FA25 Blåsefunksjon i søk

pahhi

Aktivt medlem
Kan FA25 ganske enkelt blåse andre eller tredje strøm uten oppvarming? Hensikten ville være å resirkulere varmen fra bakerovnen til resten av huset. Jeg har ikke funnet blåsefunksjonen i to.

Men hva med enhetens pipelyd når man trykker på fjernkontrollen på en eller annen måte er roligere?
V

vmoi73

gjest
Vs: FA25 Blåsefunksjon i søk

Her er svaret fra forrige tråd:

"Bare blåse Mitsu ved å slå på kjølemodus og den høyeste temperaturen (31 C).
Dette blir også guidet i noen manualer.

Hvis du derimot bruker enheten til avkjøling om sommeren, må du holde den i avkjølingsmodus og justere automatisk, slik at enheten tar seg av selve tørkingen og justerer temperaturen etter behov. Forblir enda fuktigere i interiøret. "

Late

Aktivt medlem

Mitsu skal ikke blåses uten oppvarmingsmodus med 1 effekt! Kjøling i modus får deg, men da blir det selvfølgelig ikke oppvarmet når det trengs!

Poko

Stafett for stafett

ompas mitsu et primitivt kjøretøy hvis du må gå gjennom innstillinger for kjølig varme for å bare sprenge det, er det sant? midd andre merker? i det minste Fujitsu har en egen blåsefunksjon.

pahhi

Aktivt medlem

Dette er en dårlig ting i seg selv når bakerovnen blir ganske oppvarmet. Så du må gjette med fjernkontrollen. Tross alt er dette ikke mer et problem om vinteren, når bakerovnen er langt fra oppvarmet. I dette tilfellet skal loben være i normal oppvarmingsposisjon.

tet

moderator
Vedlikeholdsmedlem

bien sa:
ompas mitsu et primitivt kjøretøy hvis du må gå gjennom innstillinger for kjølig varme for å bare sprenge det, er det sant? midd andre merker? i det minste Fujitsu har en egen blåsefunksjon.
Vel, for eksempel har Sanyo-familien også en egen blåsemodus, men merk at den trenger en egen blåsemodus for å slå på, så fjernkontrollen må også brukes i disse. Med litt mindre tastetrykk kan du selvfølgelig komme dit enn på Mitsui.

Ingen pumpe vil også begynne å varme opp av seg selv i blåsemodus, som alle må trykkes tilbake til oppvarmingen når enheten har blåst eller avkjølt når enheten har blåst eller avkjølt. I oppvarmingsmodus spiller ingen enheter ordentlig som en "vifte" fordi alle har en trekkfølingsfunksjon som begrenser viftens omdreininger til et minimum når kondensatoren er kald.

JKK

Aktivt medlem

tet sa:
I oppvarmingsmodus spiller ingen enheter ordentlig som en "vifte" fordi alle har en trekkfølingsfunksjon som begrenser viftens omdreininger til et minimum når kondensatoren er kald.
Jeg har ikke lagt merke til det ennå i Toshiba (manuell innstilling).
Hvor kald må kondensatoren være, og vil den bli mye kjøligere enn romluft i oppvarmingsmodus?

janosvalos

Aktivt medlem

JKK sa:
tet sa:
I oppvarmingsmodus spiller ingen enheter ordentlig som en "vifte" fordi alle har en trekkfølingsfunksjon som begrenser viftens omdreininger til et minimum når kondensatoren er kald.
Hvor kald må kondensatoren være, og vil den bli mye kjøligere enn romluft i oppvarmingsmodus?
Forsøk alfa for å stille inn varmeviften manuelt til maksimal og senke temperaturforespørselen under gjeldende romtemperatur. Du vil sannsynligvis legge merke til at viftehastigheten er langt fra den maksimale viftehastigheten. Det er i det minste det jeg gjør med sanyobaserte pumper.

JKK

Aktivt medlem

janosvalos sa:
JKK sa:
tet sa:
Forsøk alfa for å stille inn varmeviften manuelt til maksimal og senke temperaturforespørselen under gjeldende romtemperatur. Du vil sannsynligvis legge merke til at viftehastigheten er langt fra den maksimale viftehastigheten. Det er i det minste det jeg gjør med sanyobaserte pumper.
Det er bare en testkjøring. Blåsehåndbok 2 og varmeforespørsel beregnet 22> 20, enda ikke redusert.
Den maksimale eksplosjonen brukes sannsynligvis sjelden når du allerede føler at 1 eller 2 luft beveger seg godt. Plassen er så "åpen".

janosvalos

Aktivt medlem

På grunn av den anti-bump funksjonen, har jeg alltid hatt en "overdimensjonert" eksplosjonsanmodning slått på, fordi med anti-bump automatics fungerer enheten som automatisk blåst. Jeg holdt det fordi jeg trodde at jorden fordi maksimipyynnöllä vil sikre at maskinen blir resirkulert til å varme opp huset, om nødvendig, i hvert hjørne. Fjernkontrollen er for øyeblikket omtrent 15 meter fra innedelen (direkte utsikt) i motsatt ende av boligen, og i det minste ser det ut til at samtalen, når fjernkontrollbatteriene er i god stand, fungerer mellom enhetene.

Faktisk, i det minste på denne høstvarmen, ser det ut til å fungere akkurat som automatisk blåsing skulle fungere. Det er dette jeg må prøve å finne ut av meg selv med mindre noen har et klart svar. Er dette uansett slik at manuell sprengning begrenser den maksimale sprengningsintensiteten og maskinen kan få maksimal blåseeffekt fra maskinen ;) Med bare litt erfaring med vann, synes jeg konklusjonene er for forhastede :D

JKK

Aktivt medlem

Jeg fikk ikke viften til å bremse, selv om jeg senket varmefangsten til 18 grader, men fungerte ikke den manuelle innstillingen omtrent slik ???

pahhi

Aktivt medlem

Så den virkelige feilen i det er hvordan jeg ville at Mitsu ville ønske det.

janosvalos

Aktivt medlem

JKK sa:
Jeg fikk ikke viften til å bremse, selv om jeg senket varmefangsten til 18 grader, men fungerte ikke den manuelle innstillingen omtrent slik ???
Slik trodde jeg at manualen fungerte minst med det første, men Argo / Sanyo har tatt et annet syn. Nå som varmeforespørselen er 21 og temperaturen i leiligheten ser ut til å være 23,5 (levetid og elektronikk ...), vil til og med manualen sprette pumpen bare på grunn av formen.
opp Bunn