Fjernkontroll cts602 og cts700

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
77
Vs: Etäohjaus cts602 ja cts700

Sauli77 sa:
Har noen dette https://nilan.fi/miksi-nilan/tee-se-itse-etaohjaus-nilan-lampopumppuun/ oppleve? Det ville være fint å vite om og om det er enkelt å bruke.
Uansett hva det ikke virker, koster det ikke mye, og det er sannsynligvis ikke lett å bryte noe, det er sannsynligvis lett å bruke når du blir installert. Men hvis du aldri har gjort noe med det med Raspin, så er det ting - og spiser at tiden lakonisk 'modbus.cfg-fil kan trenge endringer'. Med de som tidligere hadde satt opp den introduksjonen, ville det ikke ta lang tid, knapt den tiden ville gå ut med rart. Selve raspen er veldig stabil og pålitelig - bortsett fra at minnekortet til slutt vil slites ut i bruk, selv da er det gir.

joriws

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Handlingen brakt og er enkel å bruke. Jeg selv gjorde litt for å åpne openhab grunnleggende ui visninger. Jeg har ikke vært i stand til å gjøre tavlepanelet.

Modbus.cfg-kontroll betyr i stor grad endring hvis modbusadapteren er installert i bringebær på en seriell port annet enn den første. Det er jo mer sannsynlig det ikke er å gjøre det.

Av meg selv var justeringer i openhab og nil enkle. Jeg la til min tplink hs110 adapter for å måle energien som spises av spiken automatisk. Openhab er ok. Med så mye kontroll at ruteren måtte justere hs110 standard ip adressen som openhab alltid finner den.

Det er mange alternativer for lagring av data og varigheten av et smartkort. Den ene er å bruke et minnekort for et dashbordskamera. Jeg setter selv usb ssd disken på.

T. Jori
opp Bunn