Legge til kjølemiddel i søvn

holotna

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Hva vet det er at den ekstra mengden materia er optimal og hvordan tillegget er teknisk utført riktig.

holotna

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Kjølemediet må bare legges til et forseglet system. Fitteren må ha F-gasshåndteringsrettigheter (såkalte kaldlisenser)
Tillatelser er, men jeg ville virkelig gjøre de uttalelsene jeg laget. Å legge til et stoff er ikke en enkel ting å gjøre, det krever kunnskap og kunnskap.

Sami68

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
6
Å legge til riktig beløp er det vanskeligste å gjøre. Det enkleste med alt er å ta de gamle ut og sette riktig påfylling på plass. Ellers, i det minste for meg, et søkeskudd. Jeg har akkurat fylt opp maskinen ...

betale

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
5
Jeg tror at tillatelsene er uberettiget hvis du ikke kan ...
Ingen kandidat er profesjonell, ja det er en jobb som lærer. Det har blitt funnet mange ganger, en gang imellom.
Sist redigert av admin medlem:

holotna

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
For å sikre optimal drift av kjøleaggregatet er det spesielt viktig med inverterstyrte luftvarmepumper. Besværlig og tidkrevende. Jeg tror ikke at noen virkelig gjør det. Ikke i det hele tatt, i hvert fall ikke i lønn?
Johan startet med Scroll for å finne ydmykhet og riktig holdning. Det er bra.

holotna

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Du har fullført noen dager med trening på kjøling og en begrenset del av lovgivningen som ikke har noe å gjøre med profesjonell kompetanse.

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Omformeren har stor toleranse for mengden kjølemiddel i den.
avhengig av enheten og installasjonen, selvfølgelig.
toleranse kan være opptil 20-60%.

isäntä81

medlem
Tilbakemelding Score
1
Det er bare måten ting ikke lærer på skolens benk / kurs, det er ingen ferdige "fagfolk" der ute. Og jeg snakker ikke om profesjonelle kalde menn, men om mange andre områder. Jeg lærer sjelden denne dagen noe nytt, selv om jeg tror at en profesjonell allerede er i mitt felt. Ja, jeg tror vi burde få anledning til å be om råd, selv nå, hvis det ikke er noen kollega å spørre. For mye klamrer seg til tillatelser, ta en profesjonell til jobb, etc ...

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
Jeg kaster en amatør gjennomgang. Ta maskinen ut med en gjenvinningsapparat, trykk på med nitrogen, (reparer lekkasje, da det lekkende systemet ikke må fylles), vakuum til under 100Pa og minst 60 minutter og til slutt fylle riktig mengde av riktig kjølemiddel med balansen.

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
I tilfelle av en lekkende plante.
punkter. Ugjennomtrengelig og en gang støvsuget riktig.
kunne måle trykket ved avkjøling og bringe det til kjølemediet ved å legge til et trykk som er 0 til 2 °.
etter det, hvis det er nok til å slå det på for oppvarming og å måle trykket og mengden strøm som er tatt og innsiden av slimetemperaturen blåser innvendig.
Fangsten må være så mye at maskinen kan utnyttes fullt ut.
mengden strøm bør ikke stige for høyt, se typeskiltet. Den interne blåstemperaturen skal stige til ca. 50 °.
høyt trykk for å være tydelig i designtrykkssiden.
Hvis en persons verdi overskrides, er det kaldt stoff et virkelig syn. Too.
Kjøleanlegget er ikke en rakett, men det tar tid å utjevne, det vil si at det er en trumf.
hvis tillatelsen ting er greit om det, men deg.
med skalaene når mer ikke vil bli satt for mye. Se typeskilt.
Hvis maskinen ikke bosetter seg, er det noe annet galt.
For eksempel er luft, ferge, ekspansjonsventil / kapillarrør defekt. Etc., etc.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26
I samtalen vil det være nyttig å skille mellom installatørene og det kalde installatøren. Noen dager med kurs vil ikke bli en kald mann

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Slpoy er enig.
Det er mange kalde installatører som ikke engang vil være involvert med noen ilp, vilp, mlp og så videre.
Den kalde installatøren rørte aldri den elektriske ledningen, og det er fortsatt installatører.
det er mye syk. Som forstår ikke den såkalte. Kaldinstallasjon virkelig ingenting.
Slik er det. Hvis brødet kommer i munnen, hvorfor brå ikke hodet mer.
Noen har en slik feil som må avklares hvis de ikke vet selv om informasjonen ofte legger til smerte.

