Reduser kalde broer fra kondensator?

ejuvonen

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
Årsaken til "posisjonering" av enhetens adskilte oppførsel og sensorenes plassering er kondensatorens kalde broer.
Jeg ble lei av å fryse den venstre enden av kondensatoren. Smeltemotstanden opprettholdes ikke under kondensatorens ende.
Krysser viftekroppen til "fangst" -delen av kondensatoren.
Tippen kondenserer så mye at smeltevannets kohesive kraft ikke etterlater vann på bunnplaten hvor den fryser.
Nå er det en stekepanne på øverste dekk og en demper på den, klapper som vekter.
Blåser 3, flenser 1 og fanger 21.
I går kveld -6 grader var kjøretiden 82 min og opptining 9 min.
Nå klokka 11 til ca -15 grader var kjøretiden 112 min og avrimningen 8 min. Små unøyaktigheter fordi jeg ikke har en logger.
Første inntrykk er at disse tider virker stabile. Tid til å vise.
Vi isolerer allerede viften fra bunnen og på viften gjennom gummipinnene.
Det kaldeste punktet på bunnplaten under kondensatoren er festepunktet til bunnen av høyre side tverrstrålen og det er is på bunnplaten. Det andre kaldpunktet er den venstre tverrstrålen som avkjøler venstre forkant på bunnplaten
Et interessant eksperiment ville være å minimere kaldovergangen til bunnplaten til bunnkondensorrøret.
Kryss av bjelkene og trekk av klippene. Bjelkene er erstattet av 2/2 "trebjelker og en grunnplate på disse trærne med pigflex eller gummipute. Det beste racketet til utendørsenheten er trolig tre. Damping er bedre enn med en metallramme.
Du trenger ikke å skru boltene på dempene! Ja, den boksen forblir der uten nøtter. Et passende hull i skogen og roterer dempblokken.
Skynd deg gjennom veien, omtrent 2/2 "på plass.
Hvis det er en "trough" 2 mm gummiplate under kondensatoren, trenger du mer smeltefasthet? Ikke la vann komme inn i grunnplaten
fryse!
Noen prøver å rive platen på brettet og gummiplaten på plass. SaaS for å se om det er et eksperiment her?

repomies

Hyper Active
Det er en fordamper som samler is utenfor, kondenserer den bare ved avkjøling eller smelting.

I mange år hadde jeg en utendørs enhet på veggen og det var ikke noe problem med isen på grunnplaten, den normale ettermonterte motstanden var bare der. Selvfølgelig stemmer alle inn i deres behov og skjønn. Det var mer hodepine for dreneringen av smeltevannet, noe som krevde ganske kraftig nedsmelting for å holde vannet der det var.

ejuvonen

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
Cellens smeltevann fryser på bunnplaten og delvis også på den nedre delen av cellen, og vannet fryser også mellom cellens lameller, hvis de er i vest, det vil si samholdet igjen!
Mange har valgt € 7 for betongblandingsboksen til vinteren, som vil tømmes ytterligere bort fra steinstativet.
Ja, jeg har samme type plate stykke og jeg rulle den i hendene på, og kan være at erfaringer fra stripene
mulig vannhull. En 90 graders tilkobling på venstre svingvinkel kan være en utfordring.
På et tidspunkt i Turku, hvis jeg kommer til å studere sin FD35, er det et tetningsselskap som vil gi deg bare den gummimatten du vil ha. I båtvedlikeholdet er det alltid nødvendig med alle typer tetninger, og du kan få et segl til prisen med en gang, og ikke vent på Perkins fra England.
Det kan være at de etser dem til teppet.
33W smeltekablet venter der ute på FD35 (år 2005), som sannsynligvis har samme basisplate som FD25.
Kabelforbindelsen, i en vinkel, kan være litt utfordrende fordi kabelen ikke vil bøye seg horisontalt. Men la oss se!
opp Bunn