Fd25 brenner sikring

Rantsu

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Nå som luften har avkjølt slik at mitsu brenner sikringen og ikke varmes opp, leste jeg her og jeg tror jeg fant en feil i basismotstandtermometeret ser ganske dårlig ut, det vil si utbrent. Spørsmålet er nå: Kan jeg bruke en termostat uten termostat et par dager før jeg finner en passende termostat, eller brenner det en motstand? Hvis noen kan hjelpe, takk på forhånd.

Esäätäjä

Lempäälä
Tilbakemelding Score
1
Vs: Fd25 brenner sikring

Trengte du ikke noen bunnmotstander med disse klemmene? Bare ikke kast bort strøm, eller jeg vet ikke hvilke arktiske forhold du bor i. Så de bunnmotstandene er bare nødvendige når du begynner å samle is der. Hullene må ikke blokkeres, og det må ikke være for mye kontakt med cellen.

Rantsu

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Ja, så jeg forestilte meg hva det er nå -1 og om natten var det -4 jeg trodde jeg ikke hadde tenkt å knekke enheten nå. Så kontaktene på motstanden og termaren er åpne og maskinen er på? Hvor skal jeg be om en ny termar?

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
83

Elikä Heater Protector H26 Open 45C er ødelagt / brent. Delenummer E12 C36 381.

Jeg husker ikke hvem termostaten ble laget av, men den er klippet til selve motstanden.

Denne typen standard ser ikke ut til å være tilfelle nå
http://partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?products_id=6269

Dette er derimot for høy temperatur, men ellers mer passende
http://vekoy.com/product_info.php?products_id=20231

Kanskje det er verdt å spørre et kaldt installasjonsprogram om du ikke finner ut den gamle typen informasjon.

En slik KSD9700 kunne passe direkte
http://banggood.com/KSD9700-250V-5A-45-130-Plastic-Thermostatic-Temperature-Switch-NC-p-979889.html?rmmds=search

duron52

medlem
Tilbakemelding Score
0

Um, hvordan kunne den ødelagte bunnen motstand termar brenne en sikring? Termari er i serie med motstanden, den er enten kortsluttet hele tiden eller kobler ikke i det hele tatt. Å kortslutte den på kroppen ville være en sjelden gjenskinn. Med mindre du har din egen typespesifikke feil.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
83

duron52 sa:
Å kortslutte den på kroppen ville være en sjelden gjenskinn. Med mindre du har din egen typespesifikke feil.
At Mitsu grillmotstand er galvanisk festet til bunnen av enheten og gjennom den er den jordet. Den temperaturbeskyttelsen kutter strømmen til motstanden for å forhindre at motstandens overflatetemperatur stiger for høyt. Den temperaturmotstanden er fysisk festet til den grillmotstanden, snuser overflatetemperaturen og beskytter motstanden mot å bli for varm.

http://neuroeducationquebec.org/foorumi/index.php?topic=3879.msg112874#msg112874

Den tradisjonelle utendørlukttermostaten på bakken er ikke tilgjengelig i Mitsu, men bakkemotstandens relé mottar kontrollinformasjon PÅ / AV fra utekontrollkontrollkortet basert på utendørsenhetens utetemperaturfølerinformasjon.

Rantsu

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Takk for rådene, jeg trenger å bestille en termari i morgen. Nå blir det varmt inne, enheten fungerte fint hele høsten da det var et pluss, men den første frostige natten så brente sikringen.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
83

Rantsu sa:
Nå blir det varmt inne, enheten fungerte fint hele høsten da det var et pluss, men den første frostige natten så brente sikringen.
Er termostatholderen / klemmen OK, eller må du gjøre en ny jobb?

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
83

kimmok sa:
Kunne du ikke plassere den typen avrimingskabler på 75ws egen klon for å koble den til den såkalte grillmotstanden.
Det kan du ikke. Medaljen har en beskyttende termostat som åpnes når grillmotstanden er varm nok. Hos Mitsu lukter ikke termostaten utetemperaturen, men beskytter motstanden mot overoppheting.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
83

kimmok sa:
ingen slår den på strømforsyningen her den har sin egen clio for utetemperatur.
Beskytter ikke motstanden mot overoppheting. Dette er ikke en selvjusterende kabel, men en såkalt. "Grillen".

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27

Jeg henviste til tommy / base spjeldvarmer.
er det noen grunn til at det ikke kan brukes i fd.
intensjonen var å la det være helt uegnet for pølsekoking.
det er der temperaturen utenpå temperaturen er klar.
er det så smart at du ikke går i feilmodus. Hvis det ikke brenner blader / pølse.

vedlegg

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
83

kimmok sa:
Jeg henviste til tommy / base spjeldvarmer.
er det noen grunn til at det ikke kan brukes i fd.
intensjonen var å la det være helt uegnet for pølsekoking.
det er der temperaturen utenpå temperaturen er klar.
Starteren hadde selve grillen intakt og kan nå repareres med et par euro. ;)

Du kan dra en selvjusterende kabelforbindelse dit i stedet for en grillmotstand, da trenger du ikke å gi et temperaturskjerm eller en separat utetermostat. Det vil bare bli dyrere.

Mine har selv et eget Klixon koblet til basemotstanden i serie nå, slik at basemotstanden bare er på under tining.
Den moden jeg eksperimenterte med var den tidligste i den E-Europe FA-modellen http://neuroeducationquebec.org/forum/index.php?topic=2802.msg112863#msg112863

ladetrykk

medlem
Tilbakemelding Score
0

Termistoren på grillmotstanden feide og sikringen brant på en 6 og 9 måneder gammel FD25. Han spilte bare chilling og trakk den indre cellen inn i en blindvei. Jeg dro motstanden / termarlistene av og skiftet ut sikringen og gikk igjen. Jeg bestilte et par hekser (à $ 0,8) fra eBay for KSD9700 nevnt av Janti. Spenning for å se hvordan du skal spille når du får installert det. I hvert fall ikke med et metallskall, skal skallet svikte og gå til de ortodokse som originalen ....

ladetrykk

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg glemte å nevne at den opprinnelige delen ville ha kostet over 60 ganger mer. : Eek: :-*
opp Bunn