FA35 Innendørs Enhet Vifte Kall Bytting

Pentti79

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Hei,

Plutselig kunne jeg ikke finne et gjenget svar på et slikt spørsmål. I dag byttet jeg ut lagrene med et merkenavn 12 år gammel enhet. Samtidig rydde jeg viften og støvsugde grillen. Da jeg fikk byttet lagrene og maskinen startet på nytt, starter maskinen uten feilkoder, men viften er veldig lav. Det er ikke nok turer til oppvarming. Men kennelen ser ut til å være oppvarming.

Lagrene jeg erstattet med de gamle var SKF 608-2RS. De er også anbefalt her i kjeder. Først følte de seg mer stive i sin rotasjon enn de opprinnelige. Kan det spille en rolle i denne lidelsen? Ja, selgeren synes de er verdt det. Ja, viften roterer, og når den justeres med fjernkontrollen øker revet etter ønske. Ingen slitende lyder eller chirps. Imidlertid er blåseffekten så lav at den nesten ikke føles for hånden.

Kan feilen være i den blåste sikringen på kortet, eller vil hele maskinen starte i det hele tatt da?

Kan jeg på en eller annen måte installere motoren feil? En hurtig kontakt på kortet var tom, men jeg la ikke merke til at ledningsnettene forblir gratis.

Eller tenker du på en annen grunn til å forklare dette problemet for meg?

stemme takk
-Mika-

Pentti79

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Det er, det kan ikke være noen DTCs? Kan du virkelig sette den hvite motoren sammen på to måter? Det vil si at den lange akselen må komme derfra i den lukkede enden når det lokket kommer til den andre enden?

Pentti79

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg roterte akselen i motsatt retning. Tross alt begynner det virkelig å jobbe kortest. Det var så mange krummer som hadde blitt demontert og stablet opp så mange ganger at det snart ville lykkes, selv i mørket ...
opp Bunn