Mitsu FH25 kom på brann

fot Mari

nykommer
Tilbakemelding Score
0
Ilpo hadde brent en automatisk sikring over natten. Jeg fikk sikringen tilbake og Ilpo startet. Skyggen steg over noen få minutter. Den utvendige enheten propeller roterte og noen komponent var opplyst. Det var ingen glød, men en flamme og ingen brann.: Oops: Hva er den delen og er det utskiftbar hvor lett? Årsak eller sammenbrudd av en annen del?

ilpo.jpg
ilpo2.jpg

poser

Hyper Active
Tilbakemelding Score
94
Er det noen form for base for smeltekabelen? Det ville være minst en mindre overraskende grunn til å flamme flammen.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81
Dette er en termostatisk termostat som skal åpnes ved + 45C. Formålet med termostaten er å bryte bakken motstand for å holde den varm. Det er tett i motstanden selv. Normalt brenner den feilen sikringen. Som en førstehjelp, kan du fjerne den hvite kontakten på undersiden av bunnen, plassert under dekselet til utendørsenheten, bak kretskortet.
https://neuroeducationquebec.org/foorumi/threads/mitsubishi-fd25vabh-pohjansulanapitovastuksen-poiskytkentä.11847/post-140945

Her er en historie om å bytte ut en termostat
https://neuroeducationquebec.org/foorumi/threads/fd25-polttaa-sulakkeen.24657/post-318426
Senest redigert:

fot Mari

nykommer
Tilbakemelding Score
0
^^ Yuu garantert enhet. Hvis du har noen sikker og enkel og billig sykdom, har du vært i stand til å fikse det raskere. Vanligvis bare ta garantireparasjonene til sist, og enheten vil trolig bli passform i juni. Vel, ikke døm ennå, men la oss se hvordan ting fungerer. Det er fra tid til annen, når du tine din harde damp i kaldt vær. Har det vært vanlig eller feil siden begynnelsen?

fot Mari

nykommer
Tilbakemelding Score
0
En måned etter at klagen var over, og ingen har selv sett på maskinen ... 3 uker siden etter å ha ringt etter tjenesten ble det antatt at installatøren skulle komme i den første uken. Da jeg ringte i dag, ble jeg lovet å sjekke om delene kom. De var ikke. Utendørsanleggets kretskort og anti-termostatpakken har tilsynelatende bestilt. Hvor lenge kan helvete levere deler siste? Jeg bestilte varer fra Kina og leveringen varte mindre enn to uker. Kan jeg komme inn i neste varmesesong?:rulle med øynene:
opp Bunn