Fh 35 utendørsenhetsfare

Pizzarulla

medlem
Tilbakemelding Score
0
De første Mitsubishi fh 35-modellene som blir solgt.
Utendørsenhetens viftelager gikk i oppløsning, 5 år og 15 000 kwh, men gikk i oppløsning. Gnisten mellom propellen og motoren var ganske spent, gnistene fløy utenfor. Heldigvis var jeg tilfeldigvis hjemme.
Og tilsynelatende har reservedelen til viften endret seg.
Noen få bilder ville også være hvis bildene kunne legges ved.

Og med den nye motoren på plass, så det ut til at den merkbare akterstøttegummien hadde gått, og bunnplaten var ganske råtten. Partikkelbrystvorten griper tak for å se ytterligere 15 kwh episoder fra disse delene.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
27
Vs: Fh 35 fare for utendørsenheter

Ja, det har vært høyere i lengre tid, kanskje du hører det

Pizzarulla

medlem
Tilbakemelding Score
0

slpoy sa:
Ja, det har vært høyere i lengre tid, kanskje du hører det
Det var veldig godt å høre gjennom murveggen, i hagen ved siden av apparatet var det ganske støy. Kvelden før, 100% lydløs. I januar, med den frise 23 frosten, trodde jeg at det ville ta noen timer for litt skrik.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
27

Pizzarullen sa:
Det var veldig godt å høre gjennom murveggen, i hagen ved siden av apparatet var det veldig høy lyd. Kvelden før, 100% lydløs. I januar, med den frise 23 frosten, trodde jeg at det ville ta noen timer for litt skrik.
Det er normale kulelager som sjelden går fra hverandre

-T

medlem
Tilbakemelding Score
0

la oss låne kjeden når det gjelder den pumpen og utendørsenheten.

Jeg har vært veldig fornøyd med pumpen. et år nå spunnet etter en gammel tøffel. spesielt når det tine problemet ble løst akkurat nå.

det eneste lille minus som kommer til tankene er smeltevannet fra utedelen, som renner til kanten av Rupel-åpningen og begynner å raskt ta seg til Rupel. i den gamle pumpen rant vannet annerledes eller skjoldet var annerledes fordi det aldri var et slikt problem i 6v.

om noen er avstemt til et par av stopp / barriere på toppen av frontsiden av utendørsenheten som ritilikön for å hindre avrenning? Heldigvis er ikke dette et vanlig problem.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Tilbakemelding Score
83

-T sa:
om noen er avstemt til et par av stopp / barriere på toppen av frontsiden av utendørsenheten som ritilikön for å hindre avrenning? Heldigvis er ikke dette et vanlig problem.
Baldakin på utedelen? Besteforeldre har et stykke takpanel vippet på toppen av enheten montert på en vegg, og forhindrer direkte regn og snø fra å samle seg på utedelen.

http://koskenmetalli.net/lampopumpun-katokset
https://scanoffice.fi/fi/scanoffice-peltiset-suojakatokset-ulkoyksikolle

foku

medlem
Tilbakemelding Score
0

-T sa:
la oss låne kjeden når det gjelder den pumpen og utendørsenheten.

Jeg har vært veldig fornøyd med pumpen. et år nå spunnet etter en gammel tøffel. spesielt når det tine problemet ble løst akkurat nå.

det eneste lille minus som kommer til tankene er smeltevannet fra utedelen, som renner til kanten av Rupel-åpningen og begynner å raskt ta seg til Rupel. i den gamle pumpen rant vannet annerledes eller skjoldet var annerledes fordi det aldri var et slikt problem i 6v.

Et annet alternativ er å justere maskinen litt til bakåpningen for å forhindre at vann strømmer inn i luften.

Pizzarulla

medlem
Tilbakemelding Score
0

Uansett er det litt forsiktig med den modellen, da utendørsenhetens oppkast nr. 2 dukket opp, med flere installert samtidig.

Frankiez

medlem
Tilbakemelding Score
0

Pizzarullen sa:
Det var veldig godt å høre gjennom murveggen, i hagen ved siden av apparatet var det ganske støy. Kvelden før, 100% lydløs. I januar, med den frise 23 frosten, trodde jeg at det ville ta noen timer for litt skrik.
Bilder eller falske nyheter
opp Bunn