FA-25 temperaturregulering?

atrium

medlem
FA-25, ving opp, høyre side, montering nær venstre vegg, vifte bil, plasmafilter og i-sensor på.

Temperaturkontroll litt rart hvis 0 grader ute, regulatorforespørsel 19, hvis utenfor - 10 kanoner, må kontrollørforespørselen være +22 C for å få samme innetemperatur på omtrent 20 C; så føles dette litt rart?

Er det en funksjonsfeil, eller er dette typisk for en Mitsu (eller er det andre merker også?)

Ellers glad, rolig er også utendørs, gode installatører (kjøpt i den østlige scenen, installasjon i Espoo).

Midd av andre (jeg la merke til minst en litt lignende kommentar fra en GA-25 bruker)?
F

FA-25

gjest
Der har batterirommet til fjernkontrollen en glidebryter som bør justeres til venstre (L) hvis innendørsenheten er montert mindre enn 50 cm fra veggen. Tilsvarende til høyre (R) når det er installert nær høyre vegg. Har installasjonsprogrammet gjort dette? Hvis ikke, kan det føre til unøyaktig temperaturregulering.
Regulatoren er virkelig liten, men med en skarp pigg, for eksempel, kan den flyttes av seg selv hvis installatøren ikke har klart det. (det skal være en del av installasjonen)
Jeg har en god varmekontroll.

atrium

medlem
Den er satt opp, LED-indikatoren lyser bare på høyre side, men den faktiske temperaturforespørselen som er satt til 20 C, for eksempel, vil gi forskjellige resultater avhengig av utetemperaturen.
F

FA-25

gjest
Lysdioden lyser til høyre når fjernkontrollen er satt til høyre. Grunninnstillingen på installasjonsstedet kan imidlertid være feil, og systemet fungerer ikke ordentlig. Så du bør sjekke det fra fjernkontrollens batterirom.
M

Mitsu

gjest
Atrium sa:
FA-25, ving opp, høyre side, montering nær venstre vegg, vifte bil, plasmafilter og i-sensor på.

Temperaturkontroll litt rart hvis 0 grader ute, regulatorforespørsel 19, hvis utenfor - 10 kanoner, må kontrollørforespørselen være +22 C for å få samme innetemperatur på omtrent 20 C; så føles dette litt rart?

Er det en funksjonsfeil, eller er dette typisk for en Mitsu (eller er det andre merker også?)

Ellers glad, rolig er også utendørs, gode installatører (kjøpt i den østlige scenen, installasjon i Espoo).

Midd av andre (jeg la merke til minst en litt lignende kommentar fra en GA-25 bruker)?
Vi har liten variasjon i innetemperatur. Selv nå, da utsiden varmet raskt til -2 grader, var forandringen inni like under. Så det er ikke et typisk trekk. Den blåser trenden litt overrasker meg. Jeg bruker den automatiske stillingen selv, og den tapper ned oppvarmingen. Det kan imidlertid knapt ha stor innflytelse.
Du bør sannsynligvis be installatøren om å sjekke om termostaten er defekt.

atrium

medlem
Man bør prøve forskjellige vingeposisjoner, hovedsakelig fordi den ikke føles som den 'siste' og treffer en trapp omtrent 4-5 m unna, hvor det også frigjøres varm luft oppe.
opp Bunn