ILTO Comfort CE50 ?? mer enn en varmepumpe?

HiTec

Ikke vær bortkastet :)
Tilbakemelding Score
8
Vs: ILTO Comfort CE50 - Mer enn en varmepumpe?

arto_m sa:
Jeg lurer på om det ikke er det samme når det gjelder temperatur, om erstatningsluften kommer fra sporene til vinduene eller tilførselsluftsenheten. Like mye må oppvarmes i begge tilfeller.
Ja, men frisk luft som kommer ut av vinduene, blander ikke komfort ;) Og uansett, når huset selv virker som en varmeakkumulator, vil det automatisk forsinke deg. Mens du er på T-10, begynner du straks å rope mer brød når komforten slår av din kompur og T-10s vannvarmer kjøler ned: - \ t

Pascone sa:
Har du sannsynligvis lav prioritet i varmt vann gjennom hele året? Hvis du leser Comforts egne tellere, ville jeg ikke stole på dem. Med oss ​​stoppet de andre tellerne og andre syntes å skade. Jeg tilbakestilt dem og gikk ned igjen, men jeg stoler fortsatt ikke på dem.
Ja, jeg tror det er lavt. Og ja, Comfot sine egne tellere her må være stirret på når det ikke er noen andre - bortsett fra en viss elektrisk meter i hjørnet av huset ;)

AnttiT

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1

Ite fast en gang. Har Juze en varmemodus for radiatoren eller gulvet? Det burde være i batterimodus, så bare Swegon ble fortalt da jeg var der. Dvs, syltetøyet selv skjedde da gulvvarmemodus var i bruk og radiatoren ikke har fastkjørt seg.

Det virker for andre at elektrisiteten er nesten den samme som vi har gått, det vil si at noe har blitt kontrollert eller at denne store forskjellen bare kommer i hard frost. Så, venter på en god frost. Årets forbruksestimat er allerede <20tkWh.

Hensikten er også å lage en termisk beskrivelse av huset så snart det er litt mer frost at du kan se om det er noen åpenbare lekkasjer fra huset.

Mikko

nykommer
Tilbakemelding Score
0

AnttiT sa:
Ite fast en gang. Har Juze en varmemodus for radiatoren eller gulvet? Det burde være i batterimodus, så bare Swegon ble fortalt da jeg var der. Dvs, syltetøyet selv skjedde da gulvvarmemodus var i bruk og radiatoren ikke har fastkjørt seg.

Det virker for andre at elektrisiteten er nesten den samme som vi har gått, det vil si at noe har blitt kontrollert eller at denne store forskjellen bare kommer i hard frost. Så, venter på en god frost. Årets forbruksestimat er allerede <20tkWh.

Hensikten er også å lage en termisk beskrivelse av huset så snart det er litt mer frost at du kan se om det er noen åpenbare lekkasjer fra huset.
Vi har det samme, maskinen presset varmen inn i huset selv om fangstene var over. Morgenen ble korrigert når "oppvarmingsmodus" ble endret

Paskone

medlem
Tilbakemelding Score
0

Så det virker som at når gulvvarmemodus er i bruk, gir returvarme maskinen mer strøm når den blir spurt. I "Batteri" -modus kjører maskinen til det laveste strømnivået, selv om det blir spurt, men slår av når fangstene er fulle, i motsetning til "gulvmodus".

Gratulerer nytt år for alle!

Tarzan

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Det første hele kalenderåret er fullt, og i det minste har jeg ingen klager om driften av pumpen og inngangsenheten.

Totalt husforbruk fra 1.1.2011 til 31.12.2011 9686 kwh som pumpens andel er fra 1.3.2011 til 31.12.2011 3188 kwh. Peis / bakeovn + trebastu (n.9 pin-pinner). Hus 136 m2.

Pumpe

medlem
Tilbakemelding Score
0

Tips for feilsøking 74t3: Overvåk Comfort-temperaturmåling, vi brøt temperatursensoren ned og dette forårsaket selvsagt vag oppførsel i oppvarming. Diagnosen ble gjort ved å følge temperaturene som vises på Comfort på displayet og varierer fra +/- 30 C innen få sekunder :). Etter at den nye sensoren har blitt erstattet med garantien, har det ikke vært noen problemer siden da.

