Luftpatrulje for fjernstyring av luftvarmepumpen.

aldri kur

'Lenge er ødelagt, kort er lett å fortsette ...'
Tilbakemelding Score
11
Vs: Luftpatrulje for fjernstyring av luftvarmepumpe.

Det er vanskelig å sammenligne disse to uten erfaring med den wifi-modellen, men jeg vil flagge for den. Tekstmeldingsapparater fungerer for mange kontroller, og i det minste synes jeg å bruke den versjonen av Wi-Fi enklere og jevnere sammenlignet med em basert på tekstmeldinger.

Som nevnt er de SMS-baserte overvåkingen og fjernkontrollene som er i bruk, selvfølgelig andre merker. Men savner at det å tappe tekstmeldingen er ganske likt.

Vi har den versjonen av wifi som styrer Toshiba ILP, senderen kanskje rundt 7 meter fra varmepumpens innendørsenhet og kanskje et par meter på siden. Virker ikke å være veldig masete med plasseringen av AirPatrol har, kommandoene har gått bra.

Distribusjon den gangen har kanskje ikke vært en av de jevneste, selvfølgelig, ikke engang den hardeste.

Pori laine

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Air Patrol-applikasjonen lar deg ikke justere temperaturen til en lav på 18, manualen nevner også 16, hvor er feilen?
Den 18 er for mye for en ledig sommerhus.

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0

meg
Temperaturalternativer avhenger av hvilket ilp merke og modell som er valgt. F.eks. Hvis det er Generisk, så er 18 det laveste (fordi det er minst for alle). Jeg ber deg velge den eksakte modellen slik at 16 graders rekkevidde også er mulig.
Daniel
@AirPatrol

den gjørmete sa:
Air Patrol-applikasjonen lar deg ikke justere temperaturen til en lav på 18, manualen nevner også 16, hvor er feilen?
Den 18 er for mye for en ledig sommerhus.

Pori laine

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Ingen av Daikin-modeller som kan velges gir deg mindre enn 18 innstillinger, med fjernkontrollen du kan få, så hvorfor ikke gjennom appen? Så kan jeg velge en maskin fra en hvilken som helst produsent for å få ned innstillingen, eller vil verktøyet slutte å fungere? Hvilken skapning ville være 16?

Pori laine

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Det vil si at de 16 grader som er lovet i brosjyren ikke kan oppnås av Daikin, men det er mulig å nå 18-30C. Jeg bytter til en Air Patrol for Daikin-versjon (Air Patrol for Daikin) som har en temperaturinnstilling på 10-30C.

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
77

den gjørmete sa:
Det vil si at de 16 grader som er lovet i brosjyren ikke kan oppnås av Daikin, men det er mulig å nå 18-30C. Jeg bytter til en Air Patrol for Daikin-versjon (Air Patrol for Daikin) som har en temperaturinnstilling på 10-30C.
Jeg får også en såkalt vedlikeholdsmodus på den ... som kontrollerer den indre kjernen annerledes på grunn av tining. Jeg antar at det kan være en dårlig ting å slippe fangsten alene .. utedelen vil bli til en isbit under passende forhold.

Pöhis

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Forsto jeg akkurat det siste svaret. For eksempel får Panasonic-modellen vedlikeholdet ved en innstilling på 8/10. Og du trenger ikke ta til takke med den 16 graders varmen. Jeg kjøper denne uken, dette AP. Hvis ikke, vil du ikke kjøpe.

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0

Du har det riktig. Hvis Panasonic har 8/10 vedlikeholdet, kan du slå på det med AirPatrol også.

Puh sa:
Forsto jeg akkurat det siste svaret. For eksempel får Panasonic-modellen vedlikeholdet ved en innstilling på 8/10. Og du trenger ikke ta til takke med den 16 graders varmen. Jeg kjøper denne uken, dette AP. Hvis ikke, vil du ikke kjøpe.

