Ikke kontakt Mitsubishis melcloud.com-server

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Vs: Ingen forbindelse til Mitsubishis melcloud.com-server

Samme ting her. Du kan ha en server ned.

Madcos

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Fortsatt nede. Hvor generell er denne inaktiviteten?
I forrige uke ble jeg eier av min første varmepumpe da jeg installerte LN25 hjemme. Hittil har det vært fornøyd, og etter noen dager med bruk ser energibesparelsen til hele hjemmet til å være så mye som 40% direkte i forhold til radiatorens elektriske oppvarming. Besparelser kan oppnås, spesielt når du kan justere temperaturen i løpet av dagen uten å være hjemme. Unntatt, selvfølgelig, i dag, når Melcloud ikke fungerer ...

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25

Det er ikke før vært lav som er det jeg bruker, det vil si fram til begynnelsen av året. Ganske litt trist når det har vært minst 17 timer og ingenting har blitt kommunisert til brukerne. Heldigvis for meg selv har dette ikke vært en ekte ulempe, men det er fint for noen som ønsker å sette hytta klar til å varme opp.

MPJ

Vel, ikke før, men igjen ...
Tilbakemelding Score
0

Fra midten av september til i dag, et par ganger hva skjedde med deg selv.

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25

Scroll sa:
Vil det fungere? https://melcloud.com/
Fungerer ikke. Ikke gå ping enten gjennom denne adressen.

dugeroow

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg har allerede prøvd det i går kveld og igjen i dag. Ja det gjør det gjennom applikasjonen åpnes, men kan ikke komme i kontakt med pumper. IOS-appen fungerer på samme måte, slik at programmet kan koble til Melcloud og lar deg justere innstillingene, men programmet melder at tilkoblingen til pumper og innstillingene trer i kraft når tilkoblingen er gjenopprettet, men det er ingen forbindelse etter i går kl 19:49.

maako721

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Samme problem. Hvordan kunne du legge inn en melding? Dyrt utstyr du kjøper og kan ikke bruke via Wi-Fi. Ingen informasjon for forbrukere hvor som helst ... dumt minus ...

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
27

maako721 sa:
Samme problem. Hvordan kunne du legge inn en melding? Dyrt utstyr du kjøper og kan ikke bruke via Wi-Fi. Ingen informasjon for forbrukere hvor som helst ... dumt minus ...
Det var knapt noen gang ødelagt av dagen

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25

slpoy sa:
Det var knapt noen gang ødelagt av dagen
Etter min mening er det største problemet her at brukeren ikke mottar noen interferensrapportering, selv om brukerens e-post er blitt gitt til MelCloud. Nesten en 24-timers pause i denne typen tjeneste betyr at det er noe mer enn bare å starte serverne på nytt. Hvis dette er en planlagt vedlikeholdspause, bør du informeres på forhånd. Hvis det derimot er et problem som blir korrigert, ville det være bra å informere brukerne, så selv få inntrykk av at noe skjer.

tj86430

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
34

Når du registrerer deg, vil du sannsynligvis godta noen vilkår og betingelser (som ingen leser). Min onde Veikkaus er at i kontraktsbetingelsene (som ingen har lest), er det sagt (med andre ord) at tjenesteleverandøren til enhver tid kan bryte tjenesten av en eller annen grunn for en ubestemt tid og ikke trenger å informere noen. Det er ifølge avtalen blitt handlet på.

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25

tj86430 sa:
Når du registrerer deg, vil du sannsynligvis godta noen vilkår og betingelser (som ingen leser). Min onde Veikkaus er at i kontraktsbetingelsene (som ingen har lest), er det sagt (med andre ord) at tjenesteleverandøren til enhver tid kan bryte tjenesten av en eller annen grunn for en ubestemt tid og ikke trenger å informere noen. Det er ifølge avtalen blitt handlet på.
Sikkert de kan gjøre dette. Det eliminerer imidlertid ikke den dårlige tjenesten, selv om den fungerer i henhold til vilkårene. Jeg kan ikke handle, men neste gang kan jeg stemme i lommeboken min.

kaihakki

standard Naama
Tilbakemelding Score
14

Jeg har en tre år gammel fjernstyrt kontakt direkte fra Kina. Gjør en gang. I høst høstet skythjelpen ikke lenger. Tid for de svake viser pålitelighet. Det er ingen garanti for datasikkerhet.