Totalt forbruk i 2011 var 14800 kwh [134 m2 hus (oppvarming T10 + Comfort ce50) + 56 m2 stall (direkte elektrisk oppvarming)]. Faktisk er jeg fornøyd, i hvert fall så langt, til tross for små utfordringer.
7

74t3

gjest

Godt år for forumfolk.

I samme hastighet, takk for alle svarene. Julen var igjen en ganske hektisk stripe, og det nye året ble feiret på et annet sted, så det var umulig for sjelen å bli kjent med sjelen.

Dette har imidlertid kommet for å bli observert for stalling at huset ikke overopphetes. Min tid produserer en boottail og syntes å hjelpe. Symptom oppstår vanligvis (i dag nesten hver gang) etter bading. Vi har den opprinnelige temperatursensoren i bruk, slik at oppvarming av badstuen øker temperaturen i kanalen (20,5-> ~ 27). Etter den badstuen går vi tilbake til normale temperaturer om kvelden, men selve pumpen er ikke et token, men koker alltid ned til det varme huset med varierende kraft, selv om temperaturen flutter 24 grader.

Jeg oppfunnet den "enklere" måten å starte hele pumpen ved manuelt å bruke oppvarmingsventilen i menyen -> LKV og holde den der for tiden kompasskontrollen kan regenerere, pumpen går tilbake til normal modus ved å skru kontrollen tilbake til automatisk posisjon. Praktisk .. :)

T-10 Termostat Inspector og jeg legger den i 2 posisjon. Selvfølgelig kan radiatorene skannes litt hvis problemet fortsetter å forekomme. I det siste svaret gjorde gulv- / radiatorkontrollen meg på det meste om jeg kunne la det vare på gulvinnstillingen da Swegon ikke ble vist å påvirke hastigheten til automatisk justering.

Vel, for å øke hastigheten eller mangle det, er det selvsagt at pumpen skyver varmen nær tretti før den blir fornøyd. ;D Uansett flyttet jeg det nå til batterilevetiden, så pass på situasjonen.

Fra temperaturføleren i den grad jeg hadde prøvd den eksterne sensoren. Dessverre er pumpen i teknisk tilstand, som igjen har tilgang til et vaskerom der en tørketrommel løper osv. Så det ville være behov for en lengre ledning og sensoren måtte transporteres gjennom øverste etasje. det kaldeste rommet med mange elektriske apparater etc. Momma venter fortsatt på inspirasjon.

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

74t3 sa:
Godt år for forumfolk.

Fra temperaturføleren i den grad jeg hadde prøvd den eksterne sensoren. Dessverre er pumpen i teknisk tilstand, som igjen har tilgang til et vaskerom der en tørketrommel løper osv. Så det ville være behov for en lengre ledning og sensoren måtte transporteres gjennom øverste etasje. det kaldeste rommet med mange elektriske apparater etc. Momma venter fortsatt på inspirasjon.
Godt nyttår for alle.

Jeg dro faktisk tonet gjennom toppen av den eksterne sensoren. Det var hans egen fiasko, men det var tid for smertefritt. Etter min mening ble pumpens antall kjører rotet i forhold til den opprinnelige sensoren. Så jeg endret sensorens posisjon, fordi jeg tror pumpen gikk forgjeves, uansett hvor varmt disse rommene var, hvor avtrekksluften ble trukket inn i maskinen.

Det ville være en god ide å få en utendørs sensor som ville skyve varmen inn i huset. I huset faller temperaturen allerede litt før pumpen blir informert om at frostfrosten er ute.

sekt

medlem
Tilbakemelding Score
0

Ja, som mange andre har skrevet, har vi også fått pumpen til å fungere bedre etter bytte til batterimodus. Og stillingen til den eksterne sensoren har allerede blitt flyttet, nå har den hengt på toalettet ved siden av det tekniske rommet for et år nå, og stedet har vist seg å være veldig bra.

Vi har et 1,5-talls ok-hus i Pirkanmaa (ca 200m2) og et totalt strømforbruk på 13.836kWh i 2011. Ovenpå 70m2 var fortsatt litt kult i vinter, da det ikke var noen beboere, men temperaturen var omtrent 20 grader hver gang jeg gikk for å måle. Og forbrenningsovnen var bare motstand innen utgangen av september 2011. Noen 3 kubikkmeter brensel ble forbrukt hovedsakelig da badstuen var oppvarmet. Alt i alt, jeg er fortsatt veldig fornøyd med mitt valg, samt varmesystemet i huset energieffektivitet.

