Hva er Mitsubishi Nordic modeller

S

sk43

gjest
Nå er det litt forvirring rundt disse Mitsu-modellene. Hvis jeg forstår riktig, så er det to importør og molenmat understreke sin egen merkevare vinteregenskaper, liksom: 'Dette er den eneste nordiske klimaet. "

Så det er MSZ-FA og GA modeller og så disse SRK 25 ZFG modellene. Nå vet jeg ikke hva en ekte nordisk modell er.
Garantien er lovet på en annen måte. Belyst en litt plutselig Mitsu-kjøper, eller trenger du å konvertere Sanyo til en butikk ?.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Vs: Hva er Mitsubishi Nordic modeller

Jeg fjernet dette for min egen start. / Janti

I ekte Mitsubishi Electric (= MSZ) nordiske modeller, ender uteenhetstypenummeret med en "H".

Mitsubishi Heavy Industries SRK25ZFX-S modellnumre inneholder ikke, etter min kunnskap, et symbol som ville avsløre en "ekte" nordisk modell. Scanoffice plasserer tilsynelatende avrimningsmotstanden på selve enheten eller installeres av installasjonsprogrammet. For pumpemestere er den fabrikkinstallert på enheten (i henhold til en melding i forumet). De hevder derfor deres som en ekte nordisk hoppe.
http://scanoffice.fi/pdf/esite_mitsubishi_heavy_srk20-35zfx-s.pdf
http://pumppumestarit.fi/kuvat/Maximan_esite_web.pdf

ZFG er ikke kjent for meg ???
ZGX-modellen er ikke på det finske markedet ennå. :D
S

sk43

gjest

Takk for svaret !. Da jeg så på Pump Masters-brosjyren og sammenlignet den med Scanoffices data, ser disse SRK-modellene helt like ut på bildene, og spesifikasjonene er omtrent de samme.
Nå oppstår spørsmålet som er sikrere her i Norden. Jeg lurer på om det er en annen "mer autentisk" nordisk softa, og hvilken vil den være.
Da må fortsatt MSZ-serien lure på om det er den eldre versjonen som denne SRK-typen har erstattet.
Ja, dette utvalget av bunny-karakter ser ut til å være et lottospill.
Men takk til dette forumet, har jeg fått dette gjennom en liten henger over hva som skjer i posten.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

sk43 sa:
Da må fortsatt MSZ-serien lure på om det er den eldre versjonen som denne SRK-typen har erstattet.
Ja, dette utvalget av bunny-karakter ser ut til å være et lottospill.
Men takk til dette forumet, har jeg fått dette gjennom en liten henger over hva som skjer i posten.
Det er ikke slik det går. MSZ-FA-modellen erstattes av MSZ-FD-modellen.
SRK er "helt" annerledes merke! = Mitsubishi Heavy Industries.

Paulig

standard Naama

Ingen SRK erstatter MSZ-serien hvis du trenger kvalitet, da er MSZ-serienhet det riktige valget.
Disse SRK-modellene er tydeligvis mindre kraftige enn MSZ-modeller, og du burde vært litt slankere.

Og med MSZ-serien kommer nye modeller FD25 og FD35 og igjen med VAH-modellering utendørsenheter.

Priser for Masters være forsiktige og sjekk prisen før du bestiller!

pahhi

Aktivt medlem

Merk at Mitsubishi Electric og Mitsubishi Heavy er forskjellige selskaper. Navnet blir bare halvparten av det på grunn av historien. Så pumpene har ingenting med hverandre å gjøre.

Jeg forstår at Electric's pumper har eksistert i Finland i lang tid og har blitt funnet å være relativt pålitelige i vinterbruk. Jeg mener MSZ FA og GA VAH-serien.

Jeg tror tunge pumper kom på markedet for omtrent ett år siden. I det minste har jeg ingen kunnskap om funksjonaliteten deres om vinteren. Det er heller ikke publisert noen VTT-tester, som med Elektriske pumper. På den annen side har jeg ikke hørt noen negative tilbakemeldinger om at tunge pumper ikke er egnet for det finske klimaet.
I

Iso-M

gjest

Forskjellene mellom Electric og Heavy er ganske klare på mitsubishielectric.com,
Jeg legger et tilbud her

"8. oktober 2007 Mitsubishi Heavy Industries luftvarmepumper, markedsført som Mitsubishi Electric. .

Hva er forskjellen mellom Electric and Heavy Industries:
I dag er det flere (omtrent 40) separate selskaper i forskjellige bransjer under Mitsubishi-navnet, inkludert Electric and Heavy Industries, og noen få Mitsubishi-selskaper er listet opp nedenfor:

* Mitsubishi Electric (informasjonsteknologi og elektronikkindustri)
* Mitsubishi Motors (Automotive)
* Mitsubishi Heavy Industries (frakt)
* Mitsubishi Research Institute
* Mitsubishi Oil Co. (raffinering av forskjellige elementer og kjemikalier) "
opp Bunn