P306

medlem
Tilbakemelding Score
3

tj86430 sa:
I innstillingene til MELCLOUD-programmet kan brukeren velge om serverfeilmeldingene skal sendes eller ikke.

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25

p306 sa:
I innstillingene til MELCLOUD-programmet kan brukeren velge om serverfeilmeldingene skal sendes eller ikke.
Minnet jeg lagde på dette, men tilsynelatende hadde jeg at "Hvis et av systemene mine har en feil", sendes e-post, men ikke "Hvis et av systemene mine har en feil". Men hvis det er en server nede på slutten av Mitsu, så har det vært at disse e-postene har blitt sendt.

Har noen fått en e-postvarsel under denne pause?

vedlegg

Lämpöpumppu999

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Ingen meldinger har blitt vist, i går klokka 9:50 fikk jeg en forbindelse til serveren. Ganske spesiell tid for å muliggjøre vedlikehold / oppgraderinger. Uansvarlig importør!

truncheon

standard Naama
Tilbakemelding Score
58

Basert på Dns-postene har du hatt en klassisk og glemt domeneoppdatering. Det vil ikke spørre dagen i uken eller noe annet.

Gjør det, selv i bedre sirkler.

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25

MPJ sa:
Ja, det har vært en maill på mandag kveld.
Ikke engang informert om at serveren er nede. En lignende melding kan komme hvis hjemmet ditt har et netto over.

Jospin

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Jeg har hatt disse problemene noen ganger siden oktober. Ta litt synd når pumpen er i hytta og ikke kontaktes. Jeg fikk en USP for ruteren da jeg trodde forbindelsen var ødelagt, men det hjalp ikke. Nå hjelper det ikke å kjøre et par hundre miles og bruke strømmen slik at forbindelsen virker ... i et par uker!

Jospin

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Selvfølgelig gir gjæren en løsning på problemet. ... men det forbedrer symptomet og årsaken til sykdommen forblir uklar. Litt det samme om vannet tørkes fra gulvet, men igjen i kranen åpen ..
Takk for ideen skjønt.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
27

Joseph sa:
Selvfølgelig gir gjæren en løsning på problemet. ... men det forbedrer symptomet og årsaken til sykdommen forblir uklar. Litt det samme om vannet tørkes fra gulvet, men igjen i kranen åpen ..
Takk for ideen skjønt.
Det er ikke en maskin å slå av selv om tilkoblingen er ødelagt

Peugutin

medlem
Tilbakemelding Score
1

I dag kan min ln35 ikke koble til melcloud-serveren. Har andre problemer?

MiZuPissi

medlem
Tilbakemelding Score
2

Det var en service pause, de ville få adressene til å fungere slik at de ikke behøvde å manuelt berøre kundeservice hvis de ønsket å se været.

MiZuPissi

medlem
Tilbakemelding Score
2

En ny oppdatering for Melcloudinn i går valgte jeg værinformasjon for å holde teaser fra å bli oppdatert forhåpentligvis nå med mengden temperaturer rundt høyre.

MiZuPissi

medlem
Tilbakemelding Score
2

Det kommer været i Melcloud
https://weather-forecast.com

Powerrunner

nykommer
Tilbakemelding Score
1

MRLClouds rapporter, temperaturen i temperaturhistorien viser utelukkende noe annet enn hva kontrollseksjonen viser nå. Selv nå, frost og det ser flott ut på Plussa. Samme ved romtemperaturen. Viser høyere varme enn romtemperatur i kontroll. Nå, kanskje noen tror uansett hva, men jeg lurer på.

Jallu

nykommer
Tilbakemelding Score
1
Jeg sitater denne topiccia for å spørre hvor kan jeg finne sin MelCloud energiforbrukskurve, i hvert fall i mitt øye, fra android-applikasjonen? Jeg kan ikke finne datamaskinen min gjennom den.

Jallu

nykommer
Tilbakemelding Score
1
Jeg begynte å vise forbruk da jeg la til modellmodellnumrene til innstillingene.
Så det var, etter tillegget, en ekstra mulighet dukket opp. Været begynte selv å jobbe to minutter etter å ha kontaktet teknisk support når adressen ble oppgitt.
opp Bunn