdsoppvarming.

Håndboken kan fortelle deg noe eller la det være uklart.
Universelle fjernbetjeninger er alltid enkle med løftet om alt og din modell.
Sannheten er at når du justerer lyden senere, forsvinner bildet, og når du endrer kanalen, blir lyden tapt ;-)

jallu100

medlem
Tilbakemelding Score
0

Ja, det samme skjedde med Teuka, det vil si at regulatoren etter den grunnleggende installasjonen av AP var varmen til Mitsu sin egen kake og pumpen begynte å kjøle "kjølig luft", det vil si at den bare sirkulerte luften. Jeg tilbakestiller AP og brannslukningsapparatet Mitsu. Omstart fra min egen boks og maskinen begynte å fungere normalt, det vil si oppvarming ..... så langt fikk jeg (jeg våget) i mine egne "innstillinger" og flyttet AP tilbake til boksen for å vente på flere eksperimenter, så lenge været blir litt varmere.

Teukka S.

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg så på en annen GSM-kontroller kalt SMS-954.
Jeg la en prisundersøkelse på et av stedene der en nyere og bedre sjåfør kalt luftpatrulje ble tilbudt :)
Jeg svarte at på grunn av AP problemer var jeg på utkikk etter en annen enhet, og da jeg fant ut at pumpen min var Panasonics NE9NKE, fikk jeg hjelp og andre AP-innstillinger, til tross for dette, HE.
Jeg gjorde en endring og fulgte situasjonen. Men hvis du har hatt lignende problemer med Mitsu som jeg, er forventningen ikke veldig høy.
Jeg så også Air Patrolini versjon 1.06 og det ser ut til å være tilgjengelig i versjon 1.08 og kommer snart 1.10.
Vet noen hvordan å oppdatere versjonen av AP (minst jeg har ikke funnet noen informasjon på AP-sidene ennå), eller er det en nyere versjon av den nyere versjonen eller bare en oppdatert versjon? Men du tror at oppdateringen via den miniUSB ville være lett for deg.

softail88

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Teukka S. sa:
Jeg så på en annen GSM-kontroller kalt SMS-954.
Jeg la en prisundersøkelse på et av stedene der en nyere og bedre sjåfør kalt luftpatrulje ble tilbudt :)
Jeg svarte at på grunn av AP problemer var jeg på utkikk etter en annen enhet, og da jeg fant ut at pumpen min var Panasonics NE9NKE, fikk jeg hjelp og andre AP-innstillinger, til tross for dette, HE.
Jeg gjorde en endring og fulgte situasjonen. Men hvis du har hatt lignende problemer med Mitsu som jeg, er forventningen ikke veldig høy.
Jeg så også Air Patrolini versjon 1.06 og det ser ut til å være tilgjengelig i versjon 1.08 og kommer snart 1.10.
Vet noen hvordan å oppdatere versjonen av AP (minst jeg har ikke funnet noen informasjon på AP-sidene ennå), eller er det en nyere versjon av den nyere versjonen eller bare en oppdatert versjon? Men du tror at oppdateringen via den miniUSB ville være lett for deg.
Husk at innstillingsmeldingen skal lese "VARME" i stedet for "AUTO" dersom pumpen hovedsakelig brukes til oppvarming. Ellers begynner det å bli kaldt når du prøver å holde temperaturen på "20". Når du endrer den "VARME" -innstillingen, begynner den ikke å bli kaldt. Ellers skal pumpen ikke brukes i automatisk posisjon. I dette tilfellet er energien økonomien dårlig.

Teukka S.

medlem
Tilbakemelding Score
0

VARME har vært i bruk. Når jeg å få tilsendt innstillingene mellom som jeg har sjekket at det i alle fall ikke er i bruk AUTO (Tuonhan kan etter mitt syn helt fjerne pumpene ..)
Mer enn en måned, testet jeg bilen på hytta Air Patrol og tre ganger har vært den samme historien. Det vil si, siden den siste hytte i landet jeg besøker falt CHP Panan egen kontroll, og når uken kom til å få følgende melding å heise varmen begynte å varme en normal romtemperatur, men å telle, og da jeg dro til området av Pana blåser kald luft og romtemperaturen rekkefølgen på 13 grader. Dette har blitt overvunnet ved å slå av Panan og starte på nytt, men ideen om ikke å besøke nettstedet så ofte som før, er ikke nyttig når du ikke kan stole på enheten. Du bør nok sette Panasonics egen kake i skapet og gjøre noen tilpasninger med teksten.
Jeg slått av Air Patroll og jeg lurte på om jeg skulle selge den til riktig pris. Vil du være interessert i å få en annen pumpe?

