Fjerner FH25 innendørs enhet

d0lph

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Hei,

Jeg kunne ikke finne inffo her, så jeg laget en ny.
Kan noen si hvordan å fjerne innendørs barneseng? Skal du komme ut av veggen?
Eller skal en plastdeksel fjernes fra bunnen / siden før du forlater heisen?

Taket skal være panelert. Den gamle dekomprimerer, så det er på tide å løsne stativet fra toppen av brettet. Og når jeg installerer et nytt styre på plass, føler jeg meg greit.
Så den andre støtter enheten for den tiden. Ingen stoffer må fjernes fra innsiden. Det er nok for å få det til å fungere.

Takk.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
48
Kobberet som kommer ut av innendørsenheten er tøft og gir ikke opp noe annet enn ved å bryte. I tillegg er rørene fortsatt ofte forseglet i gjennomføringen. I verste fall er det laget med macroflex, det vil si det er vanskelig å gå på den måten. Du må nesten demontere og gi plass til rørene.

d0lph

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Innenheten er installert i stuen, slik at rørene ikke går rett ut av ytterveggen.
Bare den ene siden av pølseveggen, så rørene har litt løs og spillbar. Det er nok å få innenheten ut av veggen, så jeg kan senke den ned med ca 10-15 cm og hold den der et øyeblikk for å la den andre skyte panelet over.

Så dette skal lykkes, så lenge jeg bare får innenheten av. Så hvordan skjer dette? kan noen gi råd?

blobbo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4
Så langt jeg ser, i bunnen, med en liten pil, er det punkter med en liten fane i plastskallet, med nedre kant festet til stativet. Trekk en krok under kanten og trekk ned for å løsne tappene. Så løftes han ut av sted.
opp Bunn