Kontrollerer kjølemiddelladningen fra den omformerstyrte varmepumpen

Jolberious

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
76
Det er ingen dumme spørsmål, det er bare dumme spørgere.

Forklar til dåren hvordan installatørene kontrollerer påfylling av kjølemediet fra den omformerstyrte varmepumpen basert utelukkende på vedlikeholdsmeter-serien? Under trykk, ja, men fordi maskinen ikke er på / av, og det er muligens en kjølemiddelakkumulator, ville ikke min egen intelligens være nok til bare å stirre på trykkmåleren.

Nimim. En installatør mener jeg prøver å jukse ham da han hadde installert maskinen som var svært dårlig oppvarmet, under press (nå i mai) var alt i orden, og da jeg plukket opp ting på skalaen, var det bare 400gr ting ;)

Suunnittelija75

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
16
Med en trykkmåler kan de svakere "tette" eller "vedlikeholde" luftvarmepumpe. Lese eller ved et uhell lese visumet som et teblad. Noen ganger har det blitt testet at 50% mangelen begynner å være bare detekterbar fra måleren uten å ha et referansepunkt med identiske innstillinger i forhold til full. 70-100% kan ikke oppdage noen endringer, selv om det vil ha en betydelig effekt på operasjonen under passende forhold.

Når du ser mangel på substans i apparatet, kan du sannsynligvis la det være på kundens bruk, for eksempel å åpne springen hver uke.

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27
Ja, og det er noen sykdommer som ikke fungerer selv om du setter riktig mengde kjølemiddel i fabrikkinstruksjonene.
Og er fortsatt såkalte. Kvalitet spill.
opp Bunn