Mitsu fh 25/35 elektriske tilkoblinger

Anssi79

medlem
Morjes! Vet du om disse møtene og deres utendørsenheter kan kobles til strømmen via innendørsenheten ved å plugge inn?

Samppa

administratoren
Vedlikeholdsdeltakeren
På hvilken måte bryter det elektriske sikkerhetsforskrifter? Utendørsenheten har imidlertid ikke overbelastnings- eller kortslutningsbeskyttelse. Dens inngangsterminaler er direkte i en av disse S1- og S2-terminaler. En autorisert elektriker kan ifølge disse bildene koble innendørsenheten ganske bra. Hvis nødvendig, legg til kontakter hvis du ikke kan passe inn i eksisterende. Fôrkabelen skal også ha en gjennomgående og avlastningsavlastning. Te av en profesjonell. Nå kan jeg plutselig ikke fortelle om garantien kan nektes hvis det gjøres i strid med installasjonsinstruksjonene, men ellers godt og i samsvar med forskriftene. Normalt er det en sikkerhetsbryter eller annen måte å koble enheten til på en pålitelig måte under vedlikehold, hvis tilførselen kommer inn, vil pluggen fungere som en frakobling.

Tverrsnittet av mellomkabelen må være stor nok (2,5 mm2) for å mate gjennom utendørsenheten

Du kan ta en egen feed ut av den gjennomføringen hvis du kan passe.

Sum sumarum, bedre ta det ut rett, men kan også gjøre innsiden sesongen
Sist endret:

Anssi79

medlem
Ja, jeg mener, jeg skal ikke bryte noen elektriske sikkerhetsforskrifter der. Hovedsakelig fordi tirduselelen, da den 6 år gamle Hitachi ras 25 var korket og koblet til innendørsenheten, ville dra nytte av den gamle installasjonen i den forbindelse. Hva med rørledningen? Vil du lage nye og ikke gå til de gamle så langt de kan brukes til?

lomme

Aktivt medlem
Jeg hadde en lignende sak, den gamle ilp var koblet til innendørsenheten, min egen sikring for det. Trekk den fra innsiden av mitsu utendørsenheten med rørene, ingen feilstrøm / strømbryter kom ut. Rørene er også nye, garantien kan vel være en kamp hvis det var gamle rør.

slpoy

standard Naama
På hvilken måte bryter det elektriske sikkerhetsforskrifter? Utendørsenheten har imidlertid ikke overbelastnings- eller kortslutningsbeskyttelse. Dens inngangsterminaler er direkte i en av disse S1- og S2-terminaler. En autorisert elektriker kan ifølge disse bildene koble innendørsenheten ganske bra. Hvis nødvendig, legg til kontakter hvis du ikke kan passe inn i eksisterende. Fôrkabelen skal også ha en gjennomgående og avlastningsavlastning. Te av en profesjonell. Nå kan jeg plutselig ikke fortelle om garantien kan nektes hvis det gjøres i strid med installasjonsinstruksjonene, men ellers godt og i samsvar med forskriftene. Normalt er det en sikkerhetsbryter eller annen måte å koble enheten til på en pålitelig måte under vedlikehold, hvis tilførselen kommer inn, vil pluggen fungere som en frakobling.

Tverrsnittet av mellomkabelen må være stor nok (2,5 mm2) for å mate gjennom utendørsenheten

Du kan ta en egen feed ut av den gjennomføringen hvis du kan passe.

Sum sumarum, bedre ta det ut rett, men kan også gjøre innsiden sesongen
I hvert fall ikke i henhold til installasjonsinstruksjonene
opp Bunn