mitsubishi begynner ikke å varme

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0
sunn jeg kom til hytta mitsubishi msz-ge35va begynner ikke å blåse varm i det hele tatt. hvordan kan en enhet bli våknet? Kjøling til full / oppvarming varierer fullt ut Variasjon. Mitsubishi våkner opp. hvor lang tid tar det for enheten å nullstilles. Det er overopphetingsbeskyttelse. Den utvendige enheten går videre, men det føltes som en lunken varme blåste utsiden. Innendørsenheten blåser bare inneluft.
Pumpen har jobbet feilfritt i noen år nå og varmet opp for en måned siden. ???

de to

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
0
Vs: mitsubishi begynner ikke å varme

Har det vært strømbrudd eller linjeskift i området? Med en kollega ble elektrisitet pervertert, og ilp virket også merkelig til bryte av den nøytrale lederen kom ut av veien. Det er en livstruende feil og må repareres med en gang.

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81

Fungerer kjøling? Kommer kulde? Enhet for oppvarming og oppfanging.
Har enheten vært vedlikehold?

Ja, noen få minutter uten strøm er nok til å "tilbakestille".

Det er også tilrådelig å sjekke rørleddene nederst på utendørsenheten. Oljete flekker spyle ut av kjølemiddellekkasje.

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

takk for at svarene ikke er null feil. Nå har det blitt startet så mange ganger og våknet opp av enheten. ikke bare går på jobb. noe har tilsynelatende blitt ødelagt. Du må bestille vedlikehold

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

blåser ikke kaldt og i det nye året jobbet det fortsatt normalt ??

koma

nykommer
Tilbakemelding Score
0

og hva handlet det om? Så jeg oppfører min egen pumpe akkurat som dette for øyeblikket.

En liten økning: Jeg fikk pumpen til selvdiagnostiseringsmodus, men ga ingen feilkode. Det har ikke vært noen blackout i flere måneder. Enheten er SRK20.

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
26

koma sa:
og hva handlet det om? Så jeg oppfører min egen pumpe akkurat som dette for øyeblikket.

En liten økning: Jeg fikk pumpen til selvdiagnostiseringsmodus, men ga ingen feilkode. Det har ikke vært noen blackout i flere måneder. Enheten er SRK20.
Enheten er tom eller lekker et sted

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

kom nå testet at pumpen kjøler arbeider .. oppvarming nr. Jeg setter den kalde luften på oppvarming, men blåste

startet ut

standard Naama
Tilbakemelding Score
1

Mitsu har en slik funksjon at det ikke fungerer umiddelbart hvis maskinen er på en stund uten strøm.
Venter på resten i ~ 30 min. Modus.

TNT76

medlem
Tilbakemelding Score
0

I dag kom jeg over en mitsu-pumpe, som ikke varmet opp ... men en gang rundt. Utendørsenheten beholdt bare høy lyd, men selv flecten begynte ikke å rotere ... unntatt med varmen ... Ingen andre sikringer for et øyeblikk, så det begynte å spille etterpå. Hva kunne ha vært en feil ... det ville vært fint å vite om det ... Så ingen feilkode ble flimret av innendørs- eller utendørsenheten ..

Dette er igjen "mystisk" omvendelse :)

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

-Metu sa:
Er glassrøret sikringer på kretskortet intakt?
Kontroller glassrør sikret.
det vil si en feil i fireveisventilen har noe å gjøre med den

både

kaldt Master
Tilbakemelding Score
0

anda sa:
Kontroller glassrør sikret.
det vil si en feil i fireveisventilen har noe å gjøre med den
Beat det for eksempel på en rosenkrans

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

Både sa:
Beat det for eksempel på en rosenkrans
hjalp ikke fyrveisventilen. Den elektriske blyanten drev at kraften kom helt til de fire ventilens styringsviklingsrør sikringer intakt. Pumpen blåser alltid i hver modus, men kaldt

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

mikkoimp sa:
er det enda mulig at det ville bli frosset etter kompasset + med stråler?
det vil si, både de utgående rørene fra fryseenheten fryser (gjør det andre røret direkte fra kompostet?) også varmemodellen og innendørsenheten blåste kaldt. Utendørsenheten blåste luft fra utsiden for å varme luften.
Jeg igjen kommer til hytta i morgen hvis noe tips kan bli funnet som jeg kunne mens du prøver å få pumpen til oppvarming

Første 10

medlem
Tilbakemelding Score
0

Ja, det er en 4-veis vena fast i avfrostnings- / kjøleposisjonen. strømmer av og tilbake på. variasjon mellom oppvarming og kjøling og 4-veis berøring av Venan. vanligvis hjelp. Spenningen på båten en gang kommer som nevnt i en melding. spolen er aktivert spesielt ved oppvarming og uten spenning ved avkjøling / avrimning ...

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

Jeg åpnet skapet i dag og så på styrespolen som en spenningsoppvarmningsmodell og avslutter kjølemodellen som den burde. Knastens fireveisventil varierte fra kjøle / oppvarmingsmodulet innendørs enhet. Fungerer ikke. Er det akkurat nå at varmen har rømt fra maskinen og at kulden bare har gått inn :D heh

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

Hilsen igjen .. nå sjekket væske er ok .. Jeg har tappet fireveisventilen veldig riktig .. glidelåsen jeg prøvde virker ja, men ser ikke ut til å gå ut oppvarming. Ville fireventilventilen våren mislykkes, ville jeg ikke komme opp med en annen utvekslingstilstand

Jnti

moderator
Medlem av administrasjonen
Tilbakemelding Score
81

Forsøk å sette kjøling / tørking i sin helhet, og slå deretter umiddelbart for oppvarming.

Vil spolen bli aktivert når enheten er i oppvarmingsposisjonen, og enheten prøver å starte?

ricochets

Aktivt medlem
Tilbakemelding Score
27

Vil du ha denne typen feil.
4-veisventilen endrer ikke retningen selv om du trykker på.
og manganventilen snaps.
Virkelig lett å plukke opp, sett bare massevis av løse bolter tilbake og husk å stramme den ut av det for en uke å komme igjen.
Bolten har gått ut ca 1,5 år etter installasjonen.
Oisko skrueskrue har allerede glemt design.
det våren hvis den er ødelagt, så det er sannsynlig å varme det. Men ikke kult eller kjøle det som skjer.

vedlegg

japapa

medlem
Tilbakemelding Score
0

jan sa:
Forsøk å sette kjøling / tørking i sin helhet, og slå deretter umiddelbart for oppvarming.

Vil spolen bli aktivert når enheten er i oppvarmingsposisjonen, og enheten prøver å starte?
Rullen er aktivert ja, og jeg åpnet rullefestebolten og jeg prøvde å trekke spenningen av, så magneten trekker den overraskende sterke magneten ....
"Prøv å sette kjøling / tørking i sin helhet og så slå umiddelbart til oppvarming" nå prøver jeg denne jeg har renovert alt allerede

Poko

Relé epoke
Tilbakemelding Score
231

Hvis du tar hjulspenningen i armen, er det tilrådelig å skru skrutrekker eller en bolt gjennom den for å forhindre at den tippes over.
opp Bunn