AnttiT

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1

Vi har totalt forbruk 25.12.2010-31.12.2011 19815kWh. Forbruket falt med om lag 2000kWh sammenlignet med årsmålingstiden. Dette skyldes trolig det milde været resten av året.

Paskone

medlem
Tilbakemelding Score
0

Total forbruk Vi har 15299 kwh. 150m2 oppvarmet i 1 nivå (ikke oppe etc.). 2010 totalt forbruk var 16412 kwh. Selv om vinteren 2010-2011 var frosten tøff og temperaturen ble økt med 21,5> 22, da den minste muldyr kryper og beholderen på gulvet, gikk forbruket fortsatt ned. Annet strømforbruk er ikke redusert, tvert imot. Komfort vil trolig bli bedre etter hvert som du blir eldre.

JK

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Me.

Er det noen måte å få romspesifikke terminaler til å fungere fornuftig med Ilpo Comfort ...

sekt

medlem
Tilbakemelding Score
0

JK sa:
Me.

Er det noen måte å få romspesifikke terminaler til å fungere fornuftig med Ilpo Comfort ...
Forhåpentligvis har vi en av disse i 1,5 år, men det er ennå ikke tid til å installere. Formålet ville være. Så langt har jeg vedtatt annerledes huonepiireja eventuelt direkte til fordeleren.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Natt ... Vi har komforten til å varme opp radiatorruten og ja de radiatorene har sine egne terminaler. Eka KK eller et par gikk til dem for de riktige innstillingene, men etter at rommene har vært ganske varme over. Hovedsakelig når det er en avtrekksventil i et rom og en annen innløpsluftsflap, må radiatortermometeret være litt finjustert slik at temperaturen i begge rommene holder seg riktig, Ilpo tar seg av den. gjennomsnittlig forblir ved en bestemt temperatur :kul:

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

Oppvarmingstiden de fungerer normalt når pumpen er på for det meste av tiden. Om sommeren og utenfor varmesesongen er det litt verre, selv om romtermometeret spør etter mer varme, er det ikke tillatt av Comfortti hvis egen måling ser ut til å være den riktige temperaturen.

Vi også har slike termostater, men i beste fall to klopp jeg har tatt dem ut.

HiTec sa:
Natt ... Vi har komforten til å varme opp radiatorruten og ja de radiatorene har sine egne terminaler.
Men er det ikke det samme problemet hvis Comfort har kunnskap om at romtemperaturen er ok, så varmes den ikke mer enn termostaten bøyer?

Eller, selvfølgelig, å sette så mye verdi på fangsten som pumpen presser den varm derfra. Bruk klemmene til å justere passformen.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Musføreren sa:
Men er det ikke det samme problemet hvis Comfort har kunnskap om at romtemperaturen er ok, så varmes den ikke mer enn termostaten bøyer? Eller, selvfølgelig, å sette så mye verdi på fangsten som pumpen presser den varm derfra. Bruk klemmene til å justere passformen.
Problemet kommer for eksempel foran badstuen, og det kan for eksempel være omgått av for eksempel "nok" for å komme tilbake til henting => Komfortslip selv om rommåling (på grunn av badstuen) viser ganske helleavlesninger

I seg selv er disse romtermometrene som gjennomsnittlige vektfaktorer. For eksempel er et rom med 2 stk av yttervegger + en friluftsklap på veggen mer krevende enn rommet som er midt i huset uten friskluftsinnløp => et rom med en radiator for 5 og et rom med opptil 3 nok. Så når Comfort begynner å blåse opp varmen, styres det meste av radiatorterminaler i det rommet i huset => i huset en veldig fin gjennomsnittstemperatur, ikke bare i komfortmåling :kul:

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Problemet kommer for eksempel foran badstuen, og det kan for eksempel være omgått av for eksempel "nok" for å komme tilbake til henting => Komfortslip selv om rommet måling (på grunn av badstuen) viser ganske helleavlesninger Smiley211007
Ja, men det gir ikke tilbake retur av den termostaten til å reagere på det uansett. Det har en tendens til å øke returtemperaturen bare til ønsket nivå.

