LN-25 Fungerer ikke lenger

bedro

nykommer
Jeg ble utstyrt med LN25VGW-pumpen for 2 dager siden. Til i dag fungerte fint, men da begynte problemer. Pumpen hadde varmet opp med innstillinger og begynte nå å komme lunken luft inn i leiligheten. Pumpen går kontinuerlig i en tilstand der det ikke er mulig å endre viftehastigheter osv. Det tok noen minutter å gå tilbake til det normale.

Nå høres pumpen ut som det er luft i rørene og kan ikke endre viftehastighetene i det hele tatt. Jeg prøvde å ta av strømmen, men ingen effekt. Jeg lurer på om en håndflate eller en piebald treffer den blåseren.

on-zo

Aktivt medlem
Sannsynligvis den enkleste av alle å be installatøren se på pumpen enn her for å gjette hva som har skjedd.

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsmedlem
Nå høres pumpen ut som det er luft i rørene og kan ikke endre viftehastighetene i det hele tatt. Jeg prøvde å ta av strømmen, men ingen effekt. Jeg lurer på om en håndflate eller en piebald treffer den blåseren.
Det høres litt tining ut. Gi den en toi fra Pori og se om den går forbi. Hvor ofte går den i en slik "tilstand", og hva er temperaturen ute nå?

bedro

nykommer
Verft med 8 pluss. Mens han fortsatt ga varme og jobbet normalt, gikk han i den tilstanden hver time. Nå er enheten "satt fast" på varmesiden. Så i alle andre modus kan jeg justere viftehastigheten, men ikke i oppvarming. Har vært i den tilstanden i omtrent en time allerede. Alt du trenger er et lite glis. Fangsten er satt til 22. Leiligheten er varm nå ca 23-24.

truncheon

standarden Naama
Jeg tror det bare er en normal pause. Det er ikke ment å være varm hvis rommet allerede er varmt. Det vil si at den fungerer normalt, periodisk.

Våkner du oppvarming når du treffer fangsten +30 grader ...

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsmedlem
Jesus, er det ikke en bås nå. Det er ikke behov for oppvarming, så ingen oppvarming. Øk fangsten til 30 grader som foreslått av sjampoen for å se om det er tilfelle.

bedro

nykommer
Ingen pentakel. Ja, mannen er dum :p Lærer alltid nye ting. Første pumpe, så alt nytt. Den enden av å justere lurte meg selv. Det var der den toosaen kom til live. Takk for nyttige råd. Denne mannen forlater pinlig bakerst til venstre.

truncheon

standarden Naama
Ikke verdt å dra noe sted. At LN fremdeles er en ganske ny sak, og at alle slags brukeropplevelser og måling av dingsen vil interessere allmennheten. Jeg følger Itek, selv om jeg bare ikke kjøper noe akkurat nå. (Bortsett fra, selvfølgelig, etter å ha sagt dette, bryter noen sammen dagen etter ...)

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsmedlem
Mange nye pumpeiere opplever de samme Samoyan-opplevelsene, det er bra at det er diskusjon om disse. Fet vil bare erfaringer og spørsmål fortsette.
opp Bunn