Kylmäainetta spraypullossa

dip

standard Naama
Tilbakemelding Score
0
meg

Det er et glimt av kaldsprayetiketten som synes å være 340 gram HFC-134. Hvis du sprøyter nå, hvordan banker representanter for miljødepartementet på døren? Er det bare et kjølemiddel og hvorfor er det lov til å kjøpe det uten tillatelse og det er anbefalt å spray det?

Paulig

standard Naama
Tilbakemelding Score
1
Vs: Kylmäainetta spraypullossa

Dippa sa:
meg

Det er et glimt av kaldsprayetiketten som synes å være 340 gram HFC-134. Hvis du sprøyter nå, hvordan banker representanter for miljødepartementet på døren? Er det bare et kjølemiddel og hvorfor er det lov til å kjøpe det uten tillatelse og det er anbefalt å spray det?
Det er knapt det samme stoffet som kjølemediet R134A i det som bare skjer for å være det samme.

kaldt Senter

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Fluorkarboner er begge. Virkelig de samme stoffene er det ikke.

HFC134 C2H2F4

HFC134a CH2FCF3

dip

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Takk for avklaringen. Det samme stoffet brukes ellers som drivmiddel for plastkulevåpen. Jeg prøver helgen hva den elektroniske lekkasjedetektoren tenker på produktet ...

spire

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
79

Dippa sa:
Takk for avklaringen. Det samme stoffet brukes ellers som drivmiddel for plastkulevåpen. Jeg prøver helgen hva den elektroniske lekkasjedetektoren tenker på produktet ...
http://ymparisto.fi/download.asp?contentid=18414&lan=fi

Ikke skyte for mye ... du må rapportere.

dip

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Et mer fokus før morgendagens lektedetektor testing. Stoffet i flasken ser derfor ut til å være nøyaktig 1,1,1,2-tetrafluoretan. Kan noen fortelle deg om det er r134 eller r134a?

kaldt Senter

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0

Dippa sa:
Et mer fokus før morgendagens lektedetektor testing. Stoffet i flasken ser derfor ut til å være nøyaktig 1,1,1,2-tetrafluoretan. Kan noen fortelle deg om det er r134 eller r134a?
HFC 134a på 1,1,1,2-tetrafluoretylen.

dip

standard Naama
Tilbakemelding Score
0

Så det er (R134a) ..

Jeg sprayet ting litt på bordoverflaten, jeg la det vise seg, og jeg trakk lekkasjen nær dette punktet .. Sirensene ringte og lysene flimret slik at tabellen lekket kjølemiddel ...

Samtidig gjorde jeg en månedlig sjekk for ultimate flensforbindelser, ingen lekkasje. Forresten fikk jeg en summere når jeg pumpet skumskummet rundt røret, om det inneholder noe som et skummiddel.

Ellers slettes rørforbindelser mens maskinen kjører eller stopper? For meg selv var jeg trygg på begge måter.

Paulig

standard Naama
Tilbakemelding Score
1

Ved oppvarming med fiske + 30 grader er trykket maksimalt opp til 35 (Bar) mens sannsynligheten for lekkasje er høyest.

løp

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
4
Det var et par bokser av bølger, en wee. :)

"Wave non-flammable compressed air" ser ut til å ligge i glasset for å lese at gassen som brukes er tetrafluoretan og ifølge dette sikkerhetsdatabladet noen andre ..
opp Bunn