Jumary

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Teukka S. sa:
VARME har vært i bruk. Når jeg å få tilsendt innstillingene mellom som jeg har sjekket at det i alle fall ikke er i bruk AUTO (Tuonhan kan etter mitt syn helt fjerne pumpene ..)
Mer enn en måned, testet jeg bilen på hytta Air Patrol og tre ganger har vært den samme historien. Det vil si, siden den siste hytte i landet jeg besøker falt CHP Panan egen kontroll, og når uken kom til å få følgende melding å heise varmen begynte å varme en normal romtemperatur, men å telle, og da jeg dro til området av Pana blåser kald luft og romtemperaturen rekkefølgen på 13 grader. Dette har blitt overvunnet ved å slå av Panan og starte på nytt, men ideen om ikke å besøke nettstedet så ofte som før, er ikke nyttig når du ikke kan stole på enheten. Du bør nok sette Panasonics egen kake i skapet og gjøre noen tilpasninger med teksten.
Jeg slått av Air Patroll og jeg lurte på om jeg skulle selge den til riktig pris. Vil du være interessert i å få en annen pumpe?
Jeg lurer på om dette er ineffektivt - Panasonic NE9-JKE brukes av seg selv og har aldri hatt å tilbakestille pumpen eller AirPatrol.
I forskjellig synkronisering skyldes fjernkontrollen og AirPatrol ja det faktum at pumpen selv ikke sender noe. Den forespurte AirPatrol-statusinformasjonen kommer direkte fra AirPatrol, og pumpen kan være i en annen posisjon hvis den styres av fjernkontrollen.

Det er viktig å plassere AirPatrol på en slik måte at kontrollenheten går inn i innendørsenheten i alle situasjoner - jeg la merke til at når luftavledningsfløyen var i øvre stilling, var den ikke lenger i kontroll. NE har en mottaker over vingen.
Det kan fortsatt være lagre ut av Pansu egen kontroller, men nesten alt går til AirPatrol (f.eks. Mitsubishi Electric og Fujitsu)
Det bør ikke være noen forskjell mellom versjonene da det er støtte for pumper av forskjellige merker og pumpe modeller.

Teukka S.

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg lurer på om det er ineffektivt fordi enheten har blitt annonsert og rost. Hadde det vært en tilfeldighet at Jalla hadde lignende problemer, selv om enheten ble kontrollert av forskjellige tegn?

Jeg måtte slå av AP da det gjorde tredje gang jeg ble kaldt da jeg bestilte varmen.

Jeg bestilte Intesishome og trodde det ville være en tryggere enhet.
Det er imidlertid koblet til Panasonics KNX-kontakt, slik at det kan forventes å snakke med Panasonic i begge retninger, selv på et eller annet nivå.
Det er ikke mye ting / erfaring om den enheten i fora. Det er trolig fordi det er en ganske frisk enhet på markedet. I 2012 måtte jeg komme på salg.
Brukerbasen skal begrenses av det faktum at det krever en trådløs internettforbindelse for å operere fordi enheten er basert på en slags skygtjeneste.
Jeg vil kaste opp opplevelsen så lenge jeg får dem.

Jumary

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Teukka S. sa:
Jeg lurer på om det er ineffektivt fordi enheten har blitt annonsert og rost. Hadde det vært en tilfeldighet at Jalla hadde lignende problemer, selv om enheten ble kontrollert av forskjellige tegn?

Jeg måtte slå av AP da det gjorde tredje gang jeg ble kaldt da jeg bestilte varmen.

Jeg bestilte Intesishome og trodde det ville være en tryggere enhet.
Det er imidlertid koblet til Panasonics KNX-kontakt, slik at det kan forventes å snakke med Panasonic i begge retninger, selv på et eller annet nivå.
Det er ikke mye ting / erfaring om den enheten i fora. Det er trolig fordi det er en ganske frisk enhet på markedet. I 2012 måtte jeg komme på salg.
Brukerbasen skal begrenses av det faktum at det krever en trådløs internettforbindelse for å operere fordi enheten er basert på en slags skygtjeneste.
Jeg vil kaste opp opplevelsen så lenge jeg får dem.
Kanskje problemet fortsatt kan skyldes brukergrensesnittet ...?! kan det være at det er noen feil som sender feilkoden til AP ...
Jeg har ikke måttet bli kjent med emnet nære når det ikke har vært noen problemer.
Versjonen av Softa og hvor den går - er det noe som går galt ...

