Redusere kalde broer fra kondensatoren?

ejuvonen

medlem
Kanskje er årsaken til enhetens separate atferd og "plasseringen" av sensorene kuldebroene til kondensatoren.
Jeg har blitt frustrert over frysing av kondensatorens venstre ende. Frostmotstanden strekker seg ikke under kondensatoren til enden.
En del av viftekroppen "griper" den øvre delen av kondensatoren.
Jeg vippet kondensatoren så mye at den sammenhengende kraften til smeltevannet ikke etterlater vannet på grunnplaten der det fryser.
Nå er det en frostmatte i toppdekket og en demper på den med klaffene i vekten.
Blåsing 3, flenser 1 og fangst 21.
I går kveld -6 grader, kjøretid 82 min og avriming 9 min.
Nå i dag klokka 11 på omtrent -15 grader, hadde en kjøretid på 112 min og avriming 8 min. Mindre unøyaktigheter fordi jeg ikke har en logger.
Første inntrykk er at disse tider virker stabile. Tiden vil vise seg.
Meina brukes til å isolere viftebunnen og frontpanelet med gummigrommeter.
Det kaldeste stedet i bunnplaten under kondensatoren er festepunktet til bunnen av den høyre tverrbjelken og der bunnplaten ligger. Det andre kalde stedet er den venstre tverrgående bjelken, som kjøler ned det venstre hjørnet av grunnplaten
Et interessant eksperiment vil være å minimere den kalde overføringen av basisplaten til det nederste kondensatorrøret.
Fjern tverrbjelkene og fest stroppene. I stedet for bjelkene, ligger 2/2 "trebjelkene og grunnplaten på toppen av disse trærne med pigflex eller gummimatte. Det beste stativet for utedelen er trolig.
Det er ikke nødvendig å feste de dempende gummiboltene med mutteren! Ja den boksen er der uten nøttene. Passer et hull i treverket og roterer dempingsblokken.
Når været passerer rundt 2/2 "på plass.
Hvis en "guttered" 2 mm gummiplate kommer under kondensatoren, er det da behov for en avrimningsmotstand? Ikke la vann komme inn i bunnplaten
fryse!
Noen ville prøve å skumme platen ved bordet og sette gummiplaten på plass. Kan du se om det er noe i eksperimentet her?

repomies

Hyper Active
Ja, det er en fordamper som samler is ute, den fungerer som en kondensator bare for kjøling eller tining.

I mange år hadde jeg også utedelen på veggen, og det var ikke noe problem med at isen samlet seg på grunnplaten, den normale ettermonteringen var der bare. Selvfølgelig, alle innrette seg etter deres behov og skjønn. Mer for meg selv var bryet med å tappe avrimingsvannet, som krevde ganske heftig avriming for å få vannet dit det måtte være.

ejuvonen

medlem
Det smeltende vannet i cellen fryser på bunnplaten og delvis også på bunnen av cellen, og vannet fryser også mellom cellelamellene hvis de er mot vest, som igjen er samhold!
Mange mennesker har valgt en konkret mikseboks til vinteren, € 7, som tømmes lenger fra fundamentet.
Ja, jeg har samme type plate stykke og jeg rulle den i hendene på, og kan være at erfaringer fra stripene
et mulig vannhull. Et ledd på 90 grader i venstre svingvinkel kan være en utfordring.
På et tidspunkt under mitt besøk i Turku, og når jeg en gang får FD35 til å utforske, er soul et forseglingsfirma som vil gjøre deg til akkurat den typen gummimatte du ønsker. Vedlikehold av båten vil alltid kreve alle slags tetninger, og du vil få et rimelig sel umiddelbart, og du trenger ikke å vente på Perkins fra England.
Det kan være at de etser dem til kanten av det teppet.
Det er en 33 W frostsikker kabel som venter på den nede fra FD35 (2005), som sannsynligvis har samme grunnplate som FD25.
Det kan være litt utfordrende å koble kabelen i vinkel, da kabelen ikke bøyes horisontalt. Men du skjønner!
opp Bunn