Jeg tenkte på en situasjon der innstillingen er satt til 22 grader og Comfort sier at det er ok, brukeren går å vri på rommet til 24, slik at pumpen ikke vet noe om det, og det kan heller ikke reagere.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Musføreren sa:
Jeg tenkte på en situasjon der innstillingen er satt til 22 grader og Comfort sier at det er ok, brukeren går å vri på rommet til 24, slik at pumpen ikke vet noe om det, og det kan heller ikke reagere.
Det er akkurat slik det fungerer. Det var derfor jeg snakket der tidligere enn gjennomsnittstemperaturen på et rom målt av den komforten, i stedet for den faktiske romtemperaturen. Vel, det termar er viktig i det lange løp gjennom den vektingen, men endringene er veldig sakte, og du kan til og med gå for de riktige innsatsverdiene :kul:

AnttiT

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1

God kveld.

Her begynner igjen å få dette igjen på finsk jord. Vil bli solgt under navnet Comfortzone. Ingen endringer har blitt rapportert i forhold til Ilpo. Forhåpentligvis vil de utvikle enheten så lenge de ser hullene i den.

Nå da Ilpo kjørte i -15'C temperatur og hastighet 2. Innløpsluft 14 og Hertz 55. Avfallsluft noe -13'C. 28'C vann gikk til gulvet. Ved 1-hastighet, hvis du roterer, vil varmeeffekten gå ned da cellen går så dårlig i kulde. Besøks periode, har jeg fortsatt 70 minutter og cellen er ennå ikke frosset stengt. Når det gjaldt å lage varmt vann, måtte jeg ta motstand som en venn da det tok lang tid å gjøre det med bare en pumpe, og nå spiller enheten bedre i oppvarming selv.

Jeg grublet denne enheten, og kommet til den konklusjon at dette er absolutt en ganske god widget, hvis du vet hvordan du skal ta gode beslutninger i designfasen. En god forvarming for tilførselsluften, slik at energien ikke går forferdelig for å varme luften. En sensor på et sted der peisen / andre varmeovner ikke kan fungere. I tillegg kompenseres utetemperaturen for justering til varmesystemet og selvfølgelig til tilførselsluften, selv om den konstante lufttemperaturkontrollen.

Det er litt av disse egne skuddene ut av denne enheten.

Saruman_fi

medlem
Tilbakemelding Score
0

Loven har blitt kritisert her, men med ganske beskjedne forespørsler, har den bodd på om lag 1 grad (samme reduksjon er blitt bedt om) og forbruket er greit.
Jeg følte en gang at jeg var kult her og var 20,2 :) (fangst 21,5). Hvis huset / klimaet ellers er i mønstre, er dette ikke noe gal alternativ, det vil si den tidligere meldingen til kompasset. 2 har kjørt, jeg, en: for i badstuen.

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

AnttiT sa:
Nå da Ilpo kjørte i -15'C temperatur og hastighet 2. Innløpsluft 14 og Hertz 55. Avfallsluft noe -13'C. 28'C vann gikk til gulvet. Ved 1-hastighet, hvis du roterer, vil varmeeffekten gå ned da cellen går så dårlig i kulde. Besøks periode, har jeg fortsatt 70 minutter og cellen er ennå ikke frosset stengt. Når det gjaldt å lage varmt vann, måtte jeg ta motstand som en venn da det tok lang tid å gjøre det med bare en pumpe, og nå spiller enheten bedre i oppvarming selv.
Det samme jeg lurte på meg nylig og i går testet jeg det igjen. Så verdier i tid sammen: Utendørs -13, etasje 27, tilførselsluft 17 og Hertz 75. Hastighet 2.
Jeg falt hastigheten til 1 og derfra begynner du å slippe de små ørene til en mindre størrelse. Avfallsluften steg til -19 nivåer, dråper droppene droppet igjen, luften steg igjen til -18, droppet te osv. Hastigheten tilbake til 2, Hertz reiste opp og spillluften gikk for å varme opp.