Pöhis

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Takk for raskt svar. Ved daggry skal jeg kjøpe AP.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
81

Puh sa:
Takk for raskt svar. Ved daggry skal jeg kjøpe AP.
Herfra kan du se vedlikeholdsstøtten for de forskjellige Pan-modellene
http://airpatrol.eu/fi/version/

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0

AirPatrol WiFi fjernkontroll fungerer nå med IFTTT!

Dette lar deg koble AirPatrol WiFi til andre tjenester som Amazon Alexa, iOS og Android-plassering, samt dato og klokkeslett for å gjøre det å kontrollere hjemmet og varmepumpen enda mer praktisk.
Mer info (ENG): https://ifttt.com/airpatrol og http://blog.airpatrol.eu/airpatrol-wifi-now-live-ifttt/

Daniel
@AirPatrol

Lassivv

medlem
Tilbakemelding Score
0

Er det noen som har erfaring med Air Patrol eller tilsvarende å finne den billigste forbindelsen i Finland til det bruket?

Med prepaids er det et problem å bryte hver tredje til 12 måned hvis du ikke legger mer penger der. Før var det DNA Onni som var et faktureringsabonnement og en månedlig avgift på 0,70 € :)

Forhåndsbetalt eller forhåndsbetaling vil gå når du ikke trenger å laste penger der igjen for første gang. Faktisk vil faktureringsabonnementet også fungere. I det minste hvis du bare ser på operatørsidene, er det bare 3,90-4,90 måneder med betalte abonnement. Minst halvparten av Telias selskap har et maskinobonnement på under € 1 i måneden mot et gebyr, men det kan knapt fås uten et y.

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
77

Lassivv sa:
Er det noen som har erfaring med Air Patrol eller tilsvarende å finne den billigste forbindelsen i Finland til det bruket?

Med prepaids er det et problem å bryte hver tredje til 12 måned hvis du ikke legger mer penger der. Før var det DNA Onni som var et faktureringsabonnement og en månedlig avgift på 0,70 € :)

Forhåndsbetalt eller forhåndsbetaling vil gå når du ikke trenger å laste penger der igjen for første gang. Faktisk vil faktureringsabonnementet også fungere. I det minste hvis du bare ser på operatørsidene, er det bare 3,90-4,90 måneder med betalte abonnement. Minst halvparten av Telias selskap har et maskinobonnement på under € 1 i måneden mot et gebyr, men det kan knapt fås uten et y.
Dette kan gjøres tilgjengelig for pilotbruk, kanskje: https://telia.fi/companies/products/subscriptions/iot-solution/nb-iot
Selv om jeg ikke har mange betalende kunder ennå.

Joutomies

medlem
Tilbakemelding Score
0
For tre uker siden kjøpte jeg denne varen fra AirPatrol Nordic. selskapets nettbutikk og en Saunalahti forhåndsskjorte. Jeg brukte den hjemme i noen dager, og den fungerte bra med funksjonene jeg trengte for å bruke den. Hjemme som testpumpe IVT. Fram til den tredje dagen sluttet enheten å svare, og den eneste måten å få det til å fungere var å NULLstille. Så tok jeg den med til hytta der pumpen er en Panasonic E9EKEB, som skulle brukes til fjernstart. Etter mindre enn en uke sluttet enheten å svare, så jeg kjørte til hytta og igjen hjalp RESET. Heldigvis er det ikke mer enn 100 km. Nå, en uke senere, er vi tilbake i samme tilstand. AirPatrol svarer ikke, må kjøre til hytta igjen. RESET fikser ikke noe, så verken enheten er feil eller det er en funksjon. Hvis det er en funksjon, er enheten ubrukelig. Har noen noen gang hatt et konstant behov for tilbakestilling?
Sist endret:

