Kommenterer Mitsubishi Electric FD35VABH logoer

Ilpisti

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
Hmm, jeg argumenterer for at temperaturen på begge sider av null og fuktighet kommer under nærværet, at Nocria ikke smelter ofte. Den presser til å gå rundt 400w med et skudd og 8-10 ° dt i mange timer i røret. Faktisk er disse temperaturene ganske nær de samme forholdene som vi gjør. Vel, på et tidspunkt må du prøve å stille inn et logger system slik at du kan bli svart for hvit : Eek:

økonomisk

Venter på den kalde vinteren ...
Tilbakemelding Score
7
Vs: Kommenterer Mitsubishi Electric FD35VABH logoer

Ilpi sa:
Hmm, jeg argumenterer for at temperaturen på begge sider av null og fuktighet kommer under nærværet, at Nocria ikke smelter ofte. Den presser til å gå rundt 400w med et skudd og 8-10 ° dt i mange timer i røret. Faktisk er disse temperaturene ganske nær de samme forholdene som vi gjør. Vel, på et tidspunkt må du prøve å stille inn et logger system slik at du kan bli svart for hvit : Eek:
I tillegg, hvis du låner ektefellene dine og også måler mengden smeltevann, vil det variere i mengden av forskjellige avfrostninger. :D
Hovedsakelig interessert i inngangseffekten som brukes under oppvarming og smeltevann og fuktighet.
En ganske tykk tåke i Lahti-regionen da jeg kom tilbake til leiligheten om morgenen.
De "tunge" arbeidsforholdene var ut av spørsmålet, som jeg sammenlignet med den tilsvarende tørreren null.
Rundt et kilowatt av skuddet gikk litt over en time / to, mengden vann jeg ikke målte denne gangen, fløt isflommen i beholderen.

Ilpisti

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Hmm, at vannmåling kunne lykkes på dette tidspunktet. Ja, beholderen vil snart fylle opp, jeg tror størrelsen på beholderen var 65l og den fylles ut om en uke, kanskje 9pv ville være ganske nær sannheten. Nå forstyrrer arbeidet så mye at det ikke er mulig å overvåke pumpens drift ;).
Tidligere etterfulgt av disse matchende strålene: vannet droppet fra deg til båten i et jevnt tempo, kanskje en dråpe / 2 sekunder, og ingen avriming. Det vil si kondenserende vann, men ikke frysing, men Smiley211006
Uh, at loggail ville være klarere :) Sannsynligvis en million ganger et spørsmål: hva slags system har du på Janti?

Dette er enda interessant fordi jeg valgte FD35 på linjen og denne Nocria. Jeg synes det ikke var noen fryktelige forskjeller i papiret, men forsikringene fra forumet og leverandøren om samarbeidet med ovnen kom opp i Nocria retning.

jarski73

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Ilpi sa:
Hmm, at vannmåling kunne lykkes på dette tidspunktet. Ja, beholderen vil snart fylle opp, jeg tror størrelsen på beholderen var 65l og den fylles ut om en uke, kanskje 9pv ville være ganske nær sannheten. Nå forstyrrer arbeidet så mye at det ikke er mulig å overvåke pumpens drift ;).
Tidligere etterfulgt av disse matchende strålene: vannet droppet fra deg til båten i et jevnt tempo, kanskje en dråpe / 2 sekunder, og ingen avriming. Det vil si kondenserende vann, men ikke frysing, men Smiley211006
Uh, at loggail ville være klarere :) Sannsynligvis en million ganger et spørsmål: hva slags system har du på Janti?