Golemi

nykommer
Tilbakemelding Score
1

Hva slags grensesnitt til denne gsm-versjonen bør du nå ta? Er det en datatilkobling, bare en tekstmeldingsfunksjon? Så formålet er å bruke applikasjonen til å styre pumpen og jeg trenger gsm-versjonen fordi det ikke er noen internettforbindelse i objektet.

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0

Hei, AirPatrol Nordic har et standard SIM-kort. Lev de såkalte større, ikke mikro eller nano. Datatilkobling er ikke viktig når du bruker tekstmeldinger. Det anbefales også å fjerne operatørannonser.

Golemi sa:
Hva slags grensesnitt til denne gsm-versjonen bør du nå ta? Er det en datatilkobling, bare en tekstmeldingsfunksjon? Så formålet er å bruke applikasjonen til å styre pumpen og jeg trenger gsm-versjonen fordi det ikke er noen internettforbindelse i objektet.

jsalmika

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Faktisk vil det være fint å høre om den nyeste versjonen av Air Patrol's WIFI, som allsidighet og pålitelighet med GSM-versjonen! Men selv med IR-fjernkontrollen kan kontrollboksen fungere (?), Men programvaren er tilgjengelig på alle tre smarttelefonplattformene i henhold til produsentens sider.

alltid ekorn

"Litt ødelagt, den korte er lett å fortsette ..."
Tilbakemelding Score
11

Jsalm sa:
Faktisk vil det være fint å høre om den nyeste versjonen av Air Patrol's WIFI, som allsidighet og pålitelighet med GSM-versjonen! Ifølge produsenten er Softahan tilgjengelig for alle tre smarttelefonplattformene.
Det er ikke noe galt med å si at WiFi-versjonen i seg selv. Fungerer når den er kjent i toget. Jeg tar med kommandoen gamle mannen Toshiba, ga meg en litt bedre sjanse til å bruke pumpen med timing på denne måten, og selvfølgelig for den eksterne operasjonen.

Det var ikke noe utrolig å sette den i drift, umiddelbart gjenkjenne pumpen. Jeg bruker både Android og Ipad. Android-grensesnittet ser ut til å være et lite "skritt", inkludert fjerning av gamle timings, i hvert fall i min Android-versjon, mens Ipad gjør det enkelt.

I en måned har det vært i bruk uten problemer, lanserer pumpen om kvelden, reduserer fangsten om natten, og om morgenen legger du igjen snø til den slår av for dagen.

Det er ikke veldig billig, men livet er velkjent. Hvis du har et gyldig momsnummer (selv om du er nabo til Reisk), vil det selvfølgelig bli levert gratis fra AirPatrol nettbutikk. Leveringen var veldig rask, om ettermiddagen da jeg bestilte så neste dag var føreren allerede levert. Det ville være tid 24 timer.

Golemi

nykommer
Tilbakemelding Score
1

Daniel sa:
Hei, AirPatrol Nordic har et standard SIM-kort. Lev de såkalte større, ikke mikro eller nano. Datatilkobling er ikke viktig når du bruker tekstmeldinger. Det anbefales også å fjerne operatørannonser.
Men kan denne gsm-versjonen bruke den ios / android-applikasjonen til å administrere enheten, eller er den bare spilt med tekstmeldinger?

Kirsinm

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg oversetter spørsmålet mitt til denne kjeden ...

Jeg ville være interessert i å høre om noen erfaringer med fjernkontrollenheter for Air Patrol og / eller Scanvarm Link.

Jeg har en vinter hytte. Varm det i fravær av både Panasonic luftvarmepumpe og de elektriske radiatorene. Pumpen er enten 8 eller 10 grader justerbar og radiatorene er i reserve hvis temperaturen faller for lav. Hytta har et telemisk kontroll- og overvåkingssystem som kan styre radiatoroppvarming og overvåkningstemperatur. Samtidig er det en innbrudds- og brannalarm, etc., men kontrollsystemet styres ikke av dette systemet.

Air Patrol eller lignende system vil interessere meg å kontrollere varmepumpen når det ikke er noen hytte. På våren er det sannsynlig at pumpen må varmes opp forgjeves når solen varmes opp gjennom selektive glassvinduer. Det vil også være praktisk å sette pumpen til varme om morgenen hvis du vet om å komme til hytta om kvelden.

