Fd25vabh

Jappi

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Hva tenker du om denne typen pumpe sammenlignet med nyere modeller. Hvis du får en ubrukt en til omtrent halvparten av prisen på en ny modell, er det verdt å kjøpe? Så hvor mye har utviklingen vært?

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
79
Vs: Fd25vabh

Jappi sa:
Hva tenker du om denne typen pumpe sammenlignet med nyere modeller. Hvis du får en ubrukt en til omtrent halvparten av prisen på en ny modell, er det verdt å kjøpe? Så hvor mye har utviklingen vært?
FD35 ville være et godt kjøp - ikke mye synd i dag. Av en eller annen merkelig grunn er FD25 imidlertid ikke en god pumpe, men billig hvis du kan ..

Poko

Stafett for stafett
Tilbakemelding Score
236

FD25 har hatt kjølemediumlekkasjer fra kompressorens stikkontakt, men er ikke automatisk tilgjengelig i det hele tatt.

Jappi

nykommer
Tilbakemelding Score
0

bien sa:
FD25 har hatt kjølemediumlekkasjer fra kompressorens stikkontakt, men er ikke automatisk tilgjengelig i det hele tatt.
Vel, jeg fant det allerede i forumet, men ganske mange så ut til å være modellår 2008. Denne pumpen er sannsynligvis modell 2012 eller 2013. Ingen bokser er åpnet ennå.

Poko

Stafett for stafett
Tilbakemelding Score
236

Jappi sa:
Vel, jeg fant det allerede i forumet, men ganske mange så ut til å være modellår 2008. Denne pumpen er sannsynligvis modell 2012 eller 2013. Ingen bokser er åpnet ennå.
Jeg ville ikke være sjenert over den lekkasjen.

slpoy

standarden Naama
Tilbakemelding Score
27

Jappi sa:
Jeg tror de lekkasjene vil være i 2009
opp Bunn