Luft varmepumpe kontrakt hjelp?

Manu9111

nykommer
  • Initiativtaker av samtalen
Hei Jeg vil installere 2 luftvarmepumper per dag, er dette ikke en kontrakt? Sa jeg til Pomo at jeg ikke trenger 2 pumper i løpet av en arbeidsdag? Kan du dele dine egne erfaringer. Jeg må forlate hver pause og løpe, jeg får ikke to klar, jeg må fortsatt kjøre fra ett sted til et annet. Og sjefen nekter å betale for kontrakten. Jeg er ganske uerfaren på disse spørsmålene

Manu9111

nykommer
Leilighet bygninger elementer for browning varer. Pluss for bare turer går 2 timer. forskjellige ting hvis varene ved siden av hverandre

pumpe helper

Aktivt medlem
Jeg må forlate hver pause og løpe for ikke å få de to klare
Det er ganske synd selv, og du bør ikke legge igjen noen pauser hvis du har dem eller på annen måte enige. Arbeidet er gjort i semmos i et tempo som sporet varer for en gjennomgang og pauser blir holdt akkurat som de er og de gir dem ikke. Hvis det ikke er gjort når arbeidstiden er full, vil den bli utelatt eller vil bli fullført, og overtidskompensasjon vil selvfølgelig løpe.

Manu9111

nykommer
Jeg lagde 16 pumper i fire dager da varene var i samme leilighetsbygning 8 timer gikk til tiden det ikke var greit å få sjefen til å betale for kontrakten. Men to av de andre selskapene måtte betale for kontrakten. De tullene du hører krever ikke det. To venner fra forskjellige firmaer og en fra 60 € mer, og jeg har sett konto strips

amatør

medlem
Går det ikke til jobb uten jobb i 8 timer (ferdig eller ikke), og jobben vil bli fullført på avtalt tidspunkt (som f.eks. Klokkeslett, dag, uke eller hva som er avtalt. I ditt tilfelle, dag / dag)
I ditt tilfelle, hvis du må gjøre to om dagen, så er det en kontrakt (som kan ta en time eller ti). Selvfølgelig kan det regnes som 8h normer og hvis ikke klar, vil resten av timene bli fakturert som overtid. Det er imidlertid verdt å huske at en arbeidsgiver ikke kan tvinge overtid, men arbeidsgiveren spør og arbeidstakeren bestemmer seg for å jobbe overtid. Faktisk, jeg tenkte at så lenge "fleksibilitet" fungerer begge veier, så jeg kan gjøre mellom ylitöitäkin. Jeg er riktignok annet felt enn deg. Og likevel tillegget at overtid er virkelig ment å være fleksibel, ikke hver dag. Dette er også begrenset til hvor mange timer i året du kan jobbe overtid. Arbeidsgiveren kan imidlertid søke om ytterligere ekstra timer hvis denne grensen overskrides. Hvis hver dag gjør overtid, faller disse grenser. Med en jobb kan de overtidsgrenene omgå.
I praksis kan det være vanskelig å bli enige om arbeidsgiver har en annen ide. Rettferdighet kan bli dyrt og kan komme til en "svart liste".
Selvfølgelig forstår jeg problemet for både klienten og arbeidsgiveren.
For eksempel kan det være vanskelig for en kunde å ordne sine egne arbeidsoppgaver dersom en annen dag er nødvendig i stedet for en dag (selv om det er mindre enn en dag).
For eksempel må arbeidsgiver betale installatøren flere reiseutgifter til samme destinasjon. Dette kan være en stor kostnad hvis du kjører i mer enn en kommune.

Espejot

moderator
Medlem av administrasjonen
Eller ikke gå slik at det uten jobb blir gjort i 8 timer (ferdig eller ikke), og jobben er ferdig på avtalt tidspunkt (som kan være f.eks. Time, dag, uke eller en hvilken som helst tid som er avtalt.
I byggteknologi fungerer kontrakten slik at kontraktsarbeidet er betalt, som er knyttet til timetiden, dvs. den gjennomsnittlige timelønnen øker dersom ytelsen er raskere enn klitten. For eksempel blir et kobberrør tegnet betalt per meter x antall timer. Depressiv kompensasjon avhenger av om oppussing eller nytt element mv. Hvis tiden går forbi, dvs. målingene blir mindre, blir kontrakten rullet ut og deretter betalt i timer uten kontrakt.

Slik fungerer det på den kalde siden, ingen lukt.

Poko

Relé epoke
Varme for noen få timer med arbeid må avtales på forhånd med prisen på en tisse hvis arbeidet er gjort, ellers i timer.
Ikke noen timer med å rykke i skiftende steder, ingen i jobben te, ingen rør / elektrikermåler eller brystvaksprissetting, de jobber i timer.

Ofte er hastigheten selvtillit, det er ikke verdt å praktisere når ingenting noen gang fordeler seg selv.
opp Bunn