Jeg lurer på hva som brøt FD35VABH, DTC 5

myo

medlem
Innenheten blinket de fem syklusene og hytta ble kald. Stepping ut av bekker og begging for himmelen.

Rediger: funnet /foorumi/threads/mitsu-fd35-vikakoodi.17648/ Støvler å se, rundt 7,5 år i Norden som en non-stop vintre. Hvor mye kan en ny utendørs enhet koste + arbeid? Jeg prøver å begynne å beregne lønnsomheten til investeringen til dette punktet + Tenk på fremtiden når korrigeringen er mottatt. Den nye utendørsenheten er sannsynligvis det verste tilfellet nå, med mindre det skjer at innendørsenheten også erstattes, dvs. hvis utendørsenheten ikke kan erstattes helt på grunn av alder?
Sist endret:

myo

medlem
Takk, jeg lurer på mer.

Har noen av forumstatistikkene samlet store data om pumpens holdbarhet og økonomiske avkastning på investeringen? Raskt når du beregner så kjøp 1500 € + midlertidig tjeneste ~ 100 € = 1600 €. Opptjent 7,5 * 500 € (en vinter beregnings besparelser, 5000 kWh, 10 c à kWh) = $ 3 750. Det vil få 3750 - 1600 ~ 2000 € sannsynligvis den maksimale besparelsen du har gjort. Selvfølgelig blir det litt redusert av kjøling av noen somre. Komforten til kjøling har noe ubestemt i sin pris for å øke sin maksimale besparelse. For tiden som tilbys her i forumet har jeg ikke senket prisen, la oss legge til hobbyer ;) Og mer alvorlig, mye har blitt lært om HVAC og fysikk.

slpoy

standard Naama
Innenheten blinket de fem syklusene og hytta ble kald. Stepping ut av bekker og begging for himmelen.

Rediger: funnet /foorumi/threads/mitsu-fd35-vikakoodi.17648/ Støvler å se, rundt 7,5 år i Norden som en non-stop vintre. Hvor mye kan en ny utendørs enhet koste + arbeid? Jeg prøver å begynne å beregne lønnsomheten til investeringen til dette punktet + Tenk på fremtiden når korrigeringen er mottatt. Den nye utendørsenheten er sannsynligvis det verste tilfellet nå, med mindre det skjer at innendørsenheten også erstattes, dvs. hvis utendørsenheten ikke kan erstattes helt på grunn av alder?
Få utendørsenhetskortet med 99% tillit, jeg brukte bare 80 €
  • som
reaksjoner: myo

myo

medlem
Spillet blir tøffere og antall sannsynlighets tall digidien på høyre side av kommaet er økende, oikiampi jobben for deg! La oss se hvilken dom den lokale installatøren gir. Rapport fulgt ..

myo

medlem
OP Pohjola betalte meg over et tonn hjemmeforsikring da omtrent ni år med FDs stall begynte å lekke.
Damn da jeg endret firma for et år siden. Den gamle ville ha gått for HVAC-stoffene med noe 3% eller så årlig reduksjon, men den nye ville da ha 9%. Leksjonen av historien: Ny forsikring er sannsynligvis alltid verre på vilkår, fordi vanlige menneskelige ting er naturlig tatt i betraktning i risikostyring. Den gamle forsikringen viste ennå ikke varmepumpens angrep og den resulterende overbelastningen. Dette gjelder hjemmeforsikring. Du kan gjøre en bedre avtale på bilforsikring ved å bytte. Denne typen personlig veving her er slik.

ricochets

Aktivt medlem
Har det korrekte problemet allerede blitt funnet?
Eller gjetter vi gjerne.
Den rette virksomheten gjør diagnosen og gir dommen og forsikringsselskapet tar sin egen beslutning.
Jeg anbefaler ikke å ta noe vett.
Diagnoseforsikring for selskapet fordi sanksjoner mot fordeler er ubetydelige i disse sakene.
Noen ganger må du bare svelge skjebnen som har skjedd deg.
Det faktum at noen diagnoser er endret for noen få hundre.
Det er ganske kort å se.
Ja, de forsikringsselskapene følger hva som har skjedd i historien og trekker seg selv
Konklusjon og da ville det være fint å ha en livmor livmor ren.

Personlig bruker jeg ikke forsikringstjenester veldig bra, selv om jeg har vært mange ganger
Mulighet.
Merk. Forenkler budgivning for sine priser når bakgrunnen ikke er veldig defekt.

myo

medlem
Har det korrekte problemet allerede blitt funnet?
Ikke enda, jeg vil rapportere når den er funnet. Det finnes ingen forsikringsturer eller annen vaghet. Det er ingen måte den såkalte. komme sammen fordi utbetalingsbordene er enkle å lese og til og med i fullstendig ødeleggelse vil jeg nok få ~ 150 € etc. Den eneste som kan gjøre det, er forsikringsselskapet i min situasjon, betalingene er gjort, men ingen krav må gjøres. Ting vil utvikle seg og bli mer rettidig.

myo

medlem
men Din skadehistorie inkl. hjem forsikring krav vises for nye selskap fra felles forsikringsselskapers krav register. Jeg er ikke opptatt, men jeg tolket hva han sa så kanskje er det et lite blikk på historien din før budet er gitt?
Dette sikkert kan og bør gjøres. Det er imidlertid en spennende tanke at hvordan logikk fungerer i hjemmet forsikringskrav ville være mer forståelig i en slags helseforsikring. Når det gjelder hjemmeforsikring, ser du selvfølgelig, "ah, en fyr eier mange ting, og jeg har sett mange krav på erstatning, og det samme hvis vi er en kunde"

burmanm

standard Naama
men Din skadehistorie inkl. hjem forsikring krav vises for nye selskap fra felles forsikringsselskapers krav register. Jeg er ikke opptatt, men jeg tolket hva han sa så kanskje er det et lite blikk på historien din før budet er gitt?
Det kan ikke være lovlig, du kan bare se data fra skaderegistret når du skriver inn ny skade der. Du kan ikke se informasjon der fra tilbudstidspunktet, bare med det formål å behandle skader.

Det vil snart være restriksjoner på konkurranse mot dine andre lover.

myo

medlem
@slpoy Prosjektet fortsetter når du tør å være ute uten en quiltingjakke i nord. Hvordan sørger en leker først for at det er gasser i maskinen? Selvfølgelig har Mitsu utendørsenhet to kobberrør. Åpne beskyttelseshettene fra kontaktene, og bruk en heksøkkel for å forsiktig åpne den ene (gjør det noe, nei, antar jeg?), Forsiktig åpne den -> hvis det er en buzz -> det er gass -> umiddelbart lukk -> gni deretter det brukte kretskortet.
opp Bunn