Kommenterer - Konkurrer med varmepumper med kodinplaza.fi

Kodinplaza

nykommer
Tilbakemelding Score
1
Brann: Du har rett. Et sunt selskap kan også prise sine tjenester for sine tjenester. Ifølge våre data har mindre selskaper ofte lavere marginer sammenlignet med den store salgsorganisasjonens skallstruktur. Det billigste er ikke alltid det beste og spesielt i varmepumper, jeg vil også være oppmerksom på garantiperiodene som kjøper.

kom til Ham

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
47
spesielt i varmepumper, vil jeg også være oppmerksom på garantiperiodene som kjøper.
Kan du si at større eller mindre operatører vanligvis gir en bedre garanti enn hva produsenten eller importøren lover for sitt produkt? Sikker, installasjonsfeilen er alltid et eget problem.

Kellarinlämmittäjä

standard Naama
Tilbakemelding Score
93
Få et godt bilde av hva som skal koste deg raskt. Tid for saftige priser for VILP installasjoner. Fare godt når du plukker deg opp eller i det minste bryter ned deler av kontrakten og tar ansvar for prosjektets ytelse. Det er åpenbart at noen postjustering er riktig budsjettert.

Faktisk er jeg fornøyd, da jeg begynte i første omgang å sette deg selv. Spesielt vann siden var så gretten at nesten ingen fagfolk ville ha blitt enige om å sette det på noe annet enn en bakgrunnsbelysning. Det ville vært noen ekstra timer og ekstra tegn i den forbindelse.

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
Som regel har VILPer som har passert egne fingre vært nøkkelmonterte n.10k

De er vanligvis installert i stedet for oljekjeler, dvs. oljekjelen er demontert og fjernet, VILP installert og renovert etter behov.
Prisen inkluderer arbeidet til elektrikeren + forsyninger (per tonn for alt, vanligvis det gamle senteret som krever organisering og rengjøring), utstyr (6-7k) og selvfølgelig forfatterens lønn (et par tonn). Husholdningenes tillatelse er således ca 2700euro. Det er ofte tid for en uke å få et regulert og balansert radiatornett og / eller gulvvarme, etc.

Kodinplaza

nykommer
Tilbakemelding Score
1
Kjellervarmer: Ja, mange ganger tilbyr selskapene tjenesten som en hel tjeneste i samme hus. Selv om det handler om et par forskjellige stadier, gjør mange det selv. Selvfølgelig er det absolutt unntak hvor for eksempel riving av oljeoppvarming er kjøpt andre steder. Jeg er enig i at rørleggerarbeid eller fjernvarmenettet bør være i god form før jeg ville gå, for eksempel, selvbedrag å selge til kunden. God jobb hvis du kan gjøre det selv. I mange tilfeller gir samme firma også kunden en oppgradering av varmesystemet i forbindelse med varmtvannsreparasjoner.

gse70

nykommer
Tilbakemelding Score
1
Kodinplaza / Tony,

Flott idé! Tanke på et lignende konsept for en stund. Jeg er glad for å gi gjennomsiktig prising til Internett og til kunder. Ikke alle entreprenører vil sikkert like dette, men andre vil få muligheten til å vokse hardt.
I tillegg er det en mulighet til virkelig å bringe Finland i stor skala mot fornybar energi.
opp Bunn