Avfuktingsposisjon, er det en feil eller normalt =?

ejuvonen

medlem
Tilbakemelding Score
1
Innvendig: MSZ-FD25 VA og utvendig enhet: MUZ-FD25 VA BH. Installasjon 24.02.2009.
I fuktighetsposisjonen begynte innedelen å gråte med vann. Kontrollenheten viste en avfuktingsposisjon, men forespørselen var +18 grader blåser var full. Innedelen er åpen og lufttørking og 2 dager tørking, men fremdeles fuktig på bunnen.
Nå er det spørsmålet!
Er det et settpunkt for avfuktingsposisjonen, for eksempel +18, som ikke vises på kontrollerdisplayet.
Er avfuktingsposisjonen litt som en unødvendig og "farlig" okse, og foretrekker å bruke kjøleposisjonen. Avfuktingsposisjon 1.5 AC og feilstilling 4 AC.
Fordelen i fuktighetsposisjonen er lavstrømskjøling sammenlignet med kjøleposisjonen 4 - 9 AC.
Piskingen hadde sannsynligvis hjulpet, men den ble tvunget til å åpne fordi den lignet en svømmehund.
Utløpsrøret er åpent. Blader til venstre og enheten vipper til høyre 2 mm / m. Jeg burde vært mer forsiktig i installasjonsfasen, men da jeg ikke visste hvordan jeg skulle overvåke installasjonen da.

ejuvonen

medlem
Tilbakemelding Score
1
Vs: Avfuktingsposisjon, er feilen eller normal =?

Den innendørs enhetens honningkake var fylt med vann (svømmehund). Vannet rant ikke fra cellen til og fra lekkasjeboksen. Innendørsenheten gråt av vann på gulvet.
Jeg fjernet plasten rundt innedelen og fjernet vannoppsamlingsboksen, hengende på ledningene.
Vann fjernes fra cellen ved atmosfæretrykk.

Poko

Stafett for stafett
Tilbakemelding Score
236

Rulle sa:
Temperaturer kan ikke stilles i avfuktingsposisjonen. De har ikke noe imot det.
Fujitsu tillater varmekontroll, og jeg tror toshibaki tillater det.

ejuvonen

medlem
Tilbakemelding Score
1

, men ble tvunget til å åpne den fordi den lignet en svømmehund.
Utløpsrøret er åpent.
Rulle sa:
Det anbefales å reparere det lukkede røret slik at vannet begynner å renne ut av bunnen av seg selv. La de avvanningsblokkene være mindre.
opp Bunn