MITSU og luftgjenvinning

I

Ioxio

gjest
Et dumt spørsmål med et enkelt svar. ;D Så hvordan roterer Mitsun MSZ-FA35VAH inneluften? Så for meg selv, en av / på billig pumpe på veggen, og når den innstilte temperaturen overskrides, går den naturlig ut. Poenget mitt er at når jeg varmer opp en peis, ville det være bra hvis gyroene sprer den varmen rundt. Nå som det føles som varmen i peisen bare er lokalisert rundt peisen.

petljakov

medlem
Vs: MITSU og Air Recycling

I det minste vil FA-35s innendørsenhet ikke stoppe helt selv når den justerte lpt. Enheten blåser sannsynligvis på sin laveste hastighet, noe som ikke er veldig høyt, så hvis enheten er langt fra bak, hjelper den ikke så mye ...
I

Ioxio

gjest

Men slik blåser det. Peisen er i et hjørne motsatt av den nåværende. Den gjeldende pumpen er på / av foring, og når temperaturen er nådd, går kompasset ut, men blåseringen fortsetter en stund. Jeg er ganske grønn når det gjelder egenskapene til pumpene disse ting, så hvis noen av dem i det hele tatt, selv hva slags funksjon.

tet

moderator
Vedlikeholdsmedlem

Ioxio sa:
Men slik blåser det. Peisen er i et hjørne motsatt av den nåværende. Den gjeldende pumpen er på / av foring, og når temperaturen er nådd, går kompasset ut, men blåseringen fortsetter en stund. Jeg er ganske grønn når det gjelder egenskapene til pumpene disse ting, så hvis noen av dem i det hele tatt, selv hva slags funksjon.
I vekselretterpumpene er det ikke mange som kan stoppe blåse helt, selv om kompasset stopper, forblir blåseren på lav hastighet. Men ja, at Mits også definitivt blir blåst bort av hvor vanskelig du vil at den skal være hvis du setter den på avkjøling og maksimal temperaturfangst (30 grader eller hva er det maksimale på enheten nå). Da må du selvfølgelig legge varme på manuelt igjen når varmen til peisen blekner.

spire

moderator
Vedlikeholdsmedlem

Ioxio sa:
Det kan ikke være en omfattende tabell over disse, men vanen med omformerpumper ser ut til å være at viften blåser inn i heisen når det er strøm i bilen.

Dermed blåses alltid den varme luften som har nådd taket lavere, men ikke nødvendigvis veldig langt. Hvis du må sprenge så hardt at luften går raskt inn i andre rom, må du velge blåsemodus på fjernkontrollen, noe som er ganske vanlig.

pahhi

Aktivt medlem

Mitsu har ikke "tvangsblåsing" i oppvarmingsmodus. Det vil si at hvis du varmer peisen om kvelden og lar enheten blåse, vil pumpen begynne å varme om natten selv om varmen til peisen har bleknet. I min virkelige feil er det en slik oppvarmingsmodus, det vil si at enheten blåses manuelt, uavhengig av om enheten varmer opp eller ikke. Mitsu hadde også likt denne funksjonen.

Torsti

medlem

Ioxio sa:
Jeg har en Mitsubishi FA25 plassert akkurat som du gjør. Ved oppvarming av ovnen tar det omtrent 2-3 timer til varmen begynner å spre seg gjennom pumpen. Innendørsenheten blåser praktisk talt stille i taket. Med sin blåsekraft forblir badstuen varm, og det ser ut til at strømforbruket synker.
opp Bunn