Reduser kalde broer fra kondensatoren?

ejuvonen

medlem
Kanskje årsaken til at enhetene har en separat oppførsel og "plassering" av sensorene er kondensatorens kalde broer.
Jeg har blitt frustrert ved frysing av kondensatorens venstre ende. Frostmotstanden strekker seg ikke under kondensatoren til enden.
En del av viftehuset "griper" den øvre delen av kondensatoren.
Jeg tippet kondensatoren så mye at smeltevannets sammenhengende kraft ikke forlater vannet på basisplaten hvor det fryser.
Nå er det en frostmatte i toppdekket og en demper på den med klaffene i vekten.
Blowing 3, Flens 1 og Catching 21.
I går kveld -6 grader, kjøretid 82 min og opptining 9 min.
Nå i dag klokka 11 på ca -15 grader, hadde en kjøretid på 112 min og avrimning 8 min. Mindre unøyaktigheter fordi jeg ikke har en logger.
Første inntrykk er at disse tider virker stabile. Tiden vil fortelle.
Meina brukes til å isolere vifterbunnen og frontpanelet med gummipropper.
Det kaldeste stedet i bunnplaten under kondensatoren er festepunktet til bunnen av den høyre tverrstrålen og hvor bunnplaten ligger. Det andre kaldpunktet er den venstre tverrstrålen, som avkjøler venstre front hjørne av basisplaten
Et interessant eksperiment ville være å minimere den kalde overføringen av basisplaten til bunnkondensorrøret.
Fjern de tverrgående bjelkene og fest slyngene. I stedet for bjelkene ligger de 2/2 "trebjelkene og grunnplaten på toppen av disse trærne med pigflex eller gummimatte. Det beste racketet til utendørsenheten er trolig tre.
Det er ikke nødvendig å feste dempegummiboltene med mutteren! Ja den boksen er der uten nøtter. Passer et hull i skogen og roterer dempblokken.
Når været går gjennom 2/2 "på plass.
Hvis en "guttered" 2 mm gummiplate kommer under kondensatoren, er det behov for en avrimningsmotstand? Ikke la vann komme inn i bunnplaten
fryse!
Noen ville prøve å skumme platen ved bordet og sette gummiplaten på plass. Kan du se om det er noe i eksperimentet her?

repomies

Hyper Active
Ja, det er en fordamper som samler is utenfor, det virker som kondensator bare for avkjøling eller tining.

I mange år hadde jeg også utendørsenheten på veggen og det var ikke noe problem med isen som samlet seg på grunnplaten, den normale ettermonteringen var bare der. Selvfølgelig tilpasser alle seg til deres behov og skjønn. Mer til meg selv var bryet med å tømme avfrostingsvannet, noe som krevde en ganske kraftig opptining for å få vannet der det måtte være.

ejuvonen

medlem
Cellens smeltevann fryser på bunnplaten og delvis også på bunnen av cellen, og vannet fryser også mellom cellelamellene hvis de er i vest, som igjen er kohesjon!
Mange har valgt en betongblandingsboks for vinteren, € 7, som tømmes videre fra stiftelsen.
Ja, jeg har samme type plate stykke og jeg rulle den i hendene på, og kan være at erfaringer fra stripene
et mulig vannhull. En 90 graders ledd i venstre svingvinkel kan være en utfordring.
På et tidspunkt under mitt besøk til Turku, og når jeg får FD35 til å utforske, er sjelen et tetningsselskap som vil gjøre deg akkurat den typen gummimatte du vil ha. Disse båtvedlikeholdene vil alltid kreve alle typer sel og du vil få en rimelig forsegling umiddelbart, og du må ikke vente på Perkins fra England.
Det kan være at de er etsende dem til kanten av det teppet.
Det er en 33W frostsikker kabel som venter på den nedenunder fra FD35 (2005), som sannsynligvis har samme basebord som FD25.
Koble kabelen i en vinkel kan være litt utfordrende da kabelen ikke bøyer horisontalt. Men du ser!
opp Bunn