Dette er enda interessant fordi jeg valgte FD35 på linjen og denne Nocria. Jeg synes det ikke var noen fryktelige forskjeller i papiret, men forsikringene fra forumet og leverandøren om samarbeidet med ovnen kom opp i Nocria retning.
Jeg vil også gjerne ta med loggene av pumpene, men i gården som fuglbrett, autographe: - \ t

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81

Separate kommentarer i din egen kjede / tørst
http://neuroeducationquebec.org/foorumi/index.php?topic=13724.0

Raksaaja

standard Naama
Tilbakemelding Score
2

Noo ... vi ville ikke vært ILP som en oppvarming enhet selv om COP var 5. Denne formannen gjorde det klart ut av boksen. Ikke engang bekymre deg for kjøling. Hvis jeg hadde satt motstandene på gulvet, ville det kanskje ha satt en av disse bekymringene på et tidspunkt, kanskje, under press fra strømregningen.

sik

medlem
Tilbakemelding Score
0

Servitør sa:
Noo ... vi ville ikke vært ILP som en oppvarming enhet selv om COP var 5. Denne formannen gjorde det klart ut av boksen. Ikke engang bekymre deg for kjøling. Hvis jeg hadde satt motstandene på gulvet, ville det kanskje ha satt en av disse bekymringene på et tidspunkt, kanskje, under press fra strømregningen.
Senere under tøffelen, som himmelen.

økonomisk

Tilbakemelding Score
7

Ja, ILPpi er en verdig besparelsesenhet med en slik trio av tripper. :)
VILP får ikke de samme besparelsene, men det gir mer komfort. / party4

repomies

Hyper Active
Tilbakemelding Score
47

øko-mann sa:
VILP får ikke de samme besparelsene, men det gir mer komfort. / party4
Jeg har begge. Av en eller annen grunn står ILP når det er mulig, men VILP er på hver dag på året. :p

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Servitør sa:
I husets oppvarmingsløsninger har du også laget et byggefirma, de ekstra pengene ville ha vært i stand til å motstå gulvet under laminatene. Valgene av kontrollløsninger er da i selve "kunstneren", enten koster ildbyggeren € 6 000 eller varmepumpen 1500-2000 €. PILP ville ha vært et engangsalternativ, men siden den roterende mobilen LTO allerede hadde betalt mer enn 3000 € ekstra, støttet den ikke PILP bak den. :kul: => Tid var lav. :(

Tidligere har den peisen vært salgsargumentet i elektrisk oppvarmet rivarium, men etter et par kjølige somre er det mulig å ha ILP allerede nær lasten eller allerede "bust". ;D

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

øko-mann sa:
Ikke at ILP nå egentlig har vært en ulempe i det siste, når temperaturer denne høsten har slått i "vinduet" som er ideelt for bruk av ILP 0C ... + 10C ... har nå fått timemåleravlesningene med minimum strøm, kanskje det er et COP et sted I 3 er giggles egentlig ikke basert på kunnskap, men på antagelse. Tiden kommer når den kan trekke seg tilbake til dvalemodus når frosten blir kald, når den ikke får hele håndflaten varm, vannet varmer det dårlig og COP faller ... men ikke bra når det er MLP ;)

jarski73

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

røtter sa:
Ikke at ILP nå egentlig har vært en ulempe i det siste, når temperaturer denne høsten har slått i "vinduet" som er ideelt for bruk av ILP 0C ... + 10C ... har nå fått timemåleravlesningene med minimum strøm, kanskje det er et COP et sted I 3 er giggles egentlig ikke basert på kunnskap, men på antagelse. Tiden kommer når den kan trekke seg tilbake til dvalemodus når frosten blir kald, når den ikke får hele håndflaten varm, vannet varmer det dårlig og COP faller ... men ikke bra når det er MLP ;)
ikke være i stand til å trekke seg tilbake til vinterhvalene i så mange tårn, baldakin når de kan varme hele vinteren og billig ;D

de er

standard Naama
Tilbakemelding Score
2

ecis sa:
Jantik ser ut til å nå over 3 år med COP :D
Her bryter mitsu uavbrutt for enda lengre tid, og året COP 3 er lett. ;)
Jeg er interessert i disse målemediene, noe som vil gjøre det mulig å oppnå det mest nøyaktige måleresultatet. Jeg har et ganske godt bilde av Jants metode for måling av objektive måleresultatene, og jeg gleder meg til det mulige resultatet av årets COP.

