LN-25 Fungerer ikke lenger

bedro

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg var utstyrt med LN25VGW pumpen for 2 dager siden. Til i dag fungerte bra, men da begynte problemer. Pumpen hadde vært oppvarmet med innstillinger, og nå begynte å komme lunken luft inn i leiligheten. Pumpen går konstant inn i en tilstand der det ikke er mulig å bytte viftehastigheter, etc. Det tok noen minutter å gå tilbake til normal.

Nå høres pumpen ut som det er luft i rørene og kan ikke endre viftehastighetene i det hele tatt. Jeg prøvde å ta av strømmen, men ingen effekt. Jeg lurer på om en palme eller en krybbe slår som blåser.

on-zo

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
22
Sannsynligvis det enkleste av alle å spørre installatøren om å se på pumpen enn her for å gjette hva som har skjedd.

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
37
Nå høres pumpen ut som det er luft i rørene og kan ikke endre viftehastighetene i det hele tatt. Jeg prøvde å ta av strømmen, men ingen effekt. Jeg lurer på om en palme eller en krybbe slår som blåser.
Det høres litt opptining. Gi den en toi fra Pori og se om den går forbi. Hvor ofte går det inn i en slik tilstand og hva er temperaturen utenfor nå?

bedro

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Yard med 8 pluss. Mens han fortsatt gir varme og jobber normalt, gikk han inn i denne tilstanden hver time. Nå er enheten "fast" på varmesiden. Så i alle andre moduser kan jeg justere viftehastigheten, men ikke i oppvarming. Har vært i den staten i omtrent en time allerede. Alt du trenger er litt grin. Fangsten er satt til 22. Leiligheten er varm nå ca 23-24.

truncheon

standard Naama
Tilbakemelding Score
58
Jeg tror det er bare en vanlig pause. Det er ikke ment å være varmt hvis rommet allerede er varmt. Det vil si, det virker normalt, intermittent.

Våkner du oppvarming når du treffer fangsten +30 grader ...

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
37
Jesus, er det ikke en stall nå. Det er ikke behov for oppvarming, så ingen oppvarming. Øk fangsten til 30 grader som foreslått av sjampoen for å se om det er tilfelle.

bedro

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Ingen pentakel. Ja, mannen er dum :p Lær alltid nye ting. Første pumpe, så alt nytt. Den enden av justering lurte meg selv. Det er der den toosaen kom til liv. Takk for hjelpsomme råd. Denne gentleman forlater pinlig til bakre venstre.

truncheon

standard Naama
Tilbakemelding Score
58
Det er ikke verdt å gå hvor som helst. Det LN er fortsatt et ganske nylig tilfelle, skjønt, og noen form for brukeropplevelse og måling av gadgeten vil interessere allmennheten. Jeg følger Itek, selv om jeg bare ikke kjøper noe akkurat nå. (Unntatt, selvfølgelig, etter å ha sagt dette, bryter noen ned neste dag ...)

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
37
Mange nye pumpeiere opplever de samme samoyanske opplevelsene, det er bra at det er diskusjon om disse. Bare opplevelser og spørsmål vil fortsette.
opp Bunn