Jeg har hatt motstand mot varmt vann for et øyeblikk nå. Tjenestemennene legger dem slik at så snart vanntemperaturen synker under 60, går alle motstandene straks. (fangsten er bare 55) Jeg tenkte å sette dem i litt slag, så det var ikke alle 3 motstandene involvert umiddelbart hvis det var noe vann som gikk. I den tiden hadde kjeden satt sine egne verdier, så jeg trodde de skulle komme.

AnttiT sa:
I tillegg kompenseres utetemperaturen for justering til varmesystemet og selvfølgelig til tilførselsluften, selv om den konstante lufttemperaturkontrollen.
Ja, disse ville være veldig gode funksjoner.

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

Saruman_fi sa:
Jeg følte en gang at jeg var kult her og var 20,2 :) (fangst 21,5). Hvis huset / klimaet ellers er i mønstre, er dette ikke noe gal alternativ, det vil si den tidligere meldingen til kompasset. 2 har kjørt, jeg, en: for i badstuen.
Hvilken type lesing viser kvelden temperaturen på leiligheten? Det fortsetter å måle litt ned på undersiden av jorden, selv i de varmere rommene. Det lille tapet kommer selvsagt, men det er overraskende nå.

Utrolig dumt, koden er laget for å kontrollere temperaturen på torden.
Jeg droppet temperaturen for å fange i går (i testet) 21,5 -> 20,0 og nattspotting 2.0. Om morgenen lurte jeg på at det var litt stivere enn om kvelden, så vannet som forlot nettverket var n.26-27 grader. Returvann var 21.
Kvelden selv målt ~ 18,3 grader fra leilighetene, og selv om avstanden til ønsket temperatur er fortsatt 1,5 grader, sirkulerer ikke kilden i det varmere vannet.

Jeg sparket fangsten opp i grad og la motstandene gå på.

Hvilken varme skal de andre sirkulere med disse spolene med bare et kompass?

Paskone

medlem
Tilbakemelding Score
0

Musføreren sa:
Hvilken varme skal de andre sirkulere med disse spolene med bare et kompass?
Mindre enn 30c er igjen med bare et kompass. Den kan ikke stå uten motstandene.

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Pascone sa:
Mindre enn 30c er igjen med bare et kompass. Den kan ikke stå uten motstandene.
På Mutu bunnen ville jeg hevde at det ikke er sant. Vi har den D-temperaturen svinger på 40 ... 50 lesninger når kompasset er i batterikretsen og ikke i varmtvannsoppvarming :kul:

Og at "nattspanking" er noe klumpete. Vel heldigvis på side 5 av manusha forteller hva det for ekte mener ;D

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg har en følgesvenn med et kompass 28 ganske kjent, noen ganger må jeg kaste en meter på 30 grader. Med motstander øker det til rundt 34 tonn.
HiTec sa:
Og at "nattspanking" er noe klumpete. Vel heldigvis på side 5 av manusha forteller hva det for ekte mener ;D
Ja, plutselig tror du at du kan bli med på natten på en eller annen måte :) Hva er ordet i svenskspråklig programvare?

HiTec

Tilbakemelding Score
8

Jeg antar at forskjellen er om enheten er installert såkalt. gulvvarme eller radiator. Den syklusen er virkelig litt kortere på gulvet enn i radiatorer = jevn logisk. Vi har patter-modus :kul:

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
Jeg antar at forskjellen er om enheten er installert såkalt. gulvvarme eller radiator. Den syklusen er virkelig litt kortere på gulvet enn i radiatorer = jevn logisk. Vi har patter-modus :kul:
Jeg har et batteri i modus.

Er det noen annen måte å kontrollere disse motstandene enn de forsinkelsene. Det føles gal når et kompass trenger en venn til å motstå, slår den galne maskinen "umiddelbart" over 6kw. Ethvert alternativ til kompass + 1-motstand ville være mye gunstigere for strømforbruket.

Paskone

medlem
Tilbakemelding Score
0

HiTec sa:
På Mutu bunnen ville jeg hevde at det ikke er sant. Vi har den D-temperaturen svinger på 40 ... 50 lesninger når kompasset er i batterikretsen og ikke i varmtvannsoppvarming :kul:
Nå må du ha noen tvil om returtemperaturen. Du kan være i en målesensor med en "liten ens feil" eller to ganger kraftigere sammenlikning med andre. Strømmen av vann må være noe 60c. Du vil aldri trenge elektriske motstander i solmaskinen. Vi har en radiatormodus i bruk, og selv motstander får ikke slike avlesninger.