I denne sammenheng kan økene forklare hva slags målingsteknikk som har brukt dette år-COP, blitt beregnet. Her, delvis, refererer jeg til det faktum at SP er i stand til å beregne årets COP med en nøyaktighet på ca 20%.

Smiley211006

økonomisk

Tilbakemelding Score
7

Repomier sa:
Jeg har begge. Av en eller annen grunn står ILP når det er mulig, men VILP er på hver dag på året. :p
Selv om VILPs faktiske politi sesong ikke er så god som ILP, så sammenligner VILP med nesten hele året (unntatt frost) i forhold til ILPp, noe som reduserer gapet:

(pre) oppvarming av varmt vann
-kph gulvvarme
Gulvvarme generelt om vinteren føles behagelig i huset enn i huset

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Her følger en litt lengre oppfølging med de nærliggende leilighetene A og B, begge 96 m2 og hver med peis. 3 voksne i A-leilighet og 2 voksne i B-leilighet.

Dette er grunnlaget for den månedlige overvåking av utviklingen av "årets COP". :kul:

vedlegg

økonomisk

Tilbakemelding Score
7

jan sa:
Her følger en litt lengre oppfølging med de nærliggende leilighetene A og B, begge 96 m2 og hver med peis. 3 voksne i A-leilighet og 2 voksne i B-leilighet.

Dette er grunnlaget for den månedlige overvåking av utviklingen av "årets COP". :kul:
Det ser ut til å være i samme retning som jeg gjør med 130-kvadratoktan på 10 år yngre.
De hadde 200 kWh mer elektrisitet + trær brent for å produsere varme, som jeg ikke gjorde i november.
De har ikke en varmepumpe, og gulvene er kun oppvarmet med ladestrøm, bare det som er "nødvendig".

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

Ja, de kobler alle lukkene ... andre tidligere og andre senere, andre er ubrukelige ved -15C (eller slår Ultit av før?) Og de beste kan gå opp til -25C.
COP og frostgrensen kan spores tilbake til:
http://scanoffice.fi/fi/tietoa-laempoepumpuista/vtt-n-testiraportit/
Der kan du få Janin til å være det verste i ...

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Stopp på emnet. MLP er ikke et alternativ i direkte elektrisk rivarium, det er ubrukelig å kommentere dette! / Janti

Jaamäävai?

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg er en heks Logging sillon Tallon og ser gjennom Tossa i dag igjen trakk oppmerksomhet til å bringe 15 til 18,30 blåser varme og spesielt hvordan den er basert på vei oppover. På den tiden var det tydelig over 30c, men for meg selv, det henger noen ganger til og med 30c, avhengig av behovet for oppvarming, må du alltid gjenkjenne hele tiningen.
Hvorfor skal det telle ned til slike ubehagelige avlesninger når det først blir det varmt, nesten varmt, etter avrimning, hvorfor det ikke kunne justeres direkte til "fit". Fenomenet forsvinner nesten når behovet for oppvarming er høyere ...

jviirret

standard Naama
Tilbakemelding Score
2

Jaamäävai? sa:
Hvorfor skal det telle ned til slike ubehagelige avlesninger når det først blir det varmt, nesten varmt, etter avrimning, hvorfor det ikke kunne justeres direkte til "fit".
Sett Auto Speed, det blåser ikke under 40 grader luft.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Jaamäävai? sa:
Jeg er en heks Logging sillon Tallon og ser gjennom Tossa i dag igjen trakk oppmerksomhet til å bringe 15 til 18,30 blåser varme og spesielt hvordan den er basert på vei oppover.
Verten på den tiden lagde mat til familien (= makaroni-boksen) i ovnen og ventilerte deretter ovnsvarmen til kjøkkenet. Inntaksluften steg da til 25 C i flere timer. 21 C Fange den enheten startet etter opptining for å arbeide med minimal effekt. Men enheten gikk ikke for å bryte. Effektene ble økt når inntaksluften nedkjølt til under 25 ° C.

