MerAir PILP + gamle frontmannshus med et såkalt. tyngdekraft klimaanlegg

tuokki

medlem
Tilbakemelding Score
0
Det er der brannene til MerAir 15c har vært i et par uker nå, og det er noe å si.

- Det er mye roligere enn jeg trodde (jeg er derimot ikke vant til at ILP buldrer i stuen). Nå som bare PILP kjører, er det stille med opptil 100% viftehastighet (normalt 50-70%). Selvfølgelig har prosjektet også investert i lydreduksjon.
- Energiforbruket er litt forvirret (ennå), men ser ut til å være litt mindre, i følge Helen's Tone Service (fjernleselig meter) enn de to foregående ukene. På den tiden var temperaturene stort sett de samme. Så nå er vi 100% avhengig av PILP for oppvarming
- Luften i leiligheten er tydelig friskere og temperaturforskjellene mellom rommene er mindre. Fuktigheten er også 10-20% lavere.

Jada, prosjektet var (om ikke kostbart) opprinnelig ganske jordnært når det gjelder bruk av tid, men det er det det gjør for en mann å alltid ha. Nesten 100 meter av Valloxs blå himmelrør, med nødvendige ventiler, lyddemper og luftstråleboks, "passet ikke inn" i en vits. I tillegg var det ingen planlegging på forhånd for rørlegging i mellomsålen i det gamle huset, da det var mange overraskelser. I følge dem var det da nødvendig å bytte rørledningsveier osv. Selvfølgelig var sluttresultatet ryddig, fordi det ble gjort under den fullstendige renoveringen ovenpå. Dette gjør at rørene er 100% mellomsåle eller kalde på innsiden av loftet. Kanalens sekresjon og stillhet kom samtidig med "markedskapten".

Sum Summarun. Kuintenkin Jeg er virkelig glad for at arbeidet som er gjort, og dermed ble den MerAirin PILP- også påvirket av en kvalifisert enhet.

T: Skyt

TTK

medlem
Tilbakemelding Score
0
Vs: MerAir PILP + gammelt forhus med såkalt. tyngdekraft klimaanlegg

til
Gratulerer med kjøpet! Jeg ser frem til opplevelsen din med denne enheten. Kan du på et tidspunkt, når frosten har begynt, fortelle oss om opplevelsen av enheten. Vi kommer til å erstatte gamle varmegjenvinning i forbindelse med utvidelsen av huset i løpet av sommeren 2013. Faktisk, jeg jossitellut PILP mellom EU og pyöriväkennoisen lton. På en eller annen måte vil sunn fornuft si PILP. Så vi venter på opplevelsen

Pulp

medlem
Tilbakemelding Score
1

Sjekk også ut Futurans nye Duvents-maskin, da du også vil få vannet til å varme opp.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

ttk sa:
til
Gratulerer med kjøpet! Jeg ser frem til opplevelsen din med denne enheten. Kan du på et tidspunkt, når frosten har begynt, fortelle oss om opplevelsen av enheten. Vi kommer til å erstatte gamle varmegjenvinning i forbindelse med utvidelsen av huset i løpet av sommeren 2013. Faktisk, jeg jossitellut PILP mellom EU og pyöriväkennoisen lton. På en eller annen måte vil sunn fornuft si PILP. Så vi venter på opplevelsen
Hva skal du varme opp med den PILPEN:
-tuloilmaa?
-käyttövettä?
gulv / radiatorer?

994

medlem
Tilbakemelding Score
0

Bekjentskapet mitt jobber med et nytt prosjekt med Mer-air og geotermisk.
De fungerer ikke på noen måte, og systemet er rotet.
Hvis du slår av båsen, vil frisk uteluft uten gjenvinning og kjøle kabinen, så vel som tonnasjen, på båsen være varm. Huset var 28 grader da maskinen var på.
En slik maskin skal ha en inverter kompura, eller sette tilbake v ***** og knulle igjen.
Jeg synes Mer-air er ganske bra ****.
Maskinen er testet av VTT, hvor er hele rapporten?
Må se nærmere på maskinen.

røtter

standard Naama
Tilbakemelding Score
39

994 sa:
Bekjentskapet mitt jobber med et nytt prosjekt med Mer-air og geotermisk.
De fungerer ikke på noen måte, og systemet er rotet.
Hvis du slår av båsen, vil frisk uteluft uten gjenvinning og kjøle kabinen, så vel som tonnasjen, på båsen være varm. Huset var 28 grader da maskinen var på.
En slik maskin skal ha en inverter kompura, eller sette tilbake v ***** og knulle igjen.
Jeg synes Mer-air er ganske bra ****.
Maskinen er testet av VTT, hvor er hele rapporten?
Må se nærmere på maskinen.
Fungerte ikke sammen, og systemet rotet : Eek:, hvordan går det at MLP går galt?
Høres ut som du burde, som du sa, juster "put back v ***** and fuck again" ... ;)

Selvfølgelig har MLP en innendørs termar og Merair blåser det rett ikke sant?
Der kan du få det til å reflektere komfortabelt ;D

lmfmis

standard Naama
Tilbakemelding Score
17

Den refleksjonen gjorde ham kjent med å erstatte Nilan og erstatte LTO. Et lignende problem med den Merair.

Den omformeren skal være der.

994

medlem
Tilbakemelding Score
0

røtter sa:
Fungerte ikke sammen, og systemet rotet : Eek:, hvordan går det at MLP går galt?
Høres ut som du burde, som du sa, juster "put back v ***** and fuck again" ... ;)

Selvfølgelig har MLP en innendørs termar og Merair blåser det rett ikke sant?
Der kan du få det til å reflektere komfortabelt ;D
Mer-Air mangler tilsynelatende intelligens når været er lite, Mer-Air er fullt og MLP flagrer, eller hvis mer-air-blaffen blir til mer-air
en hettegenser, ingen restitusjon.
MLP ville fungert hvis mer-air ikke blandet systemet.
Et vanvittig pakkevalg, du ville ha utelatt mer-air.
opp Bunn