Paskone

medlem
Tilbakemelding Score
0

Musføreren sa:
Jeg har et batteri i modus.

Er det noen annen måte å kontrollere disse motstandene enn de forsinkelsene. Det føles gal når et kompass trenger en venn til å motstå, slår den galne maskinen "umiddelbart" over 6kw. Ethvert alternativ til kompass + 1-motstand ville være mye gunstigere for strømforbruket.
Se side 20, Melding 3. Det er råd med Pump. Fra denne menyen kan du endre hva du vil.

AnttiT

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1

Itellas kompura produserer disse bjelkene med en retur på 30:30 med en retur på ca 24 ° C. Motstanden går da til ca. 40 ° C.

AnttiT

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1

Jeg gikk for å sjekke forbruket og nå er det 160kWh / dag nå fra begynnelsen av måneden. Forhåpentligvis vil det løpe fort, ellers blir det konkurs.

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

Pascone sa:
Se side 20, Melding 3. Det er råd med Pump. Fra denne menyen kan du endre hva du vil.
Jeg kastet disse verdiene på maskinen om dagen, men det påvirker bare varmt vann (?) Hvis jeg misforstått.

AnttiT sa:
Jeg gikk for å sjekke forbruket og nå er det 160kWh / dag nå fra begynnelsen av måneden. Forhåpentligvis vil det løpe fort, ellers blir det konkurs.
Har du Antti med motstander i bruk med disse spolene? Har du en snare i nord? Her i sør, under Åbo har det vært en god -20 frost hele uken. Ja det trenger litt hjelp fra de motstandene allerede.

Ite Jeg har ikke beregnet det daglige forbruket i februar, men i januar 1676 gikk det på strøm. Jeg bare ler når jeg slått på badstuen (9kw) og pumpen ruste motstandene slik at det øyeblikkelige forbruket er på :kul:

AnttiT

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1

Musføreren sa:
Jeg kastet disse verdiene på maskinen om dagen, men det påvirker bare varmt vann (?) Hvis jeg misforstått.
Har du Antti med motstander i bruk med disse spolene? Har du en snare i nord? Her i sør, under Åbo har det vært en god -20 frost hele uken. Ja det trenger litt hjelp fra de motstandene allerede.

Ite Jeg har ikke beregnet det daglige forbruket i februar, men i januar 1676 gikk det på strøm. Jeg bare ler når jeg slått på badstuen (9kw) og pumpen ruste motstandene slik at det øyeblikkelige forbruket er på :kul:
Motstander er mellom jorden, men ikke hele tiden, og jeg har sett ham, så det er ingen til å motsette seg noe mer i saken. I Rovaniemi ligger denne hytta.

På det tidspunktet la jeg merke til at etter avrimningen var tilførselsluften litt + 16 ° C og droppet den nær 10'C og måtte ikke lenger følge. Så fortsatte det å være en venn hvis det går under.

Peisen har ikke blitt brent, noe som krever en liten reparasjon når noen få murstein kommer ned.

Hvem vet hvor mye å beregne effekten hvis den syklusen ble tatt med den tilluften.

Hvis friskluften er -20'C og 50l, er sirkulasjonsluften 30'C og 10l, så hvilken temperatur er tilførselsluften.

Gaffelene her er at det er verdt at syklusen begynner å bli installert.

Saruman_fi

medlem
Tilbakemelding Score
0

Musføreren sa:
Hvilken type lesing viser kvelden temperaturen på leiligheten? Det fortsetter å måle litt ned på undersiden av jorden, selv i de varmere rommene. Det lille tapet kommer selvsagt, men det er overraskende nå.
Tid nær eller 0,5 i øverste dekk, men variasjonen er den samme, fangstene skal være gode. Jeg plukket opp fiske etter 22,5 og kom tilbake 21 og begynte å bli varm med gulvvarme.