For begge fjernkontrollene er de spesielt interessert i driften ved lengre strømbrudd. Her, når det har vært disse høst og vinter stormer og hytta er såkalt. Ending langs veien er lengre pauser realisme.

Er det noen forskjeller mellom Air Patrol og Scanvarm Link? Kan de være plassert rett overfor pumpen på motsatt vegg, ca 5 m unna?

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77

Kirsinm sa:
Jeg oversetter spørsmålet mitt til denne kjeden ...

Jeg ville være interessert i å høre om noen erfaringer med fjernkontrollenheter for Air Patrol og / eller Scanvarm Link.

Jeg har en vinter hytte. Varm det i fravær av både Panasonic luftvarmepumpe og de elektriske radiatorene. Pumpen er enten 8 eller 10 grader justerbar og radiatorene er i reserve hvis temperaturen faller for lav. Hytta har et telemisk kontroll- og overvåkingssystem som kan styre radiatoroppvarming og overvåkningstemperatur. Samtidig er det en innbrudds- og brannalarm, etc., men kontrollsystemet styres ikke av dette systemet.

Air Patrol eller lignende system vil interessere meg å kontrollere varmepumpen når det ikke er noen hytte. På våren er det sannsynlig at pumpen må varmes opp forgjeves når solen varmes opp gjennom selektive glassvinduer. Det vil også være praktisk å sette pumpen til varme om morgenen hvis du vet om å komme til hytta om kvelden.

For begge fjernkontrollene er de spesielt interessert i driften ved lengre strømbrudd. Her, når det har vært disse høst og vinter stormer og hytta er såkalt. Ending langs veien er lengre pauser realisme.

Er det noen forskjeller mellom Air Patrol og Scanvarm Link? Kan de være plassert rett overfor pumpen på motsatt vegg, ca 5 m unna?
Pumpen støttes ikke av fjernsolen på grunn av vårsolen, det kan ikke oppvarmes hvis solen øker varmen. Det er lett å løfte varmen før du går inn i hytta. I den siste TM-byggverdenen er det en historie om Air Patrol.

jsalmika

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

To versjoner av Air Patrol er tilgjengelige, hvorav en er styrt av brukeren fra tekstmeldinger og en annen fra smarttelefonprogrammet. Hvis jeg forstår riktig så rattpumpen skjer i disse, men på samme måte Air Patrol bytte enhet opererer på infrarød universalfjernkontroll med sine egne fordeler og begrensninger.

Kan Skanwarm Link kunne styre en annen pumpe enn tekstmeldinger? (Rediger :) Trenger du å vite, for eksempel her. Så tilsvarende Air Patrol forskjeller er sannsynligvis og forhåpentligvis noen vil skrive om dem her.

Jeg ender ikke med Air Patrol, men med produsentens (Mitsubishi Electric) egen WIFI ballast, som er koblet til ILP med en fast styrekabel.

Kontrollløsningene kom i tankene at Kaukomarkkinat, i samarbeid med leverandøren av overvåkingsutstyr, fremmet fjernkontrollen av pumpen den utviklet. Imidlertid har jeg ikke sett mye mer informasjon om dette, og det ville ikke være løsningen for den opprinnelige spørsmålet med Telemic.

Kirsinm

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Takk for svarene! Å rette tekstmeldinger vil ikke være et problem, jeg bruker Telemic med dem. Men det ser ut til at Scanvarm får det Apps, som forrige forfatter foreslo.

Selvfølgelig ville det beste av alt vært hvis luftvarmepumpen hadde fått samme kontroll med elvarme av hytta. Hytta ble bygget for 16 år siden og pumpen ble ikke installert til senere. Pumpen tar strøm fra uttaket ved siden av utendørsenheten og fungerer "løs" fra annen oppvarming.

Jeg var interessert i å se på det årlige strømforbruket av hytteens nettbaserte tjenester. Hytta forbruker faktisk mye mer strøm før pumpen, selv om man tar hensyn til de milde vintrene de siste årene.

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0

Takk for all informasjonen.
For å legge til litt info på vår side:
AirPatrol'illa på 2 eri laidetta, AirPatrol Nordic (gsm) og AirPatrol WiFi.
AirPatrol Nordic (APN) er en GSM / SMS-enhet, fungerer med tekstmeldinger og også med Android, iOS og Windows Mobile apps.
AirPatrol WiFi (APW) er den nyeste enheten og fungerer sammen med Android og iOS Apps. Programmet må oppdateres på nettet, og vi legger til nye muligheter over tid.

