Mitsu fh fan stasjon

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
79
Vs: Mitsu fh fan stasjon

biet sa:
FAN tørker cellen på samme måte
Ja, men + 50C sensoren gjør hver bit av det støvete plasmaet - hver gang, derimot, ikke nok for Legionella. Frysing skyver den fuktige puffete tåken ved en konstant fôr har spilt en stor rolle i alle de spektakulære tilfellene av legionella.

Poko

Relay era stump
Tilbakemelding Score
236

VesA sa:
Ja, men + 50C sensoren gjør hver bit av det støvete plasmaet - hver gang, derimot, ikke nok for Legionella. Frysing skyver den fuktige puffete tåken ved en konstant fôr har spilt en stor rolle i alle de spektakulære tilfellene av legionella.
Hvis du fanger maksimalt i kjølemodus som nybegynner antyder og mitsu instruerer, vil cellen ikke varme opp over hele romtemperaturen.
Merkelig er det ingen separat celle-tørking i mitsene. For eksempel har Fujitsu en "coil dry" -knapp som tørker og oppvarmer cellen, og deretter slår maskinen automatisk av.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
83

biet sa:
Merkelig er det ingen separat celle-tørking i mitsene. For eksempel har Fujitsu en "coil dry" -knapp som tørker og oppvarmer cellen, og deretter slår maskinen automatisk av.
Ja, i det minste har FD-modellen den celle-tørkefunksjonen CLEAN. I FH-modellen kan det ikke være.

9-9. RENGJØRENDE OPERASJON
• Når CLEAN-operasjonen er innstilt, utføres den i 40 minutter når enheten er stoppet etter COOL / DRY-drift. CLEAN-drift utføres når: COOL drives mer enn 3 minutter / DRY drives mer enn 6 minutter.
• Den horisontale vingen er litt åpnet og viften stoppes i de første 15 minuttene. så er den horisontale skiven satt til høyere enn vinkel 1 og viften opereres i 25 minutter.

morsomt

medlem
Tilbakemelding Score
0

Vel, hva en spenning når den forrige modellen har den funksjonen, men ikke i fh.

Jnti

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
83

komik sa:
Og for eksempel er en fjerdedel oppvarming nok til å kjøle ned cellen etter å ha tørket den?
Tillater deg å holde enheten kjølig og øke fangstemperaturen 31 og blastet litt vanskeligere. Lar deg spinne i ca 0,5-1h eller lengre.

morsomt

medlem
Tilbakemelding Score
0

janti sa:
Tillater deg å holde enheten kjølig og øke fangstemperaturen 31 og blastet litt vanskeligere. Lar deg spinne i ca 0,5-1h eller lengre.
ja, prøv det neste gang. Men etter at tordenværene har gått, skal jeg begynne å kjøle meg igjen ..

editsid fortsatt ... må lære å lese, ble det nevnt på side 6 i instruksjonene at FAN-modus kan avfuke enheten etter å ha avkjølt.

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

VesA sa:
Nå falt jeg av vognen og dårlig ...

Som bruker av meg selv tørker jeg alltid cellen med en time FAN-innstilling og ikke noe problem så vidt jeg vet ...

I lange perioder med inaktivitet de legionnaires, antar jeg på 9-16 grader i det minste vil du ikke nyte hva de kule rommene er vanligvis ...

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

Kanskje jeg går sakte, så du var redd for at etter kjøling ville noen "sakte" varme opp umiddelbart med 50 celler ...

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
79

Bumbpaskarna sa:
Kanskje jeg går sakte, så du var redd for at etter kjøling ville noen "sakte" varme opp umiddelbart med 50 celler ...
En slik tørkeautomatisering har vært et sted i pumpen.

Den beste situasjonen for støvsugere ville trolig være i en ILP som forblir på plass uten tørking og rehydrert hver natt før sengetid. Når det er fryktet at det vil være omtrent en dag for mye vekst i varmt vann - når vannet forandrer seg, får støv i ILP vokse i mange måneder i fred. Sikkert langsommere i lav varme.

