Mitsu FA25VAH Reservedeler til gulv

jSP

medlem
hvor har du bestilt / kjøpt reservedeler til luftvarmepumper?
om nødvendig: Klixon 250v / 7A YS11A45A mitsuu

google ga ikke mange resultater, og jeg fant ikke det jeg lette etter her.
Kina 10stk ca.50e, leveringstid uker.

jSP

medlem
Vs: reservedeler

Bunnmotstandssensor drikker, verdt at jeg ikke vet hva det betyr.
Pumpen begynte å blåse kaldt, bite kretskortet og eksponere den blåste sikringen.
Tilsynelatende brant en ødelagt sensor sikringen.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem
Vs: Mitsu Underbody Reservedeler

Er selve grunnmotstanden intakt?

Det er en tidligere historie. Jeg vet ikke om jeg fikk en reservedel et sted.
/foorumi/index.php?topic=24657.0

jSP

medlem

Jeg har ikke målt motstand.
Jeg får en ny sikring i løpet av de neste dagene.
mens jeg setter inn kretskortet, tester jeg den motstanden også.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsmedlem

Tilsvarende YS11A45As kan bli funnet i butikker som selger elektriske komponenter. Bilens interiørvarmer kan også ha en termostat som åpnes ved riktig temperatur.
http://sensata.com/download/motor-ys11.pdf

Det ville ha den samme åpne versjonen på Ebay. Det er bare for verdifullt :(
http://ebay.com/itm/YS11A45B-005-T-Klixon-Thermal-Cut-Out-/272512985485?hash=item3f730a298d:g:iqEAAOSwt7pXLQWU

Her er ett alternativ som vil passe for deg ved å kaste inn en KSD9700 NC 45C, og prisen er heller ikke dårlig. ;)
http://ebay.com/itm/KSD9700-Temperature-Switch-Thermostat-Thermal-Protector-Normally-Open-Closed-/111768436027?var=&hash=item1a05eafd3b

Mer http://ebay.com/sch/sis.html?_nkw=KSD9700+Temperatur+Switch+Thermostat+Thermal+Protector+Normalt+Open+ Closed&_trksid=p2047675.m4100

jSP

medlem
Vs: Mitsu FA25VAH Undergulv reservedeler

nå er det en muz-fa25vah
denne pumpen kom akkurat av den tingen og maskinen:
/foorumi/index.php?topic=24700.0

og slutten er ikke synlig.
disse mitsu-problemene startet i midten av november da jeg kjøpte en betjente skjeggermys med alle pistolbehovene mine fra en lokal entreprenør (fra -76).
slik gikk det:
Jeg fjernet den gamle Fujin og installerte mitsu, panseret på og varmen under vakuum i mindre enn en time, kranene åpnet og testet. fungerte fint.
utendørs +1.

et par uker vil fungere fint til -12.
en natt dro jeg til stallen og kålen, det var et frostig par grader.
pumpen blåste kaldt.
ring et lokalt IVT-selskap kjent med hvor installatørene dro for å undersøke hvor problemet er før jeg ringer forhandleren som først selvfølgelig klandrer meg for installasjonsfeilen.

Vel, installatører støvsuger igjen, nye ting, fungerer ikke.
sa at problemet var et annet sted, men ikke i det hele tatt under installasjonen.

ringer pumpeforhandleren som først sa at jeg hadde installert pumpen feil. Jeg gjettet!
Jeg fortalte et annet selskap at tordenværet gikk til maskinen, uten hell.
feil installasjon betydde at fuktighet ble fanget i systemet og 4-veisventilen satt fast.

etter en uke byttet selgeren sin nye brukte utendørsenhet.
fungerte fint der -16. og igjen den samme tingen, frostskader.
Jeg så på DTCene som jeg fant instruksjoner på nettet (jeg hadde ikke lyst til å se på den forrige) # 6
Vika termistorer.
Jeg sendte en melding til selgeren, ingen svar. ring selgeren der gleden kommer tilbake!
angivelig den forrige enheten jobbet da han hadde testet den.
Jeg prøvde å spørre hvor du testet i frosten da han sa at han hadde gjort testen her, og det var ingen frost som noen få grader. Jeg fikk ikke et klart svar. pumpe når du bruker 0 ved å vite det normale.
fortalte meg samtidig at den solgte pumpen ikke var nok for min stall i iskaldt!
Da jeg først spilte mannen spurte jeg om det ville være omtrent 45n brukte mits i stallen min, og det var det til salgs!
min feil igjen. lovet nok en gang å gå og skifte ut termistoren antar jeg hadde laget da en dag da han kom på jobb, hengeren hang på håndtaket på garasjeporten og stedet på skoen.
la oss ikke teste om det fungerer, nei!
en brennende kurve ved tappen på dette tidspunktet.
500e fryser i garasjen, døra åpen og jeg kunne få litt frosset utenfor.

ring et lokalt mitsu-installasjonsfirma som satte meg i et pumpehus for over 10 år siden og fremdeles fungerer bra uten problemer.
Erkki, eieren. ga gode råd om hva jeg skulle sjekke og undersøke.
Jeg åpnet f.eks. utenfor enheten, tok jeg kretskortet inne for undersøkelse.
en av de tre sikringene som er blåst kretskort, eller være F71 T3.15AL250V. Jeg besøkte en ny og lot klikken være ulåst med testen i tankene.
pumpe på, boksing. sikringen brant igjen umiddelbart.
Jeg målte motstanden og leste 0,34ohm, vet fortsatt ikke hva den riktige verdien.
og jeg verdsatte ikke den klikken.

Det bør bemerkes at mellom deg temperaturen utenfor er kastet her i denne mellom 5 og -22 mellom maskinen jeg har testet, og ingen interesse for noe å gjøre med selger. på det meste reklamerer jeg når jeg får pumpen i gang.

takk for lenker og unnskyldninger for at du skrev antrekket.
jeg skriver ikke noe hvor som helst ...

jSP

medlem

for mindre enn en uke siden la jeg opp yv.
klexon nødvendig i det minste, jeg motstår ikke nødvendigvis.
svovel er en 4-veis ventil og / eller spole.

jSP

medlem

takket være "slpoy".
ny brukt utendørsenhet stasjonær for å generere varme.
den gamle skal undersøke om han fremdeles kunne skåne maskinen.
kontor i drift med avkjøling bare, hvis noen, ver. 4-veis ventil er ødelagt.
opp Bunn