Mitsubishi FD-25 utendørs enhet fryser

Mate_1974

nykommer
Tilbakemelding Score
0
meg :)

n 5 års arbeid som mitsu feilfritt.

Følgende symptomer begynte å vises i Mitsubishi FD-25 i februar i år.

Utendørsenheten fryser, opptøringsintervallene er lange. En lang syklus jeg fant ut var omtrent 6 timer, hvorpå avfrosten ikke fikk cellen til å smelte, og når maskinen startes igjen, er tråden ferdig.

Jeg tines den utendørsenheten og så på situasjonen, og neste dag ble den frosset.
Det vil si, denne maskinen er slags mangler de tine sykluser.

For en liten stund smeltet jeg det for hånd, så slår jeg på de elektriske radiatorene.

Det frysende problemet oppstod akkurat da jeg var på en lengre ferie tur og pumpen var av i 2 måneder (desember til januar.

Kan noe av denne programvaren gå tapt her, husker jeg at det var noe snakk om et nord-program?

Eller er det en kortfeil?
Et kjent kjøleskap installatør så på det og uttalt at antall kjøleskap var riktig.

Anbefalinger for en dyktig butikk i nærheten av Uleåborg?

Det er en kortslutningsjakke på det kretskortet som kan øke avfrostetemperaturen litt høyere. Jeg åpnet den, men det hjalp ikke.

Hvordan ville du gå om dette?

slpoy

standard Naama
Tilbakemelding Score
27
Vs: Mitsubishi FD-25 Utendørs enhet fryser

Det kan imidlertid være kort av kjøleren, fjernet installatøren kjølerne? Bare se på målene gjør det ikke klart

Mate_1974

nykommer
Tilbakemelding Score
0

meg
Jeg vet ikke når jeg ikke var der, sa bare mengden kjølemiddel er ok.

Kan noen si en dyktig shopper eller installatør fra Uleåborgsregionen?

etter

medlem
Tilbakemelding Score
1

Blir maskinen varm og hvor mye? Er ikke Mitsu's avfrysningstilstand at sensortemperaturen er lang nok og kald nok (det er andre forhold, men det må være avgjørende)? Det er av en eller annen grunn at sensoren ikke går kald eller det viser feil lesing (ødelagt).

Mate_1974

nykommer
Tilbakemelding Score
0

Hei, oppdater her.

Enheten begynte å jobbe på egenhånd da jeg tine det med kjølefunksjonen.

Det er fortsatt i drift i dag.
opp Bunn