LN Defrost Problems - Query

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Jeg tenkte på å samle lite statistikk om Mitsu's LN-pumpefrostingsproblemer. Jeg laget et anonymt Google spørreskjema om dette emnet, som kan besvares her:
LINK TIL SPØRSMÅL

For å svare på spørreskjemaet, selv om du ikke kjenner fremstillingsdato, la disse elementene være tomme. De skal kunne legge til dem senere i sitt eget svar.

MERK! Bare svar hvis du har en Mitsubishi Electric LN25 eller LN35 luftvarmepumpe ja dette har lidd av for hyppige smelteområder. Ikke svar hvis du ikke eier denne ILP, eller hvis du tror det har fungert uten problemer.

Du kan se resultatene av undersøkelsen her.
Personlige svar her.

Forslag til forbedring er velkomne.
Senest redigert:

amatør

medlem
Tilbakemelding Score
5
Resultatene kom til tankene ....
Garantisaker bør behandles gjennom forhandleren din. Så, bør du spørre om du er fornøyd med forhandlerens aktiviteter?
Eller skal man tolke ski-krysset med forhandleren og derfor håndtere importøren?

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Resultatene kom til tankene ....
Garantisaker bør behandles gjennom forhandleren din. Så, bør du spørre om du er fornøyd med forhandlerens aktiviteter?
Eller skal man tolke ski-krysset med forhandleren og derfor håndtere importøren?
Jeg legger det på importøren, fordi det er tilkoblingsfaktoren til alle respondentene (med mindre det er noen andre enn Scanoffice). Imidlertid forstår jeg at importøren i siste instans skal svare.

Koupa

nykommer
Tilbakemelding Score
2
Hei der! Jeg har nettopp svart på spørreskjemaet og lagt til mer at Scanoffice nå sender et nytt kort til installasjonsbutikken. Installere et nytt kort? på et tidspunkt. Jeg vet ikke om pumpens levetid er redusert når pumpen har tint sist og i vinter i 30 minutter. intervaller. Scanoffice forlot det (og mine andre spørsmål ble ubesvart). Heldigvis endte de til slutt med å gjøre noe. Takk for din henvendelse. Disse er viktige!

Juhanisto

medlem
Tilbakemelding Score
19
Jeg hadde nok informasjon til installatøren og han ga informasjonen til importøren. Jeg har ikke diskutert dette med importøren. Det er det importøren ønsker å gjøre. Jeg har ingen dårlige ting å si til installatøren. Han installerer maskinen og svarer at hans arbeid har blitt gjort riktig. Min maskin er pent installert og diskusjoner med installatøren er positive. Han ønsket å få ting gjort raskt. Ingen montør ville ha installert disse defektene hvis du visste det. Og en annen mann byttet ut kortet. Noen importør avtale med en servicetekniker. Ja, installatøren min visste i det minste mye pimps og programmer. Det var en av de elektroteknikk siden opprinnelig. Og det var interesse for saken og luftpumper. Men du visste om en tilpasningsbar avfrost og sa at det ikke var klokkehjul.

treet

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
25
Du behøvde ikke lage noe, og det er det du oppdaterer deg selv. (Formsis svar går automatisk til neste tabell)
Dette var første gang jeg laget et Google-skjema, så jeg var feil i å tro at den ble opprettet som et resultat av handlingen min. Min dypeste beklagelse.
opp Bunn