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Jeg antar at de ikke var menn før de gikk på kurset / skolen.
Holdningen og måtene du gjør dem er ikke der for å undervise van hovedsakelig loven og loven.
Det er en ganske intens kurs hvis det finnes arbeidsformer og arbeidsvaner for å lære fra en hånd.
få kan til og med ha råd til å studere i 3 år på et kaldt manns felt og mange vil ikke engang lære på den tiden hvis de må studere alt de kommer inn i.
Tross alt er den kalde teknikken ganske enkel, det ligner hovedsakelig kokende vann, det er ganske enkelt.
Hvis for eksempel forbrenningsmotoren er sammenlignet med teknologien.

holotna

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
1
Varmepumpen i veggputen vann til 60 grader, legger jeg en 410 flaske i noen minutter for å varme opp.
Ta av, støvsuger og deretter med trykkforskjellen mengden kjølemiddel som rapporteres av fabrikken, fyller tok 2 minutter og er sikker på å være riktig. Fylt med 1070 gram.

ekopentti

VVS 40v - VVS-isolasjon 30 V - åpen 15v
Tilbakemelding Score
0
En virkelig undervurdert diskusjon av faglige ferdigheter, hovedsakelig i en gruppe hobbyister! Hot i en sirkel.

En rimelig nøyaktig fylling av kjølemiddelkvantiteten krever en gjenvinningsenhet og en skala. Glasskjølemidlet fjernes til omgivelsestrykk. Hvis enheten er tom, vil den støvsuges under 100Pa.

Kjølemediet slippes ut i maskinen som en væske, det vil si en liten flaske tap ned. Ingen behov for å varme flasken, romtemperatur er nok. 410-flasken har da et trykk på 13-14 bar, og væsken spruter i maskinen i løpet av sekunder. Hvis det er mulig, bruk et kjølig øyeblikk for å avkjøle flaskeventilen lukket slik at væsken i slangerne kan koke og få mindre lekkasje i miljøet.

I gamle kapillærmaskiner var mengden kjølemiddel noe nøyaktig, men et kompromiss mellom de forskjellige driftsforholdene. EEV kan også kontrollere andre parametere.

Ved å bruke en passende nullspindel får friskheten til utendørsenhetens radiator noen ide om mengden juice, den konvekse, krøllete, er en liten mengde.

Og så snøen inn i sengen.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26
Det er neppe en lekkende plante hvis du drømmer om å legge til kjølemiddel? Hvis du trenger å legge til kjølemiddel et sted, er det en unormal situasjon. Den vanlige situasjonen er at systemet er tett og det ikke er nødvendig å legge til kjølemidler.

Så det er en lekkasje i systemet hvis noen her antyder at "skal legges til". Og når det er en lekkasje i systemet, må den ikke fylles med det, det var en tillatelse eller ikke.

Ja, det vil også være fagfolk fra skolene. Ikke sikker på hver skole, men noen vil. Skal ikke generaliseres.

For eksempel har Edupol kvalifisert utdanning, og hvis studenten har evnen til å akseptere fakta, så er det visdom der.
Ikke nødvendig å lekke, for eksempel mitsu må legge til substans umiddelbart etter å ha krysset røret 7 meter

repomies

Hyper Active
Tilbakemelding Score
47
Kjølemediet slippes ut i maskinen som en væske, det vil si en liten flaske tap ned.
For meg, med zeotropiske kjølemidler som R410A, er det veien å gå. Men kjølemidler som ikke er blandinger med temperaturglass kan fylles med gass. I stil R134a, R32, R290, R600a .. hva er disse nå? I de marerittene er det relevant å være R32.
opp Bunn