hvorfor ikke varm?

M

mika

gjest
Jeg samlet Mitsu brukeren opplever ga-25-modell 3-ukers ajan.olen veldig mye overrasket av det faktum at det er for trett til å holde mot formodning n.75m2 plass varm (21-22c) enn ca 0C ulkolämpötilaan.sen under must tune peis som varmer sikkert spre seg svært hyvin.lämpötila Uansett hele gulvet. Jeg trodde før kjøpet at noen nærmere -10c kunne overleve med bare et glimt.

eepponen

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Vel, det høres rart ut. Jeg har nettopp sjekket Mitsu nettsiden og lest at denne modellen er en 4,5kW modell. Skal være god nok til å varme 75 kvadratmeter.

Er bunnen så kald? Hvis det er så mye kaldt at strømmen ikke er nok? : rulle: varmen stiger opp og kaldes ned

Var tillatelsen krevd av Tukes ok?
M

mika

gjest
som et tillegg til de forrige. Rørledningene er ganske lange på yttervegget n.10m. Kan det påvirke kraften. Rørene er godt isolerte. 275 / 2kk. En liten tartti nipistä. Jeg burde ha, men vifte øksen mer hardt .... bruken av peisen var selvfølgelig i planene, men bare litt senere. forskjeller .I jeg er litt 'kalde av katten "
M

mika

gjest
slik at det skal være nok, men opp til hvilken temperatur. Kulden vil holde seg nede, slik at gulvet ikke er berørt. Installatøren ble støttet og enheten ble testet i alle henseender før vi satte den i bruk. ps: vannfuglene ble ikke vasket i de nærliggende landene

Fryse

standard Naama
Tilbakemelding Score
2
Hva er temperaturforskjellen mellom innkommende og utgående luft i innendørsenheten når varmefasen er på?
K

medium-finsk

gjest
Ja, du bør kontakte installatøren fordi åpenbart noen er feil. Jeg har en Mitsu FA-25-modell (kun 0,5 kw mer effektiv) i samme størrelse 45 år gamle 10 cm veggisolasjonshus. Rør ca 7 meter. Ved null hastighet stopper pumpen seg til tider. Ved -10 grader Celsius (ennå ikke opplevd i kaldere), forblir varmen 22-23 grader Celsius uten ytterligere oppvarming.

poser

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Jeg er en finsk enig med, ta kontakt med installatøren. Du sa at hun følte seg egnet, hvis det var, så hun ville være "riktig" om "ditt problem". Med meg selv 110m2, er området rundt 40% høyt på høyden av rommet (4m) og Mitsun FA-35 har blitt oppvarmet veldig bra i scenen. Viften styrken jeg har toer.

volvo0

medlem
Tilbakemelding Score
0
mika sa:
Jeg samlet Mitsu brukeren opplever ga-25-modell 3-ukers ajan.olen veldig mye overrasket av det faktum at det er for trett til å holde mot formodning n.75m2 plass varm (21-22c) enn ca 0C ulkolämpötilaan.sen under must tune peis som varmer sikkert spre seg svært hyvin.lämpötila Uansett hele gulvet. Jeg trodde før kjøpet at noen nærmere -10c kunne overleve med bare et glimt.
Mitsu kjølemiddel er nok 7M Hvis lengden på Mitsu-rørene er 10M, bør du ha tilsatt kjølemiddel 150g

volvo0

medlem
Tilbakemelding Score
0
mika sa:
Mika
Onko Mitsu jo kunossa ?: Rulle:
M

mika

gjest
ja det føles som om jeg var i nød. tilsynelatende 2s hastighet kan ikke holde så mye som om 0-2c som er sannsynligvis ok. Når det gjelder å fryse igjen, legger jeg slaget større og ser det.

volvo0

medlem
Tilbakemelding Score
0
mika sa:
ja det føles som om jeg var i nød. tilsynelatende 2s hastighet kan ikke holde så mye som om 0-2c som er sannsynligvis ok. Når det gjelder å fryse igjen, legger jeg slaget større og ser det.

Mika
Ja, det var nok 2 slag!
Prøv neste gang luften blir kald og ikke varm peisen.
Jeg har 125 firkanter i ett plan. Ut av frost -4 blåser på 2 nivåer, romtemperatur 22 grader, det er nok nok varme.
Mitsu 35 :p
M

mika

gjest
Etter en liten måling ble "mitt problem" løst. Når enheten ble installert for 1 måned siden, var utetemperaturen n + 10c og ​​termostaten 21c syntes å passe. Den interne varmen ble 22,5-23. når luften var så kaldt, men jeg blåste og lurte på hvorfor den indre varmen fortsatte å falle. kanskje med varmere luft er oppvarmingssyklusen så intermittent at justeringen ikke er veldig nøyaktig. I dag måler jeg luftens lufttemperatur. Utenfor -1c var det innen 22,1 blåsetid med innstilling 21 31. Blowing var på den tredje. Den samme typen fad har blått hele tiden. blåser samme 3-stillingen. Du kan fortsatt kreve litt trening på bruk av apparatet.
M

laget

gjest
Den samme feilen i min kval som Mika, men jeg må teste det samme som er gjort for å forbedre det.
M

mika

gjest
i går satte jeg 22 inn i siktet slik at den interne varmen umiddelbart steg til n.22.5c. termostaten ser ut til å fungere mer nøyaktig når utvendig varme faller og varmesyklusen forlenger. Jeg prøvde også 23, men ble varm ... hva er problemet med enheten din? forhåpentligvis det samme som jord eller ulogisk termari.
M

laget

gjest
Jeg kan ikke si ennå, jeg prøver bare å sette varmen opp, dvs. 26 grader må du se på hvor varmt det er om morgenen eller er det forhåpentligvis svettete ..
M

laget

gjest
nei ja, fangst var 26 grader, morgenvarme 25
Jeg falt umiddelbart til klokka 23 om morgenen, og nå er det stabilt rundt hustakene.
opp Bunn