Det er en ny enhet i utvikling som også kan kontrollere elektrisk oppvarming og hva som fungerer med WiFi + AirPatrol Apps. Det vil bli mer info allerede i Q1 / 2016.

Daniel @AirPatrol TJ
PS! Unnskyld meg for å skrive feil, jeg utvikler hele tiden min finske språkkunnskaper.

JiiVee

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Installere AP Wi-Fi

til

Opplever AirPatrol Wif? Hank Wifi eneste versjonen av det og jeg prøver å få det montert bruk. Som en Samsung Android-nettbrett er WLAN-ruteren HUAWEI-B593 + DNAs 4G-grensesnitt. Nei, nei :gal:! Innstillingene for ruteren er i samsvar med innstillingene jeg mottok fra enhetsprodusentens støttetjeneste. Rett ved begynnelsen av installasjonen, henger det for å si at WLAN er åpent, selv om det ikke er det. Kryptering og passord sett. Ingen lukter, hva skjer?

miccou

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Daniel sa:
Takk for all informasjonen.
For å legge til litt info på vår side:
AirPatrol'illa på 2 eri laidetta, AirPatrol Nordic (gsm) og AirPatrol WiFi.
AirPatrol Nordic (APN) er en GSM / SMS-enhet, fungerer med tekstmeldinger og også med Android, iOS og Windows Mobile apps.
AirPatrol WiFi (APW) er den nyeste enheten og fungerer sammen med Android og iOS Apps. Programmet må oppdateres på nettet, og vi legger til nye muligheter over tid.
Så hvis du bruker de mobile mobilappene i Android, er det ikke nødvendig å ha en datapakke på grensesnittet? Så sender appen disse meldingene?

Far går til hytta på Panasoniccia, og kanskje har han en AP som venn. Jeg er her for å prøve å rake opp informasjon som må være med som datapaketillinen Mobile Apps abonnement eller ikke. Det er ingen måte å fortelle det :)

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0

Hvis du er en AirPatrol Nordic-enhet, er det egentlig ikke nødvendig å ha en datapakke. Appleten produserer også en tekstmelding og sender dem i bakgrunnen. Teknisk sett spiller ingen rolle om du bruker programmer eller bare en grunnleggende tekstmelding. App'si er mye mer behagelig.

miccou sa:
Så hvis du bruker de mobile mobilappene i Android, er det ikke nødvendig å ha en datapakke på grensesnittet? Så sender appen disse meldingene?

Far går til hytta på Panasoniccia, og kanskje har han en AP som venn. Jeg er her for å prøve å rake opp informasjon som må være med som datapaketillinen Mobile Apps abonnement eller ikke. Det er ingen måte å fortelle det :)

miccou

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Daniel sa:
Hvis du er en AirPatrol Nordic-enhet, er det egentlig ikke nødvendig å ha en datapakke. Appleten produserer også en tekstmelding og sender dem i bakgrunnen. Teknisk sett spiller ingen rolle om du bruker programmer eller bare en grunnleggende tekstmelding. App'si er mye mer behagelig.
Takk for informasjonen. Det ville være bedre for pappa å ta med appen fordi disse sms-meldingene må sendes til "london" og + 60 år. en mann i disse meldingene kan få feil når han prøver å klemme sine store fingre (+ og ser det ikke riktig ut) :) Ingen sjåfør har ennå blitt kjøpt, og pumpen er fortsatt i bestillingsfasen.

miccou

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Nå er air patrol installert som en Panasonic-venn. Installasjonen var enkel og airpatrol kontroll med telefonprogrammet ser ut til å fungere godt med faren.

jsalmika

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Aippi sa:
Air Patrol er en tidsbestemt enhet, for forhandlere, er kjøpesummen 140-250 euro avhengig av kjøpsstedet. Enheten i seg selv er et fungerende spill
Sitatet er fra en annen kjede, men dette var den eneste enheten-uavhengige, relativt friske, rene Air Patrol-samtalen jeg fant. For et år siden var situasjonen det, men er det fortsatt sant at i noen tilfeller kan en del av distribusjonskjeden som er forhåndsgodkjent av en importør av luftvarmepumper, avta 80% mer enn en annen?

