Installasjonsutstyr fra Kina.

Jayppi

nykommer
  • Initiativtaker av samtalen
Moro.
Det nye forummedlemmet ber om erfaringer, for eksempel om vakuumpumper av aliexpresset og flens / spredningsverktøyene, gjør de noe? Rimelig til lave priser bør tyhjiöntipumppuja med en vakuummåler stokk klar med slange i forhold til den finske erfaringen-rating, slanger er absolutt ikke pallosulkuja som jeg har brukt, men jeg ser Vakuum avstengning. De redskapene jeg tenkte på, var hovedsakelig å sette bøylene på de nærtstående partiene som hytteforeldrene. Jeg hadde allerede asennellut ilppejä, men deretter blitt brukt av skolen / faste verktøy. (Jeg er nesten klar kjølemontør). Bekymret for at kjølehåndtering og S3 har blitt utført, slik at du er klar over risikoen ved installasjon og er klar over dem :)

PolyEsko

Aktivt medlem
Men hvis du noen gang brukte noen av ilp installasjonsverktøyene selv, virker det som om du ikke bør kjøpe de billigste verktøyene hvis du gjør litt mer i fremtiden.
En annen ting, som du kanskje har, hvis et par tre pumper installerer seg selv og finner billige som kan gjøre det pålitelig, om enn med et lite kunstverk.

Jolberious

Aktivt medlem
Marka får en merkevare av varer, det kan ikke komme seg ut av det.

Deretter ser du etter den såkalte såkalte. Kvalitetsforseglinger, som en smerte med et lekkasje meter, en søylevakuummåler etc.

alltid ekorn

"Litt ødelagt, den korte er lett å fortsette ..."
De analoge målene i pumpene vil ha omtrent samme grad av nøyaktighet som servicemålerne, pumpen når det har tatt et øyeblikk for å se at undertrykkssiden har gått, men ikke kan lese dem med nøyaktigheten som ville få noe ut av det.

For ikke å nevne at det ville være mulig å avgjøre om det er nær vakuumet og hvordan situasjonen forblir eller endres når pumpen slår av.

Ja, med en ellers relativt fordelaktig pumpe, oppnås et rimelig resultat dersom det er tid til å la pumpen løpe lenge nok. Det har vært diskusjoner om flensverktøy før, for eksempel, noen av Biltemas flensverktøy sier at de har et ganske godt resultat, selv om de ikke er til denne bruken, så selv om de gjør det nøye og hardt, kan sluttresultatet være bra.

Men hvis S3 kvalifikasjoner kan bli funnet og den kalde siden av kurssikin har dukket opp som jeg vurderer, i hvert fall for deg selv at du er verdt å kjøpe billige (og sannsynligvis dårlig) verktøy eller erverver første viktige verktøy og prøve å finne en rimelig kvalitet enten brukt eller på annen måte som en jeger. Du vil være det hvis du handler i dag for et billig produkt, i morgen kan du handle for gode, vanligvis når det er to forskjellige produkter. Det billige vil da komme seg av hyllen og pengene gikk mer da du umiddelbart kjøpte det bra.

smidig

medlem
Jeg har slanger, sfæriske kuler, lameller, adaptere og så videre. Samtidig er det tilrådelig å bestille og erstatte de riktige selene for slanger og lukninger. De kommer med litt hard plast (ikke nylonforseglinger, eller i det minste ikke "ekte").
Servicemålerne slo seg igjen og stablet med gjenget lim. Det kule brilleglasset var, i det minste i disse målene, tett.

Marka får merke til merket ... Dessverre får produktet av samme merke ofte gjennom fire mellommenn i en firmerkepose med forskjellige utseende. Og det kostbare kjøpet kan ikke være dårlig, eller i det minste ikke la det gå.

Heldigvis gjelder det ikke for alt. Og du kan ikke generalisere.
opp Bunn