Jeg har akkurat blåst opp nå for AUTO og plukket opp en pickup 22 C. Bare se på hvilken slags krølle som kommer fra.

God utseende så langt bringer hastigheten på AUTO-blåsingen. Nå blåser II-hastighet (testet for et øyeblikk for manuell hastighet). Sugeluften flyter litt under 25 ° C, blåser ved 39 ° C. La det nå selv for denne frostbit testen. :kul:

Jaamäävai?

medlem
Tilbakemelding Score
0

jirirret sa:
Sett Auto Speed, det blåser ikke under 40 grader luft.
Automatisk hastighet virker ikke i det hele tatt, blåser så stille som stopper etter 15 sekunder for en pause, starter i noen minutter og igjen i 15 sekunder ... :(

jan sa:
Verten på den tiden lagde mat til familien (= makaroni-boksen) i ovnen og ventilerte deretter ovnsvarmen til kjøkkenet. Inntaksluften steg da til 25 C i flere timer. 21 C Fange den enheten startet etter opptining for å arbeide med minimal effekt. Men enheten gikk ikke for å bryte. Effektene ble økt når inntaksluften nedkjølt til under 25 ° C.
Ja, ok det forklarer at, men egentlig ikke noe svar på spørsmålet mitt ennå har kommet, så hvorfor, spesielt med små varmekraftbehov, synker oppblåsningsvarmen ned etter avrimning før den begynner med en lang forsinkelse å stige til "passe"? Fenomenet er merkbart i disse alt i krøller, spesielt der tidligere i høst ...

jviirret

standard Naama
Tilbakemelding Score
2

Jaamäävai? sa:
Automatisk hastighet virker ikke i det hele tatt, blåser så stille som stopper etter 15 sekunder for en pause, starter i noen minutter og igjen i 15 sekunder ... :(
Fiske for en større.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Jaamäävai? sa:
Ja, ok det forklarer at, men egentlig ikke noe svar på spørsmålet mitt ennå har kommet, så hvorfor, spesielt med små varmekraftbehov, synker oppblåsningsvarmen ned etter avrimning før den begynner med en lang forsinkelse å stige til "passe"? Fenomenet er merkbart i disse alt i krøller, spesielt der tidligere i høst ...
Delvis dette kan skyldes at EEV har en standardinnstilling på ~ 30 minutter etter avrimning og deretter bare begynner å justere. Eller det er på grunn av den innledende krukken som blir varm for enheten som igjen "knuser" med inntaksluftsensoren informasjon om behovet for varmekraft. Den overførte sensoren kan fungere bedre.

system

medlem
Tilbakemelding Score
0

Interessant denne tredi. For meg selv har jeg ikke logget på at blåser luften ville gå ned ved å tine. På den annen side kan jeg ikke måle nå. Min 1-ledningsadapter spredt da jeg "sparket" den.

Det vil også se ut som hjemme COP er ganske mye bedre enn Toshibas ras-16.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

systemet sa:
For meg selv har jeg ikke logget på at blåser luften ville gå ned ved å tine.
Panasonic E9DKEW-platen har en jord på -17C. Forumet har det bildet et sted. Finn det på http://neuroeducationquebec.org/forum/index.php?topic=9863.msg148000#msg148000

Her er gårsdagens ~ -6C avrimning på gjeldende enhet. Det viser også klart hvor blåseren på innendørsenheten starter, klokken 12:57 begynner blåsetemperaturen å stige kraftig. Ja, det er ganske varmt faktisk. Imidlertid fører målefølerens masse til langsommere til måling. :kul:

Her er et bilde av loggeren som jeg bruker http://image.made-in-china.com/4f0j00tvdaWyFBfLqz/Thermograph-Temperb-40-150-Celsius-Outer-Sensor.jpg
http://pcsensor.hk/index.php?main_page=product_info&cPath=70&products_id=135

vedlegg

Jaamäävai?