Daniel

medlem
Tilbakemelding Score
0
Hei,
Takk for at du skrev. Vi kontakter deg direkte, så finner vi det ut.
Daniel @Airpatrol
For tre uker siden kjøpte jeg denne varen fra AirPatrol Nordic. selskapets nettbutikk og en Saunalahti forhåndsskjorte. Jeg brukte den hjemme i noen dager, og den fungerte bra med funksjonene jeg trengte for å bruke den. Hjemme som testpumpe IVT. Fram til den tredje dagen sluttet enheten å svare, og den eneste måten å få det til å fungere var å NULLstille. Så tok jeg den med til hytta der pumpen er en Panasonic E9EKEB, som skulle brukes til fjernstart. Etter mindre enn en uke sluttet enheten å svare, så jeg kjørte til hytta og igjen hjalp RESET. Heldigvis er det ikke mer enn 100 km. Nå, en uke senere, er vi tilbake i samme tilstand. AirPatrol svarer ikke, må kjøre til hytta igjen. RESET fikser ikke noe, så verken enheten er feil eller det er en funksjon. Hvis det er en funksjon, er enheten ubrukelig. Har noen noen gang hatt et konstant behov for tilbakestilling?

vwg4

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
44
Hei,
Takk for at du skrev. Vi kontakter deg direkte, så finner vi det ut.
Daniel @Airpatrol
Saiskos her et slags sluttpunkt på temaet når han overlever.
Du kan også finne et like vanskelig Airpatrol Elisa-abonnement i ditt nærområde.
Fjernkontroll av kabinen styrer FH35-pumpen.

Joutomies

medlem
Tilbakemelding Score
0
Saiskos her et slags sluttpunkt på temaet når han overlever.
Du kan også finne et like vanskelig Airpatrol Elisa-abonnement i ditt nærområde.
Fjernkontroll av kabinen styrer FH35-pumpen.
Er det Elisa-abonnementet et "normalt" abonnement, det vil si ikke-forhåndsbetalt? For noen typer abonnement skyver operatøren annonsetekst eller annen unødvendig. Jeg lurte på om det kunne forstyrre AirPatrol ... Programvaren skal være så "smart" at bare de riktige syntaksmeldingene blir vurdert.

vwg4

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
44
Er det at Elisa-abonnement er et "normalt" abonnement
Ja, nei forhåndsbetalt. Og jeg er faktisk ikke sikker på om Elisa eller Saunalahti. Men de har samme nettverk.

"Symptomet" ved Semmons er at når mer enn en status eller innstilling endres (melding) -> blir stoppet og sendt, kommer den tilbake til telefonen i en klynge etter en tilbakestilling. Min innsats er at AirPatrol vil slippe av nettet; enten det er flypatrulje, operatør eller dårlig felt / dekning.

Joutomies

medlem
Tilbakemelding Score
0
Ja, nei forhåndsbetalt. Og jeg er faktisk ikke sikker på om Elisa eller Saunalahti. Men de har samme nettverk.

"Symptomet" til Semmons er at når du stopper opp og sender enda flere status- eller konfigurasjonsendringer (melding) -> kommer det tilbake i en klynge etter tilbakestillingen. Min innsats er at AirPatrol vil slippe av nettet; enten det er flypatrulje, operatør eller dårlig felt / dekning.
Oppførselen min er nøyaktig den samme. Telefonnettverket er bra på plasseringen av enheten, jeg har Elisas telefonforbindelse og feltet er godt etablert. Elisas dekningskart ser også det samme ut.

Joutomies

medlem
Tilbakemelding Score
0
Delårsrapport: 22. desember 2018 byttet jeg fra Elisas forhåndsbetalte abonnement til vanlig Telia-abonnement. Siden den gang har enheten svart normalt på statusforespørselen. Så kommer 11 dager etter overgangen. Plasseringen gikk tom for strøm på grunn av en storm klokka 2 i går. Se om batteriet vil vare hvor lenge med mindre strømmen kommer seg igjen før da. Jeg sendte en henvendelse til Elisa om forhåndsbetalte kampanjemeldinger, men har ennå ikke fått noen intern avklaring. Ja, de svarte at saken er under etterforskning.
På den positive siden var svaret fra AirPatrol Support raskt da jeg sendte mail dit.
Sist endret:

Joutomies

medlem
Tilbakemelding Score
0
Etter å ha byttet, har fortsatt ingen problemer gått en måned til. Så det er et problem med Elisas forhåndsbetalte abonnement.
opp Bunn