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Gigantti selger denne Broad Link RM Pro Wifi fjernkontrollen for mindre enn € 150.
Dette krever av en eller annen grunn at kontrollenheten er innenfor det samme WLAN-nettverket, dvs. hytta skal ha en fjernstyrt nettbrett som kan beordres.
http://gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/ilmastointi-ja-ilmanpuhdistus/RMPROE/broad-link-rm-pro-kauko-ohjain

Du kan få rundt € 30 online
http://aliexpress.com/item/2014-Broadlink-rm2-wifi-smart-phone-IR-Learning-Remote-Control-APP-for-iphone-and-Android/1640172785.html

jsalmika

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Å gjøre fjernkontrollen til ILP-fjernkontrollen virker ikke riktig, så du må kjøre der, klikke på tavlen ...
Det er egentlig bare en WIFI-aktivert fjernkontroll i stedet for infrarød. Samtidig er Air Patrol en fjernkontroll som kan styre infrarød fjernkontroll via SMS eller Internett.

Forresten, AliExpress kan være en kjøpmann ellers kan du få billig hvis du bestiller en glid og deretter selge ekstra til en pris på fire ganger til andre ... ;-)

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Jsalm sa:
Å gjøre fjernkontrollen til ILP-fjernkontrollen virker ikke riktig, så du må kjøre der, klikke på tavlen ...
Du kan heller ikke kontrollere tabletten eksternt med et passende program over nettet. ;)

Her er et eksempel:
https://teamviewer.com/mailings/online/Remote-Control-a-Samsung-Device-fi.html

Dette er kanskje den mest kostnadseffektive løsningen som ikke krever WIFI eller en tidligere boks

Gammel Samsung / HTC mobiltelefon / Tablet med IR (3G Data Connection) + Mobile Remote Manager + IR-applikasjon

Her er et par Samsung / HTC passende
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.raon.aremotefreegalaxy
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yacy.acirremote

jsalmika

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

jan sa:
Du kan heller ikke kontrollere tabletten eksternt med et passende program over nettet. ;)
Kunne være i stand og alt er mulig så lenge fantasien og Pelle Peloton er akkurat nok ...

ILP <- infrarød <- lokal fjernkontroll <- WIFI <- lokal tablett <- tablett fjernkontroll applikasjon <- mobil datanettverk <- smarttelefon. Tror du virkelig?

ILP <- WIFI-flaske med kontrollkabel + datatablet (eller hvorfor en GSM-flaske med infrarød fjernkontroll a la AP) <- Mobilt datanettverk <- Smartphone
Imidlertid er slike løsninger ikke tilgjengelige for alle produsenter. Som er sannsynligvis sikrere i sin funksjon ...

PS. Litt OT å knytte. Og ruteren ble glemt mellom hjemmenettverket og internett i begge.

miccou

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Faren har vært i luftpatrullen i en måned nå og fungerer bra. Airpatrol er en GSM-versjon og har et forhåndsbetalt kort. Jeg antar at hvis en tommo-jobb begynner å justere noen enheter, jo mer utstyr er det, jo mer sannsynlig er det at noen widget sitter fast ...

Med den GSM-luftpatrullen er kun luftpatrulering <-> koblet til.

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0

meg
Teoretisk sett ja. At du kunne styre to forskjellige merker av pumper, bør en AirPatrol samtidig se begge pumper og innstillingene som er valgt Generic. Dette vil sende samme kommando til alle tegnene. Du kan også prøve det på denne måten hvis du trykker på TEST-knappen for å sende kommandoen På / Av. Hvis begge pumper reagerer, passer stedet.

hilsen,
Daniel
@AirPatrol

Ultimatumet sa:
Kan en Air Patrol styre to forskjellige merker av pumper?

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Separert i en ny start. / Janti
/foorumi/index.php?topic=24202.0

stiger

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Vi har en nyinstallert Mitsubishi 25 luft varmepumpe i et feriehus sammen med elektrisk oppvarming.

Tanken om å kjøpe Air Patrol.

I huset tillater Huawein 3G-mokasia "fast" med.

Hva synes du om hva jeg kjøpte fra Air Patrol Wif eller GSM?
Begge har samme funksjonalitet og infrarød kapasitet.

Jeg ville kontrollere Wi-Fi via iPad, se GSM via disse Microsoft-telefonene.

Tanken er å feste luftpatronen til taket på motsatt veggen av innendørsviften (avstand ca 6m).
(veggmontert vegguttak).

Kan det være noe bilde i hvilken vinkel Mitsu Infrared Reader skal komme inn?
opp Bunn