medlem
Tilbakemelding Score
0

jan sa:
Delvis dette kan skyldes at EEV har en standardinnstilling på ~ 30 minutter etter avrimning og deretter bare begynner å justere. Eller det er på grunn av den innledende krukken som blir varm for enheten som igjen "knuser" med inntaksluftsensoren informasjon om behovet for varmekraft. Den overførte sensoren kan fungere bedre.
Merkelig at justeringsprosessen vil bli bortskjemt med noen standardinnstillinger ... :gal:, av en eller annen grunn, vil den kule blåsingen skje minst når det kommer opp om morgenen ... og igjen kommer et dårskap ...
En 3-blåsing kan gjøre luften av den primer bedre spredt, men fettet forhindrer bruk. En natt prøvde og ettermiddagen spurte "hva skjer her?"
Men da legger du til kommentarer: Hvordan oppfører min minste kraft av jant når spolene er avkjølt til kulde når setpunktet har holdt seg omtrent det samme 21-22?
Faktisk har jeg funnet ut at utgangseffekten til et minimum er økt med noen få titalls watt blemmer hypotermi, (i så fall blåse minimum forblir fortsatt i n.30c i nabolaget), men kan også skyldes en endring i asetusvarvoni (pluss uansett vær 19 og er nå på null og under krever 23 - - - og alt dette også kanskje fordi varmen ikke sprer seg ved det 2-blåse nok ...::))
Så spørsmålet er (gal å spørre mer enn klok man kan svare): Er det en økning i jazzmålinger?

system

medlem
Tilbakemelding Score
0

Ta Toshiba så snart du får adapteren og kom med blodfrostene for å se hva som kommer ut av det.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

Jaamäävai? sa:
Men da legger du til kommentarer: Hvordan oppfører min minste kraft av jant når spolene er avkjølt til kulde når setpunktet har holdt seg omtrent det samme 21-22?

Så spørsmålet er (gal å spørre mer enn klok man kan svare): Er det en økning i jazzmålinger?
Jeg har ikke produsert et minimumsopptak på fryseren i det hele tatt. Stigningen av nullkraft ved null kan skyldes bakken motstand (130W).

I stedet har minstekraften falt så mye kulere uteluften har gått. 800-900W fløyter er på plussiden med II-slag.

jviirret

standard Naama
Tilbakemelding Score
2

jan sa:
Noe er innebygd funksjon, det er at treharen ble rapportert i vinter.
Etter min mening påvirker transduseroverføringen ikke området med den verste termiske kraften og tiden. Så snart været blir kaldt så har vi det samme fenomenet. Den automatiske blåserhastigheten er imidlertid forskjellig. Etter avfrosting, blås først med lavere hastighet når du ikke kan ta nok 40 grader for høy hastighet. Når temperaturen truer med å blåse etter en halv time å få sammendrag av viften øke viftehastigheten for å holde lufttemperaturen på det 40asteessa.

Jaamäävai?

medlem
Tilbakemelding Score
0

jan sa:
Jeg har ikke produsert et minimumsopptak på fryseren i det hele tatt. Stigningen av nullkraft ved null kan skyldes bakken motstand (130W).
Jeg mener ikke motstanden til bunnmotstanden, men en slik økning på n.50W. I tillegg til 300W har frosten litt tid etter avrimning på ca 350W og når motstanden bytter til -> 480W.
jirirret sa:
Når temperaturen truer med å blåse etter en halv time å få sammendrag av viften øke viftehastigheten for å holde lufttemperaturen på det 40asteessa.
Jeg har behov for termisk kraft med disse spolene som litt mer enn 38 grader, (mann 2, be om 23). Varmen er fremdeles veldig jevn (21,7-22,2 omtrentlig) når det er en belastning for den foreliggende oppfinnelse (det vil si fd35vabh også)
I det minste er blåsevarmen minst den samme n.30c, men det ville være interessant å høre opplevelsen av økningen i minimal effekt som følge av fangsten. Jeg ville ikke nøle med å slippe fangsten 23 -> 19 og vent på hva som skjer da.

