Mitsu fh 25/35 elektriske tilkoblinger

Anssi79

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
Morjes! Vet du om disse mitsutene med utendørsenhetene kan koble til innendørsenheten via stikkforbindelse?

Samppa

administratoren
Medlem av administrasjonen
Hvordan bryter det elektriske sikkerhetsforskrifter? Imidlertid er det ingen overbelastnings- eller kortslutningsbeskyttelse i selve utendørsenheten. Dens inngangsklemmer er direkte koblet til de S1 og S2 kontaktene. Den autoriserte elektrikeren, ifølge disse bildene, må kunne koble innendørsenheten ganske bra. Hvis nødvendig, legg til kontakter hvis de ikke passer inn i eksisterende. Fôrkabelen skal også være utstyrt med et gjennomgående hull og avlastning. Te med profesjonell. Nå kan jeg ikke plutselig si om garantien kan nektes hvis det gjøres i strid med installasjonsinstruksjonene, men ellers godt og i samsvar med forskriftene. Normalt er det en sikkerhetsbryter eller annen måte for pålitelig å koble fra enheten for vedlikehold dersom inngangen kommer inn, slik at pluggen fungerer som en separator.

Tverrsnittet av mellomkabelen skal være like stor (2,5mm2), da den kan brukes til å mate utendørsenheten

Jeg kan ta en egen feed ut av den ledningen hvis du passer.

Summa sumarum, det er bedre å ta det rett ut, men det er også en intern løp
Senest redigert:

Anssi79

medlem
  • Initiativtaker av samtalen
Yek, Iekki trodde jeg ikke brøt noen elektriske sikkerhetsforskrifter. Hovedsakelig fordi den 6-årige Hitachs ras 25 cap og strømforsyningen fra uttaket til innendørsenheten ville bli brukt, kunne den gamle installasjonen utnyttes i den grad. Hvordan røres arbeid? Er du på utkikk etter nye og ikke gå gamle så lenge de selv kunne benyttes?

lomme

Aktivt medlem
Jeg hadde en lignende sak, den gamle ilp var koblet til innendørsenheten, min egen sikring for den. Å trekke den inn i utendørsenheten til mitsuen ble matet med innsiden av rørene, ingen feilstrøm / strømbryter kom ut. Rør er også nye, med garantien kan angivelig være en kamp hvis det har vært gamle rør.

slpoy

standard Naama
Hvordan bryter det elektriske sikkerhetsforskrifter? Imidlertid er det ingen overbelastnings- eller kortslutningsbeskyttelse i selve utendørsenheten. Dens inngangsklemmer er direkte koblet til de S1 og S2 kontaktene. Den autoriserte elektrikeren, ifølge disse bildene, må kunne koble innendørsenheten ganske bra. Hvis nødvendig, legg til kontakter hvis de ikke passer inn i eksisterende. Fôrkabelen skal også være utstyrt med et gjennomgående hull og avlastning. Te med profesjonell. Nå kan jeg ikke plutselig si om garantien kan nektes hvis det gjøres i strid med installasjonsinstruksjonene, men ellers godt og i samsvar med forskriftene. Normalt er det en sikkerhetsbryter eller annen måte for pålitelig å koble fra enheten for vedlikehold dersom inngangen kommer inn, slik at pluggen fungerer som en separator.

Tverrsnittet av mellomkabelen skal være like stor (2,5mm2), da den kan brukes til å mate utendørsenheten

Jeg kan ta en egen feed ut av den ledningen hvis du passer.

Summa sumarum, det er bedre å ta det rett ut, men det er også en intern løp
Ikke minst i henhold til installasjonsinstruksjonene
opp Bunn