"En reisende kan ikke redusere risikoen ved å velge hotell, for eksempel å velge et hotell som ikke har klimaanlegg. Unngå oppvarmede bassenger, spesielt boblebad, kan redusere risikoen for infeksjon, men på grunn av sykdommens sjeldenhet kan kostnaden for ferierende være uoverkommelig."

Anonyymi2

Logget ut bruker
Tilbakemelding Score
0

VesA sa:
En slik tørkeautomatisering har vært et sted i pumpen.

Den beste situasjonen for støvsugere ville trolig være i en ILP som forblir på plass uten tørking og rehydrert hver natt før sengetid. Når det er fryktet at det vil være omtrent en dag for mye vekst i varmt vann - når vannet forandrer seg, får støv i ILP vokse i mange måneder i fred. Sikkert langsommere i lav varme.

"En reisende kan ikke redusere risikoen ved å velge hotell, for eksempel å velge et hotell som ikke har klimaanlegg. Unngå oppvarmede bassenger, spesielt boblebad, kan redusere risikoen for infeksjon, men på grunn av sykdommens sjeldenhet kan kostnaden for ferierende være uoverkommelig."
Yep, yep. Det er virkelig verdt å alltid tenke på prisen du er villig til å ofre for kostnaden av fasiliteter ... Ikke engang si at 2000 finnere dør hvert år og 400 000 europeere, noe som er ganske stort i forhold til de dvergdødene ???

Behandler de folk å puste mindre eller å holde pusten deres pause; nei nei.

Tross alt, ingen har overlevd henna.

spire

moderator
Vedlikeholdsdeltakeren
Tilbakemelding Score
79

Bumbpaskarna sa:
Yep, yep. Det er virkelig verdt å alltid tenke på prisen du er villig til å ofre for kostnaden av fasiliteter ... Ikke engang si at 2000 finnere dør hvert år og 400 000 europeere, noe som er ganske stort i forhold til de dvergdødene ???

Behandler de folk å puste mindre eller å holde pusten deres pause; nei nei.

Tross alt, ingen har overlevd henna.
Frykt for legionærsykdom i Finland er ganske gal - de tilsynelatende hjemmene har vært fra sykehuset? (lengter etter air condition det var en skyld) og deretter fra noen spas for å uendelig sirkulere spa.
Saker hvor sykdommen / Pontiac feber ville ha kommet fra egen vannbeholder eller ILP, har ikke blitt oppfylt - eller til og med fra en gammel boligblokk, selv om støvet er ganske vanlig som vanlig på grunn av sine lange og omfattende varmtvannssykluser. Sykdom når jeg tror det er normalt å ha mildt kaldt hvis det er forårsaket av en person med normal motstand.

Jeg husker ett tilfelle hvor en 80 år gammel mann ville ha hatt en ekkel sykdom med dusjvanndamp - men miljøet forblir dim.

PSTK

medlem
Tilbakemelding Score
0

janti sa:
Brukerhåndbok Side 6:
Etter bruk i COOL / DRY-modus anbefales det å bruke innendørsenheten i FAN-modus for å tørke innsiden

Brukerhåndbok Side 13:
Når luftkondisjoneringen ikke er beregnet til bruk på lang sikt
Still inn til maksimal temperatur i manuell COOL-modus og kjøre i 3-4 timer.
• Dette tørker innsiden av enheten.
• Fuktighet i klimaanlegget kan forårsake mugg eller annen soppvekst
formasjon.

Etter min mening, i COOL-modus, blåser FH35s innendørs enhet ikke som i FAN-modus fordi fangsten er maksimalt og det ikke er nødvendig å kjøle seg ned. Men har COOL-modus tørking noen annen forskjell / fordel over FAN-modus?
opp Bunn