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

AnttiT sa:
Motstander er mellom jorden, men ikke hele tiden, og jeg har sett ham, så det er ingen til å motsette seg noe mer i saken. I Rovaniemi ligger denne hytta.
Ser du på å endre noen innstillinger fra det? Det jeg tett etter min tota min napsii alle tre av spillet "med øyeblikkelig virkning". Jeg er nå ganske sikker på å si hundre, men når det varmes vannets kretsløp motstander hjulpet, og jeg har vært å se på har alle vært på. : - \

Det vil si når leiligheten faller tonnevis av "natttemperatur" nede, går alle motstandene ut.

sekt

medlem
Tilbakemelding Score
0

Hva med spurven, i dag da jeg våknet opp i ganske travle forhold, så gikk jeg for å se hva Ilpo tilhører, og det sa at han var 18 grader, men ikke motstandene i bruk, men fange 21,5? Hvor kaldt slipper huset slippe før strømmen stoppes? Etter min mening regulerer dråpen i nattetemperatur innføringen av disse motstandene, og vi har en verdi på -1 grader. Da jeg ikke oppdaget noe annet, skrek jeg maskinen og måtte igjen gå igjen og lure på om enheten hadde kommet til sitt punkt.

Paskone

medlem
Tilbakemelding Score
0

sekt sa:
Hva med spurven, i dag da jeg våknet opp i ganske travle forhold, så gikk jeg for å se hva Ilpo tilhører, og det sa at han var 18 grader, men ikke motstandene i bruk, men fange 21,5? Hvor kaldt slipper huset slippe før strømmen stoppes? Etter min mening regulerer dråpen i nattetemperatur innføringen av disse motstandene, og vi har en verdi på -1 grader. Da jeg ikke oppdaget noe annet, skrek jeg maskinen og måtte igjen gå igjen og lure på om enheten hadde kommet til sitt punkt.
Dette er akkurat den typen ting som er akkurat som PASKAKONE. Skitten kommer opp med alt som er fint. Vi gjør det et par ganger, ikke kompass i en tilstand av alarm (rødt lys) og må gå på motstandene som en forholdsregel, men ikke i hetten, men fryser og PASKA stopper og motstandene går IKKE på. ???
Nyström fra Ilto: La oss finne ut om det er mulig å oppføre seg som en maskin. Og v ... du har aldri hørt noe. (Og ikke engang på jobb om kvelden lenger). Fucking Ilto / Swegon er ikke en dritt interessert i et stykke.

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg har gjort en endring i semmos når jeg ikke vil ha disse motstandene til å bli brukt forgjeves, å stikke sammen med ILPs slagord for å rulle opp for å opprettholde varmen og løfte nattslaget til 3,0 grader. Comfortti er i stand til å presse den knafti inn i en 30-graders vannkrets ved hjelp av et kompass, og hjelper kjeftene ut av kulde.
Jeg falt på hodet mitt, og du tar ikke mindre strøm enn ILPpi, når alle motstandene i det hele tatt, og hvis det ikke varmes opp, er "hviler" fortsatt litt ikke-eksisterende.

Jeg vet ikke om det er en god løsning eller ikke, men ja, hvis kontrollen av disse motstandene er på samme nivå. Alt eller ingenting.

mus hodet

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg fortsetter monologien litt ..

Jeg har fisket etter 21,0 og droppet 2-2,5 grader, det vil si når pumpen "får" tillatelse til å bruke motstandene, prøver den å gjøre det så raskt som mulig.
Jeg falt fangsten til 20,0 og falt til 1,0 grader. Jeg ventet et øyeblikk og tok bare en motstand mot hjelp. Så kanskje det var en slik forskjell at pumpen alltid har satt alt i spillet på grunn av det?
Jeg vet ikke om jeg fikk problemløsning, jeg må følge situasjonen.

Jeg har sensoren i sin opprinnelige posisjon igjen, og det er en god tid å kaste ved temperaturen den indikerer. Jeg bryder meg ikke om å slå ned dette freaket i disse frosty dagene, men i et mildere vær må man forsøke å bytte en annen sensor til handling hvis årsaken til overbruk av motstandene er temperaturforskjellen.

E: Old shit, det er alle tre gutta i bruk igjen. Så det var ikke stengt. Det er det samme, jeg har ikke råd til å lure på i dag. ILPpi ut og la motstandene brøle. : -X
opp Bunn