FA25 Feilkode 10 Blinker fra engelsk påkrevd ...

mapirhonen

medlem
Tilbakemelding Score
0
Det vil si at utedelen blinker 10 ganger LED og nekter å starte servicehåndboken sier følgende ...
Når utendørs vifte har stoppet innen 30 sekunder 3 ganger i rad etter oppstart av utendørs vifte, stopper enheten ...
Så hva betyr det på engelsk ....

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
79
Vs: Feilkode 10 blinker fra finsk oversettelse som trengs ...

mapirhonen sa:
Det vil si at utedelen blinker 10 ganger LED og nekter å starte servicehåndboken sier følgende ...
Når utendørs vifte har stoppet innen 30 sekunder 3 ganger i rad etter oppstart av utendørs vifte, stopper enheten ...
Så hva betyr det på engelsk ....
Propellen roterer ikke. Hvis propellen i tre påfølgende starter har vært i posisjon i 30-årene, vil hele kjøretøyet bli slukket under etterforskningen.

mapirhonen

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg lurer på hva som er galt med det .... det begynner å snurre ved hjelp av hånden og etter det snurrer det ....

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
79

mapirhonen sa:
Jeg lurer på hva som er galt med det .... det begynner å snurre ved hjelp av hånden og etter det snurrer det ....
Hvis det er en konkav modell, er kondensatoren en god mistanke.

mapirhonen

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg flyttet viftemotortrådene til et annet sted når den originale virkelig bittesmå passformen ... så langt har verkene blitt borte så lenge

mapirhonen

medlem
Tilbakemelding Score
0

Ja fine kortsiktige landsbyer det må byttes ut må jakte på brukt motor fra et sted ...

mapirhonen

medlem
Tilbakemelding Score
0
Vs: FA25 Feilkode 10 Blinker fra ...

Vel så mye ble funnet, det vil si at når du går til motoren så rød at jeg fikk litt graving etter kobber slik at du ikke kunne plukke på pinnen og rikelig med varmt lim på ..... nå er buzz fylt med litt ja jakt brukt vifte får et varsel hvis du finner det i hjørnene ...

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
27

mapirhonen sa:
Vel så mye ble funnet, det vil si at når du går til motoren så rød at jeg fikk litt graving etter kobber slik at du ikke kunne plukke på pinnen og rikelig med varmt lim på ..... nå er buzz fylt med litt ja jakt brukt vifte får et varsel hvis du finner det i hjørnene ...
kan bli funnet

mapirhonen

medlem
Tilbakemelding Score
0

La oss komme tilbake til spørsmålet om at utendørsenhetens viftemotor kan demonteres, ser ganske mye ut som en samlet pakke ...... ville tenkt å reparere en tråd ordentlig selv om patentet har arbeidet for det ....

Rauska

Vedlikehold av kjøle- og kjøleteknologi er av interesse.
Tilbakemelding Score
19

mapirhonen sa:
La oss komme tilbake til spørsmålet om at utendørsenhetens viftemotor kan demonteres, ser ganske mye ut som en samlet pakke ...... ville tenkt å reparere en tråd ordentlig selv om patentet har arbeidet for det ....
YouTube har instruksjoner for å demontere viften, selv om det ser ut som om du ikke kan demontere den. En av kursstudentene demonterte motoren basert på videoen jeg ga, men motoren var litt annerledes i så måte. Den svarte bakelittdelen var ødelagt. Kanskje plateandelen burde vært overtalt først. Lagrene i den viften hvirvlet rundt. Det er ennå ikke forsøkt å sette sammen motoren ved å lime. La oss se om det vil vare.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
27

mapirhonen sa:
Fjern koblingen til noen koblinger med gale ord når du ikke finner den ...
Fa - utendørsmotoren kan ikke demonteres slik at den kan settes sammen fordi den er støpt. Lagrene kan byttes
opp Bunn