FA-25 temperaturkontroll?

atrium

medlem
Tilbakemelding Score
0
FA-25, vane opp, område høyre, installasjon nær venstre veggen, fan auto, plasma filter og i-sensor på.

Temperaturkontroll litt merkelig, hvis utenfor 0 grader, kontrollerforespørsel 19, hvis utendørs - 10 pistoler, må kontrollerforespørselen være +22 ° C for å oppnå samme indre temperatur, dvs. ca. 20 ° C; det er, det virker litt rart?

Er det et problem med enheten eller er det typisk for Mitsu (eller er det det andre merket?)

Ellers er det også stille, rolige, gode installatører (fra butikken til øststad, kjøpt, installasjon i Espoo).

Mites i andre (jeg la merke til minst en liten kommentar fra GA-25 brukeren)?
F

FA-25

gjest
Det er en glidebryter i fjernkontrollens batterirom, som skal justeres til venstre (L) hvis innendørsenheten er montert mindre enn 50 cm fra veggen. Tilsvarende, høyre (R) når den er installert nær høyre vegg. Er det installasjonsprogrammet som gjør dette? Hvis ikke, kan det føre til unøyaktighet i temperaturkontrollen.
Kontrolleren er veldig liten, men med litt skarp spike kan den flyttes av seg selv, hvis installatøren ikke har gjort det. (det skal være inkludert i installasjonen)
Jeg har varmekontroll som fungerer bra.

atrium

medlem
Tilbakemelding Score
0
Den har blitt satt på, leddene er bare opplyst på høyre side, men den faktiske etterspørselen etter en temperatur på 20 C i kontrolleren gir for eksempel forskjellige resultater, avhengig av utetemperaturen.
F

FA-25

gjest
Lysdioden er til høyre når området på fjernkontrollen er satt til høyre. Basisjusteringen i henhold til installasjonsstedet kan imidlertid være feil og systemet virker ikke som det skal. Så sjekk det ut fra fjernkontrollens batterirom.
M

Mitsu

gjest
Atrium sa:
FA-25, vane opp, område høyre, installasjon nær venstre veggen, fan auto, plasma filter og i-sensor på.

Temperaturkontroll litt merkelig, hvis utenfor 0 grader, kontrollerforespørsel 19, hvis utendørs - 10 pistoler, må kontrollerforespørselen være +22 ° C for å oppnå samme indre temperatur, dvs. ca. 20 ° C; det er, det virker litt rart?

Er det et problem med enheten eller er det typisk for Mitsu (eller er det det andre merket?)

Ellers er det også stille, rolige, gode installatører (fra butikken til øststad, kjøpt, installasjon i Espoo).

Mites i andre (jeg la merke til minst en liten kommentar fra GA-25 brukeren)?
Vi har en liten variasjon i innetemperatur. Selv nå, da utetemperaturen raskt steg til -2 grader, var endringen inni bare litt mindre. Så, ingen typisk funksjon er det. Ta den blåse trenden opp til meg litt underlig. Jeg bruker automatisk posisjonering i den og styrer blåsingen i oppvarming. Det kan imidlertid nesten ikke påvirke saken minst.
Du vil kanskje spørre installatøren for å sjekke om termostaten er defekt.

atrium

medlem
Tilbakemelding Score
0
Jeg må prøve forskjellige skovposisjoner, hovedsakelig fordi det ikke føles "sist" og treffer trappen ca 4-5 meter unna hvor varm luft slippes opp ovenpå.
opp Bunn