FD25VABH hvordan får jeg tilgang til x66-kontakten

ejuvonen

medlem
Tilbakemelding Score
1
Hvordan får jeg tilgang til F701 + x66-miljøet, det vil si at jeg må demontere eller få spjeldet der det er tilkoblet?
på en eller annen måte åpen?
Den nederste smeltebestandigheten oppvarmer ikke. Motstand intakt. Ifølge Jant, hvis F701 er brent, vil fireveisventilen ikke fungere. Varmepumpen fungerer
normalt.
Jeg har hatt et problem å fryse venstre side av kondensatoren, som ikke er motstandsdyktig.
Nå som jeg så på installasjonen av en selvjusterende smelteholdende kabel, la jeg merke til en defekt i kontakten til smeltebestandigheten X66.
Hvor lenge har du vært defekt?
Jeg har vært antydet i motstanden mot frostsikring er alltid på under +5 grader.
Senest redigert:

ejuvonen

medlem
Tilbakemelding Score
1
Vel, frostsikring motstand overopphetingsbeskyttelse defekt, noe som skyldes at motstanden ikke fungert i mange år, men nå er det en 33 W selvregulerende frostsikring kabel lauhdutinkennon nedenfor. Jeg fjernet den gamle motstanden.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Feilen vil trolig være i H26-termostaten. Koblingen kan måle det
Den termostaten åpnes ved 45 ° C og stikker til motstanden selv.

Forrige historie /foorumi/threads/fd25-polttaa-sulakkeen.24657/

Motstanden er på når to betingelser er oppfylt: Utetemperaturen er under + 5C og celletemperaturen er under -1C.

Sikringen F701 og relé X66 er under kretskortet. Kretskortet må fjernes før de kan ses.

vedlegg

Senest redigert:
opp Bunn