startet ut

standard Naama
Tilbakemelding Score
1

Ventet Janti for spammere på salgsautomat?
I det minste vil det ikke være noen stopp i denne innstillingen, og pumpen vil forbli lenge etter at temperaturen er nådd.
Det ser ut til at jeg-SEE blåser gulvet under pumpen ved en varm ~ 25C og holder seg lang. Du må se på hvilken gulvtemperatur pumpen begynner å blåse igjen.

vedlegg

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

ecis sa:
Ventet Janti for spammere på salgsautomat?
Det er ingen automat.

Den vertikale innstillingen er fra horisontal innstilling til punktet.
Innstillingen AREA er øverst på siden i spinneren, selve enheten slutter hvis det er behov for å blåse sidene.

Du bør prøve igjen med plusshendte rister. :kul:

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

jan sa:
Du bør prøve igjen med plusshendte rister. :kul:
La oss nå sette innstillingene for eksperimentets dag. Kunstverket er å bringe ILP-klokken om sommeren. ;D

Ecu-enheten trekker tilsynelatende bare fra midten til den andre siden når den er åpenbart vinklet til endene av disse linjene.

vedlegg

startet ut

standard Naama
Tilbakemelding Score
1

jan sa:
La oss nå sette innstillingene for eksperimentets dag. Kunstverket er å bringe ILP-klokken om sommeren. ;D

Ecu-enheten trekker tilsynelatende bare fra midten til den andre siden når den er åpenbart vinklet til endene av disse linjene.
Den andre kanten er 20 cm fra veggen og synes aldri å blåse rett inn i veggen.
Med disse innstillingene blåser pumpen mesteparten av tiden rett inn i gulvet.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

jan sa:
La oss nå sette innstillingene for eksperimentets dag.
Juu jobbet ikke for å få AUTO blås riktig med disse innstillingene. Enheten reduserte unødvendig blåsehastighet til 1,5.
Jeg legger II-hastigheten og det vertikale slaget ned fra den horisontale posisjonen for å holde vaskerommet varm. :kul:

Gå deretter tilbake til disse eksperimentene med gode plussceller.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

RAFU sa:
jeg lurer på Jnti du har korte avrimnings sykluser (omtrent 20 dager om dagen) og en relativt høy gjennomsnittlig opptakskraft, selv om du har mye mindre oppvarmet område enn jeg gjør. Jeg har ikke hatt noen ekstra varme nå, i tillegg til å motstå oljekjelen og justerer veldig nøye hvor mye det oppvarmer tilførselsluften fra LTO.
Med oss ​​bryr ILP seg helt for hjelp av 96 m2 varmluft med andre oppvarming enheter. Økonomisk elektrisitet forbruker omtrent 13-16 kWh / dag, noe som bidrar litt til oppvarming (~ 400-500W).

Hvor mye gikk RAFU med oljen i disse dager og den økonomiske strømmen? :kul:
Du kan svare selv om du har din egen kjede.

Alle smelteverkene ble nødvendige, det kan utledes fra oppførsel av blåstemperaturen under avfrosting
http://neuroeducationquebec.org/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=13724.0;attach=26821

Ja, andre synes å ha samme mengder opptining med disse gelene ;)

vedlegg

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
231

Misforstår jeg eller vil avfrostingen finne sted hver time?

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
81

pisken sa:
Misforstår jeg eller vil avfrostingen finne sted hver time?
Jeg sjekket litt mer nå og fikk en oppvarmingstid på 55 minutter og en avrimningstid på ca 7,5 min.

Jeg gjorde bare en IVO-oppstart. La oss se om det er ditt Token. ;D
opp Bunn