VARME / MOLDING 35

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
83
Vs: VARME / MOLDING MITSU 35

Bumbpaskarna sa:
Prøvde vedlegget her.

Dette kan avinstalleres når ikke import av vedlegg lykkes i png-format ...
Ja det png vedlegg her kommer så lenge som er mindre enn 1000 KB. ;)
Komprimert JPG passer bedre.

-T

medlem
Tilbakemelding Score
0

http://neuroeducationquebec.org/foorumi/index.php/topic,19315.30.html

inspirert av illustrasjonene på den vedlagte siden, flyttet jeg sensoren til utsiden av enheten. Jeg dro ut sugekontaktutløpet, passer til slit uten vold, slik at sensoren lett kan gjenopprettes til sin opprinnelige posisjon. Arbeidet i seg selv var ganske enkelt etter bildene. la morgen til antura ut Jeg legger en spigot i lommeboksen og legger litt mer bomull i den.

Det ser ut til å være bekymringsfullt at besøksperioder til slutt begynner å gi mening. mer enn 2 timer det som aldri skjedde før. Den siste tiningen var mellom 6-7 min. hvis tiden som brukes til avfrosting i utgangspunktet er grov grov med unødvendige bokser, 10/40 så beskjeden 25% av tiden. mot 7/140 eller mindre enn 5%.

Nå begynner å se bra ut allerede. har fortsatt et par ganger for å prøve å sikre en syklus eller få en logger for å få forsikringen

spire

moderator
Tilbakemelding Score
79

-T sa:
http://neuroeducationquebec.org/foorumi/index.php/topic,19315.30.html

inspirert av illustrasjonene på den vedlagte siden, flyttet jeg sensoren til utsiden av enheten. Jeg dro ut sugekontaktutløpet, passer til slit uten vold, slik at sensoren lett kan gjenopprettes til sin opprinnelige posisjon. Arbeidet i seg selv var ganske enkelt etter bildene. la morgen til antura ut Jeg legger en spigot i lommeboksen og legger litt mer bomull i den.

Det ser ut til å være bekymringsfullt at besøksperioder til slutt begynner å gi mening. mer enn 2 timer det som aldri skjedde før. Den siste tiningen var mellom 6-7 min. hvis tiden som brukes til avfrosting i utgangspunktet er grov grov med unødvendige bokser, 10/40 så beskjeden 25% av tiden. mot 7/140 eller mindre enn 5%.

Nå begynner å se bra ut allerede. har fortsatt et par ganger for å prøve å sikre en syklus eller få en logger for å få forsikringen
I disse studiene bør du også merke utetemperaturen og duggpunkttemperaturen på nærmeste sted der du kan få den. Det kan da sammenliknes fredelig til smeltetid og intervaller. Kan se om det er noen logikk i det, eller er programvaren bekymret.

-T

medlem
Tilbakemelding Score
0

du trenger ikke å ha noen Sherlock hvis pumpen vil blåse varmen i 30 minutter - maks. 60 min. sykluser og smelte ren cellen slik at den ikke fungerer optimalt.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
83

Scroll sa:
Derfor er det ikke fornuftig å flyte smelterne over tid.
Smelteforholdene i nesten alle enheter er på en eller annen måte avhengig av klokken, så det er helt berettiget å klare varmesyklusene. ;)
I Mitsu avhenger lengdene av varmesyklusene også av lengden på juiceperioder, så tiden her må også måles.

Ingen avfrostingsprogram har blitt implementert for å smelte etter en viss mengde energi. En energibesøkelse (minst som oppvarmingsenergi) er svært vanskelig for brukeren å utføre ved ILP. En slik energibesøkelse vil bare være relevant når enhetssmelting er basert bare på behovsbasert undersøkelse (smeltesensordata versus uteluftstemperatur) og det er ingen tidsavhengighet.

Jnti

moderator
Tilbakemelding Score
83

Scroll sa:
Jeg tror ikke de avfrostingsprogrammene er offentlig informasjon, så hva vet du?
Ja, det er opptiningsprogrammer for FD- og FH-modeller. Denne kjeden handlet om Mitsubishi rot og ikke Greet. ;)
http://neuroeducationquebec.org/foorumi/index.php/topic,1274.msg329657.html#msg329657

Det kan være vanskelig. Imidlertid er det ikke en grunn til feil måling av feil ting.
Alle kan måle oppvarming og tine sykluser som de ønsker, men målingstiden er ikke "feil måling". De offisielle testene måler også tiden når man snakker om oppvarmings- og smeltesykluser. Mange har av og til målt mengden vann / is som er akkumulert ved avfrosting.

=> Kan du presentere dine egne målinger basert på energi i en ny start, fordi Mitsubishi er tydelig ikke bekymret. :)

truncheon

standard Naama
Tilbakemelding Score
58

Jeg har lurt på at når biler kan kjøre seg selv og uklare for å gjenkjenne folk i bilder, var det ikke vanskelig å bruke maskinvisjon for å vurdere behovet for avriming.

Den andre spiren ville da være måling av luftstrømningshastigheten, selv om forholdet mellom mengden luft og propelleren på noen få punkter skulle reflektere blokkeringen ganske bra.

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
236

bump sa:
Jeg har lurt på at når biler kan kjøre seg selv og uklare for å gjenkjenne folk i bilder, var det ikke vanskelig å bruke maskinvisjon for å vurdere behovet for avriming.
Dette var et sted på en iv-maskin. Kanskje kveld 440, optisk avrimningsvurdering eller noe. Den gamle tingen.

spire

moderator
Tilbakemelding Score
79

bump sa:

Den andre spiren ville da være måling av luftstrømningshastigheten, selv om forholdet mellom mengden luft og propelleren på noen få punkter skulle reflektere blokkeringen ganske bra.
Det beste er å måle, som det vanligvis er tilfellet, hvordan frost påvirkes av handlingen. Implementeringer er ofte håndløse. En enkel propellpistol + hallsensor inne i cellen kan måle luftstrømmen, men det kan være følsomt for frysing. Evalueringen av funksjonshemmingen ved maskinsyn kan være litt vanskelig, selv om det sannsynligvis lett ser at det er frost i cellen. Problemet er at det ikke er noen begrensning å samle de massive dataene som trengs for å undervise om formålet er å identifisere den skadelige isen.

-T

medlem
Tilbakemelding Score
0

Den mer enn 20 år gamle frostpumpen ville på dette tidspunkt ha gjort skovler, det vil si omtrent 33 oppvarming og 10 avrimning, ca 25% av tiden i smeltemodusen. Bare nylig tok jeg en utrolig 2,5 timers innsats, hvorefter 8 minutter tines, det vil si 5% av tiden som brukes til opptining. det har nå en pumpe for litt bedre bruk enn før!

Overfør temperatursensoren til utsiden av maskinen, uten forlengelse av ledningen, uten brudd, bare ved å skylle sugeluftåpningen. Så kom du inn i posen med sensoren der det var trang til å svelge. alle de andre magiske kreftene kom foran det, og med en så liten ting ble saken endelig gjort fornuftig. Så saken er løst. forhåpentligvis er dette en hjelp til noen andre. Eierne av pumpen bør i det minste prøve denne overføringen også. Det er mange andre tilfeller i forumet der samme tiltak har gjort pumpen til å fungere fornuftig.

Jeg vil ikke lenger rapportere det mer vitenskapelig. hvis du noen gang har noen spørsmål du kanskje vil sette selv om privana meldingen er den sikreste å nå. takk for forumet igjen for god hjelp!
opp Bunn