ILP-rørledningsendringer?

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Vi skal renovere kjøkkenet og ILP-rørene går til toppen av kjøkkenskapene (se vedlegg). I praksis vil kabinettet nesten gjøre det samme, bortsett fra:
  • Spice hylle vil ikke komme, men hette med raster piping opp modellen Din CH-45
  • Høyskapet på venstre side er nå 50cm, den neste er 60cm
Nå de spørsmålene .. Sjokket må nok nok være at rørene kommer gjennom kjøkkenet til bakgården, men:
  • Kan rørene fornyes igjen på det høye kabinettet, eller betyr det at rørene må fornyes, eller prøver de å slå dem på en eller annen måte med sokkelen med sine nåværende oversettelser?
  • vil du forlate sokkelen selv og prøve å sette de nye rørene langs kjøkkenvegget hvis dette kun er mulig på grunn av at hetten?
  • Hva slags priser spinner hvis du må bytte ut og installere rørene igjen?
  • andre ting å vurdere hva jeg kanskje ikke kan tenke på meg selv?

vedlegg

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
For sikkerhets skyld vil jeg ta stoffene inn i utendørsenheten, trekke ut rørene og erstatte dem med nye bøyninger og muligens ruting.

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Hvis du må kutte rørene, bør du sannsynligvis trekke gjennom toppkragen gjennom tre 50 ... 75 mm rette rør (kanskje litt tilbøyelig mot loftsvegget) gjennom ovnen langs øvre hjørne (hvis det er gjort bak hetten). Rørene kan deretter bli gjenget og forbli utskiftbare med isolasjonen uten riving.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Det var litt dårlig redd for at det var bedre å trekke de nye rørene. Trenger du å skru den krydderhyllen av og kontroller at rørene knuses bak skorsteinen, så uten sokkelen kan det være en god løsning, og da kan du trekke de nye rørene langs kjøkkenveggene.

Perusdiplomi

medlem
Tilbakemelding Score
2
Der, tilsynelatende, også et kondensatvannrør? Du bør være forsiktig så du ikke blir "oppoverbakke" når rørene bøyer seg til mange svinger.

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Sett dem i sokkene.
Og en grøftbit eller en favoritt siktsbeskyttelse bak hetten.
Disse kaldrørene kan kastes der over skapet, spesielt når du ikke trenger å passere drypprøret.
Ja, de rørene bøyes når du ikke trenger bratte bøyninger.
For det meste blir de kuttet ned.
På samme tid kan du kvitte seg med det meste av innkapslingen når rørene går i sokkelen.
Sokkelen kan bygges slik at den lett kan skifte rørene / etter hele enheten.
Sokk er bedre enn mindre smussplukker, spesielt på kjøkkenet.
Det faktum at du trenger en kald drikke er for det meste et spørsmål om mening.
Hvis du ikke beveger deg mer enn labyrinten og bak luftrøret, ville jeg ikke se hvor den kalde gjørmen er nødvendig.
Men hvis du vil ha større endringer, må du bry deg med noe kaldt.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Det tok av krydderhyllen og la merke til at det ikke var noen takplate på baksiden av sokkelen. Det kan til og med være den mest fornuftige tingen å gjøre sokkelen og bøye disse rørene lett inn i den og streve mot hetten selv om du tar dem bak skorsteinen, hvor du kan få ganske vegger langs. Det var en plass på ca 4,5 cm bak sporet, slik at rørene ikke passer inn i den. Takplaten skal da oppfinnes av samme type hette.

timbba

standard Naama
Tilbakemelding Score
35
Vel .. helgen er den nye kjøkkeninstallasjonskontrakten. Vi endte opp @kimmok I følge instruksjonene vil løsningen, dvs. rørledningen, bli vridd i underdelen av sokkelen, og jeg droppet det, selv om vi går dypere på hetten, bør rørets lengde være nok.

Nå, som en forholdsregel, trodde jeg at kjølemidlene ville holde seg til utendørsenheten, slik at hvis et rør brytes for en merkelig grunn, i det minste ikke å se. Instruksjoner for å flytte utendørsenheten til kjølemediet finnes herfra. Når rørene forsiktig snevres inn i den nye støpeformen, åpnes det åpenbart, men de to ventiler løper sakte og maskinen løper for testen? Så hva er rekkefølgen i hvilken rekkefølge gjenåpnes?

Litt på forhånd instruksjoner som allerede spør ... :D
opp Bunn